Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Liian) hyvä mieskö?

Vierailija
03.05.2015 |

Olen kolmekymppinen mies ja minua vaivaa miksen saa riittävästi huomiota ja arvostusta vaimoltani? Olen keskustellut asiasta vaimon kanssa useasti ja sama tilanne jatkuu edelleen. Ei ole väliä olenko pyykännyt, kokannut, korjannut, rakentanut, siivonnut, hoitanut muksut, jne ja erittäin harvoin saan edes kiitosta saatikka kommenttia että kenties maistuiko tekemäni ruoka. 

Lienen opettanut hänet liian hyvälle tai jotain, koska välillä tuntuu ettei mikään mitä teen aiheuta mitään reaktiota ja olen hänelle itsestäänselvyys. 

Erota en haluaisi, koska kuitenkin rakastan häntä edelleen. Toisaalta monesti olen miettinyt että kelpaisinko jollekin toiselle paremmin? Olen kuitenkin akateeminen, hyväpalkkainen, keskusteleva, kuunteleva, huomioiva, hellä,  jonkin verran lihaksikas ja en mitenkään puutteellinen varustukseltanikaan, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Mitä muuta naiset vielä voisivat haluta miehestään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi SUURI miinus sinussa on siis järkyttävän suuri.. hengaat vauvapalstalla.. pisteet tippuu heti, myöskin akateemisuudella ja peniksen koolla lesoilu

Vierailija
2/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi... vaimosi on pahassa pulassa jos eroatte, kun on tuollaiseen tottunut. Toisaalta hirmu kummallista, että aina jompikumpi puolisoista valittaa tuosta samasta aiheesta. Miksiköhän paljon huomiota ja hellyyttä kaipaavat miehet/naiset valitsevat aina puolisokseen sellaisen, jolta eivät sitä saa? Vastakohtien vetovoimaa, tai jotain? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:12"]

No yksi SUURI miinus sinussa on siis järkyttävän suuri.. hengaat vauvapalstalla.. pisteet tippuu heti, myöskin akateemisuudella ja peniksen koolla lesoilu

[/quote]

Jotenkin arvasin, että näihin tartutaan, mutta tarkoituksena ei nyt ollut "lesoilla" tms, vaan enemmin välttää kommentit, että "sulla on liian pieni tms." naurettavuudet. Mutta kiitos kommentistasi!

Vierailija
4/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde ei ole listoja siitä, mikä on "kuumaa kamaa" sinkkumarkkinoilla. Jos kerta olet niin hiton ihana, ota ero ja jää odottamaan sitä kun kovan tason sinkkunaiset tulee ja taistelee susta... Eiku.

Vierailija
5/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mä voisin olla sun vaimo. Tai no en voisi, koska en ole enää kenenkään vaimo. Juuri siksi, koska käyttäidyin samalla tavalla kun vaimosi. Rakastin miestä, mutta jotenkin mulle ei vain mikään riittänyt. Kärsin masennuksesta ja epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Noista johtui mun käytös.

Vierailija
6/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin alkaa sun kaa. N41

Vierailija
7/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa huomiota ja arvostusta. Kumppani ei siis puhu sinulle, ei katso sinuun koskaan, ei kosketa sinua koskaan, ei koskaan millään tavalla huomioi sinua... ehkä joskus on jotain ollut, kun olette lapsia saaneet aikaan? Olet täysin ilmaa hänelle. Elät siis yksin käytännössä. 

Vierailija
8/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kiitosta vaimollesi samoista asioista, ap? Eikös ole itsestäänselvyys että parisuhteessa molemmat hoitaa kotihommia, ei kai sinua tule palvoa sen takia että pyykkäät ja olet mies???

Vierailija
9/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:21"]

Hyvä parisuhde ei ole listoja siitä, mikä on "kuumaa kamaa" sinkkumarkkinoilla. Jos kerta olet niin hiton ihana, ota ero ja jää odottamaan sitä kun kovan tason sinkkunaiset tulee ja taistelee susta... Eiku.

[/quote]

Se vaan että yhtään ns. kovatasoista naista ei ole sinkkuna, ylijäämää kaikki. 

Vierailija
10/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tekemästä noita asioita, ehkä vaimo sitten huomaa ettei kannata pitää sinua itsestäänselvyytenä.

Vierailija
11/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä elämä ja seura voi tuntua pidemmän päälle liian turvalliselta ja tappavan tylsältä. Ota vähän etäisyyttä vaimokkeeseen ja elä vähän aikaa vaan itselles. Vaimo oppii kaipaamaan sua. 

Vierailija
12/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:21"]

[/quote]

Se vaan että yhtään ns. kovatasoista naista ei ole sinkkuna, ylijäämää kaikki. 

[/quote]

Kannattaa tulla pois sieltä perähikiältä Suomen suurimpiin kaupunkeihin ja katsoa vaikka esim. Helsingin sinkkutarjonta.

Mutta eipä provo sitä voi tehdä, kuten kaikki sen tiedämme.

Vierailija
13/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:14"]

Oivoi... vaimosi on pahassa pulassa jos eroatte, kun on tuollaiseen tottunut. Toisaalta hirmu kummallista, että aina jompikumpi puolisoista valittaa tuosta samasta aiheesta. Miksiköhän paljon huomiota ja hellyyttä kaipaavat miehet/naiset valitsevat aina puolisokseen sellaisen, jolta eivät sitä saa? Vastakohtien vetovoimaa, tai jotain? 

[/quote]

Omalla kohdallani kävi niin, että puolisosta paljastui vasta tuo ruma puoli sen jälkeen, kun siihen on rakastunut. Ensimmäinen vuosi meni hyvin ja sitten kävi sama. Nyt olenkin jo katkeroitunut, eikä tee mieli tehdä hänen vuokseen mitään. Keskustelukin yrittäminen aiheesta on turhaa. Odottelen parhaillaan vaan, että rakkaus sammuu ja olen tarpeeksi vahva erotakseni.

Vierailija
14/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko sinä sitten vaimollesi erityishuomiota kiitokseksi, kun hän on kokannut tai siivonnut?

Vierailija
15/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:27"]

Annatko kiitosta vaimollesi samoista asioista, ap? Eikös ole itsestäänselvyys että parisuhteessa molemmat hoitaa kotihommia, ei kai sinua tule palvoa sen takia että pyykkäät ja olet mies???

[/quote]

Kyllä annan ja koitan huomioida häntä erityisesti, kun on joutunut esimerkiksi työni vuoksi tekemään enemmän kotona ja lasten kanssa. Vastavuoroisesti myös annan hänelle lepoaikaa huolehtimalla lapsista ja kotitöistä vaikkapa viikonloppuna. Eli palvontaa en odota vaan myös arvostusta ja huomiota panoksestani, en siitä mitä roikkuu jalkovälissä. - AP

Vierailija
16/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:51"]

Annatko sinä sitten vaimollesi erityishuomiota kiitokseksi, kun hän on kokannut tai siivonnut?

[/quote]

No, kotityöt tehdään meillä tasapuolisesti, mutta huomioin usein arjessa kokkaamiset ja siivoilut mihin viittasit, sanallisesti tai pienellä hellyydenosoituksella ihan automaattisesti. -AP

Vierailija
17/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:25"]

Et saa huomiota ja arvostusta. Kumppani ei siis puhu sinulle, ei katso sinuun koskaan, ei kosketa sinua koskaan, ei koskaan millään tavalla huomioi sinua... ehkä joskus on jotain ollut, kun olette lapsia saaneet aikaan? Olet täysin ilmaa hänelle. Elät siis yksin käytännössä. 

[/quote]

No, ei nyt voi tietenkään sanoa, että täysin ilmaa tai täysin yksinelämistä, mutta se että teit mitä tahansa, niin sitä ei mitenkään huomioida vaan kaikki kuuluu ns. "asiaan".  Jopa kukkien tuominen spontaanisti ei aina ansaitse edes kiitosta tai muuta huomioimista. 

Vierailija
18/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:37"]

Hyvä elämä ja seura voi tuntua pidemmän päälle liian turvalliselta ja tappavan tylsältä. Ota vähän etäisyyttä vaimokkeeseen ja elä vähän aikaa vaan itselles. Vaimo oppii kaipaamaan sua. 

[/quote]

Tämä oli hyvä neuvo, kiitos! - AP

Vierailija
19/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:23"]

Mä voin alkaa sun kaa. N41

[/quote]

: )

Vierailija
20/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytäisin sinun kaltaisesi miehen. :)

On paha asia kun toista alkaa pitämään itsestään selvyytenä.