Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lesbot käytännössä aina hyviä sängyssä

Vierailija
03.05.2015 |

ja suutelemaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne.

Vierailija
2/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tietää mistä muijat tykkää, niin helppo tyydyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan paremmin pillua nuolevat. Omien kokemuksien mukaan miehetkin ottavat paremmin suihin, mitä naiset.

Vierailija
4/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti :) Minulla oli kerran fuckbuddyna parisuhteessa oleva ns. heteronainen. Hän ei ollut koskaan saanut miehensä kanssa orgasmia, minä laukaisin naisen alle kahdessa minuutissa.

Vierailija
5/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut usean lesbo/bi-naisen kanssa. Toiset ovat olleet parempia kuin toiset, mutta yhtään huonoa ei ole  kohdalleni sattunut.

Vierailija
6/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin lesbo, olisin ainakin aluksi todella surkea sängyssä. En itse masturboi enkä pidä siitä että mua sormetetaan tai nuollaan, ainut tapa saada mut tulemaan on työntää muna sisään. Joten jos mun pitäisi mennä toisen naisen alapäätä rämpläämään, olisin aivan hukassa!

Vierailija
7/7 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:19"]Jos mä olisin lesbo, olisin ainakin aluksi todella surkea sängyssä. En itse masturboi enkä pidä siitä että mua sormetetaan tai nuollaan, ainut tapa saada mut tulemaan on työntää muna sisään. Joten jos mun pitäisi mennä toisen naisen alapäätä rämpläämään, olisin aivan hukassa!
[/quote]
Ehkäpä löytäisit itsellesi kärsivällisen opettajan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi