Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelimme miehen kanssa

Vierailija
03.05.2015 |

Paha mieli... Riitelin miehen kanssa kun oli käymässä kotona syömässä kun on kirjastossa tekemässä graduaan. Meille tuli sitten ihan typerästä asiasta riita kun olisin halunut hetken makoilla sohvalla kahdestaan ennen ku lähti takaisin mutta mieheni on niin stressaantunut että halusi vaan lähteä äkkiä että saa tämän päivän työt tehtyä ja tultua kotiin. Ymmärän sen ja tunnen mieheni, mutta silti hermostuin ja meni juttu ihan överiksi. Mieheni sanoi että tuntuu että en tue häntä nyt tässä gradun teossa kun minä taas mielestäni tuen. Pyydettiin anteeksi ja lähetettiin vielä viestiä perään että kaikki on nyt hyvin mutta silti syyllisyys kalvaa minua kun hermostuin niin turhasta. Hermostun aina turhasta ja koen että puran vaan omaa pahaa oloani mieheen ( omia ongelmia ja olen kyllä menossa syksyllä asioistani juttelemaan). En haluaisi aiheuttaa kaikesta pienestä aina isoa riitaa :(
Mutta haluaisin jotenkin korvata tämän miehelle kun tulee kotiin illemmalla, onko vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kirjasto on auki sunnuntaina?

Vierailija
2/2 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henlsingissä, turussa ja tampereella ja vaikka missä. Yliopiston kirjastolle pääsee omalla läpyskällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä