Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hvon paska! Ihastusmiehes on alkanut tapailla muuta naista sillä aikaa, kun yritin vähån "timmiytyä' häntä varten

Vierailija
08.12.2024 |

No, selvisi syy sitten täydelliselle ignoreeraamiselle, vaikka 2 kk sitten olisin ollut suunnilleen ihaninta maan päällä :(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihastusmies sitten kiinnostunut sinusta alkuperäisessä kehossasi? Sanoit että olisit ollut ihaninta maan päällä.

Vierailija
2/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hurja! Luepa välillä jotain toista romanttista tarinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritit timmiytyä jotain miestä varten? Hoida pääs kuntoon.

Vierailija
4/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihastusmies sitten kiinnostunut sinusta alkuperäisessä kehossasi? Sanoit että olisit ollut ihaninta maan päällä.

Minä itse en halunnut hänen näkevän itseäni silloisena versionani. Hän olisi kyllä halunnut...en halunnut ottaa riskiä.

Ap

Vierailija
5/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida itse. 

Ap

Vierailija
6/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse en halunnut hänen näkevän itseäni silloisena versionani. Hän olisi kyllä halunnut...en halunnut ottaa riskiä.

Ap

Eli itse aiheutettu häviö. Näille ei voi mitään muuta sanoa, kuin että onnea ensi koitokseen!

Vierailija
7/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.

Vierailija
8/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mokasi. 

Vierailija
9/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa👴 auttaa, ei hätää! 👍

Vierailija
10/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli itse aiheutettu häviö. Näille ei voi mitään muuta sanoa, kuin että onnea ensi koitokseen!

Näin on. Surettaa. 

Ap

Vierailija
11/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kävi näin, kun et tarttunut tilaisuuteen.

Vierailija
12/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä on... miehilläkin. Saadaan yhtäkkiä päähän, että tuon kanssa on pakko päästä treffeille ja lähdetään kuntokuurille. Tehdään itsestä timmimpi ja huijataan parisuhteeseen. Oikeasti tavat on kuin sialla ja ulkomuoto sitä myöten, käy ilmi vasta kun on liian myöhäistä. Toinen on oikeasti ylipainoinen, elää epäterveellistä elämää, seksi ei kiinnosta jne. Mutta näytellään niin kauan että saadaan toinen haaviin.

Ei ylipainoinen "sika" saa itseään timmiin kuntoon pikaisella kuntokuurilla.

Vierailija
13/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies tulee ja menee. Nauti!

Vierailija
14/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia mä pidän itseni ympäri vuoden hyvässä fyysisessä kunnossa. Ei tartte alkaa epäröimään kun tulee kiinnostava mies vastaan, vaan tiedän että kroppani on esittelykunnossa. 

Vierailija
15/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä miten jotkut ihmiset kuvittelee että jonkun ihastus pysyy yllä loputtomiin. 

Vierailija
16/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kävi näin, kun et tarttunut tilaisuuteen.

Näin kävi. Olo on kuin viimeiseen tippaan virrasta tyhjentyneellä vanhalla puhelimella. Epävarmaa lähteekö enää latautumaan.:((

Ap

Vierailija
17/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ihmiset oikeasti näin pinnallisia?

Vierailija
18/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä miten jotkut ihmiset kuvittelee että jonkun ihastus pysyy yllä loputtomiin. 

Se on se tunneharha, jos on itse täysin myyty. Typerää kyllä. Mutta tässä tapauksessa mies antoi kyllä vahvaa aihetta.

Oli kysellyt minusta jälkeenpäinkin eräältä tutulta (joka ikävä kyllä oli ilmeisesti puhunut minusta jotain valheellista soopaa, ei koskaan paljastanut - oli itsekin mieheen ihastunut)

Ap

Vierailija
19/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ihmiset oikeasti näin pinnallisia?

Eivät. He ovat vieläkin pinnallisempia.

Vierailija
20/40 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas huvittava aloitus 😂😂😂.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi