Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun joku vastaa AV:lla selkeään trollialoitukseen sinisilmäisesti..mitä tunnet?

Vierailija
03.05.2015 |

Joskus huomannut, että jotkut vastaa joko tietämättään tahi provona trollialoitukseen asiallisen viestin. Jotenkin tulee säälivä olo :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiallinen vastaus voi olla tehokeino uskotella että trolli upposi. Nyt on pakko vinkata silmää ilman hymiötä.

Vierailija
2/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä on lähtökohtaisesti provoja. Ei se haittaa kun mukavaa aivojumppaahan se on miettiä ratkaisuja. Sama kuin dekkaria lukiessa. Enemmän säälin heitä jotka eivät tunnista "provoja" esim. lehtiä lukiessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan provoon vastataan "lisää vettä myllyyn" -tyylillä, jota taas provon aloittaja ei ymmärrä. Av liikkuu joskus aivan huikeilla tasoilla.

Vierailija
4/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provojen ja trollien aloitukset ovat usein ihan parhaita, siksi en ajattele yhtään mitään.

Vierailija
5/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:33"]Useinhan provoon vastataan "lisää vettä myllyyn" -tyylillä, jota taas provon aloittaja ei ymmärrä. Av liikkuu joskus aivan huikeilla tasoilla.
[/quote]

Mistä sinä tiedät, mitä kukakin ymmärtää ja ei ymmärrä?

Vierailija
6/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus aloitukseen: tunnen myötähäpeää ja vitutusta :D Jos trolli on oikeasti umpisurkea mutta joku vastaa pitkästi ja sinisilmäisesti, en osaa ajatella vastaajan leikkivän ap:n kustannuksella. Onhan niitä ääsburgereitakin olemassa.

Vierailija
7/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrystä.

Olen kirjoittanut palstalle useamman aloituksen vakavista aiheista (mm. syöpähoidoista), mutta tietämättömät ovat luulleet kirjoituksia provoiksi.

Enemmän tietoa, vähemmän luuloja. Suosittelen, että luet tietokirjoja.

Vierailija
8/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lle alkaessani kirjoitella, päämääräni oli keskustella rehellisesti, mutta mitä kauemmin täällä olen ollut, sitä provompi aloin olemaan. Hups.

Vierailija
9/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vähän naurattaa ja sen jälkeen säälittää.

Vierailija
10/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hymyilyttää, koska asiallinen vastaus on lisätrolli, jolla AP:n kaltaiset "älyköt" saadaan tuntemaan ylemmyyttä, jota he eivät ole ansainneet. Naurattaa kun AP:n ego paisuu, koska hän luule olevansa asiallista vastaajaa parempi, vaiika asiallinen vastaaja itseasiassa vie sekä trollia, että AP:tä kuin pässiä narussa..

Vierailija
11/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:33"]Useinhan provoon vastataan "lisää vettä myllyyn" -tyylillä, jota taas provon aloittaja ei ymmärrä. Av liikkuu joskus aivan huikeilla tasoilla. [/quote] Mistä sinä tiedät, mitä kukakin ymmärtää ja ei ymmärrä?

[/quote]

En ole ylempi, mutta ainakin aloittaja olettaa selkeästi kaikkien "sinisilmäisten" vastausten olevan tosi-mielellä -vastauksia. Ei ne kyllä yleensä ole.

Vierailija
12/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mähän en voi tietää, vastaako joku sinisilmäisesti vai huvikseen. Enkä näe sillä olevan väliäkään.

Enemmän mä kiusaannun niistä, jotka kuvittelee olevansa ensimmäisiä, jotka hoksii provon.

Vierailija
13/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti provoja, kärjistyksiä, älyttömiä stereotypioiden levittelyjä yms. suhteellisen asiallisissa aloituksissa. Miksi anonyymiteettiydessä järjen käyttö muuttuu epäolennaiseksi? Netin oma suola on huonoin perustelu ikinä sitten, ihmisyksilöitä täällä ollaan :)

Vierailija
14/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymit foorumit ovat aina tällaisia. Kaikki menee yli äyräiden, eikä koskaan näe vastausta "anteeksi, olin väärässä"
Se mikä on mielenkiintoista, niin naisvaltaiset foorumit ovat täynnä toisten halventamista ja ilkeilyä. Ikään kuin naisilla olisi jotenkin enemmän patotutumia, jotka täällä sitten purkautuu?

Vierailija
15/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minulle on aivan sama, onko kyseessä trollin provo, jos aiheesta viriää hyvä keskustelu. Itse vastaan joskus trolleille yliasiallisesti. En ole siis sinisilmäinen, vaan minulla on kuiva huumori.

Vierailija
16/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:37"]

Anonyymit foorumit ovat aina tällaisia. Kaikki menee yli äyräiden, eikä koskaan näe vastausta "anteeksi, olin väärässä" Se mikä on mielenkiintoista, niin naisvaltaiset foorumit ovat täynnä toisten halventamista ja ilkeilyä. Ikään kuin naisilla olisi jotenkin enemmän patotutumia, jotka täällä sitten purkautuu?

[/quote]

anteeksi, olin väärässä

Vierailija
17/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuutta. Onneksi on ihmisiä, joille hyväntahtoisuus ei ole tyhmyyttä ja ymmärrystä riittää asioille, jotka muut kokevat trollina. Maailma on hyvin ihmeellinen paikka. 

Vierailija
18/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:44"]Kiitollisuutta. Onneksi on ihmisiä, joille hyväntahtoisuus ei ole tyhmyyttä ja ymmärrystä riittää asioille, jotka muut kokevat trollina. Maailma on hyvin ihmeellinen paikka. 
[/quote]
Maailmassa on yhtä monta perspektiiviä ja maailmankuvaa kuin on yksilöitä. Tiivistää elämän varianssin aikas hyvin.

Vierailija
19/19 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihelmöintiä rinnoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi