Onko lesbot käytännössä aina hyviä sängyssä
Kommentit (7)
On. Tietää mistä muijat tykkää, niin helppo tyydyttää.
Kyllä varmaan paremmin pillua nuolevat. Omien kokemuksien mukaan miehetkin ottavat paremmin suihin, mitä naiset.
Tietysti :) Minulla oli kerran fuckbuddyna parisuhteessa oleva ns. heteronainen. Hän ei ollut koskaan saanut miehensä kanssa orgasmia, minä laukaisin naisen alle kahdessa minuutissa.
Olen ollut usean lesbo/bi-naisen kanssa. Toiset ovat olleet parempia kuin toiset, mutta yhtään huonoa ei ole kohdalleni sattunut.
Jos mä olisin lesbo, olisin ainakin aluksi todella surkea sängyssä. En itse masturboi enkä pidä siitä että mua sormetetaan tai nuollaan, ainut tapa saada mut tulemaan on työntää muna sisään. Joten jos mun pitäisi mennä toisen naisen alapäätä rämpläämään, olisin aivan hukassa!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:19"]Jos mä olisin lesbo, olisin ainakin aluksi todella surkea sängyssä. En itse masturboi enkä pidä siitä että mua sormetetaan tai nuollaan, ainut tapa saada mut tulemaan on työntää muna sisään. Joten jos mun pitäisi mennä toisen naisen alapäätä rämpläämään, olisin aivan hukassa!
[/quote]
Ehkäpä löytäisit itsellesi kärsivällisen opettajan...
On ne.