IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa
Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.
Juttu alkaa näin:
"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."
Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491
Kommentit (348)
Kaikenlaisia sekopäitä sitä onkin.
Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?
Maailma on j u m a l a u t a tullut hulluksi.
Nää on varmaan niitä, jotka on pidetty kouluikään asti vaipoissa?
Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?
Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä.
Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus.
Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa jakaa seksielämääni vanhempieni kanssa. Se tuossa melkein sairainta on.
Toivottavasti tulee tulva joka huuhtoo kaiken tämän paskan pois!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa jakaa seksielämääni vanhempieni kanssa. Se tuossa melkein sairainta on.
Ei edes melkein vaan se on sairainta. Aikuiset ihmiset puuhailkoot vapaaehtoisesti keskenään mitä haluavat, mutta ei niistä puuhista lähetellä kuvia omille vanhemmille.
Onko artikkelissa spoileri, että viesti meni väärään numeroon?
Miksi ihmeessä se isälleen moisen kuvan lähetti? Kyllä on kieroutunut tytär.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös se ole vähän niin kuin tapana, että vanhempien seksielämä ei kuulu lapsille ja päinvastoin.
Hei! Hoitoalalla ei pysty pitämään taukoja, kun on korona. Vähän sympatiaa. Ei se housuvaippojen tai vyövaippojen pitäminen kivaa ole.
Mulle on ihan sama kuka mistäkin tykkää tai puuhailee kunhan ketään ei vahingoiteta.
Mutta toi on sairasta että kerrotaan omille vanhemille ja sit vielä lehdessä. Voisko jotkut asiat pitää ihan yksityisinä....
ps. oliko ne omilla naamoilla tossa jutussa? Mulla ei oo plussaa.
Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!
Vierailija kirjoitti:
Sanomamedia ei anna keskustella tästä asiasta. Edellinen ketju poitettiin minuuteissa. Vaikka on täysin normaalia aikuisen miehen vääntää torttua pöksyyn. Kuin kuka tahansa meistä.
Ei ole normaalia.
Viisas isä.