mikä on LIIAN NUOREKASTA 40+ naiselle?
minulla on tummansiniset pillifarkut ja tälläinen t-paita
[url=http://aijaa.com/J8h3mt][img]http://i11.aijaa.com/t/00559/13821691.t.jpg[/img][/url]
ikää 41v .
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:22"]
Miten joku olisi liian nuorekas just yli nelikymppiselle? Mutta sopisi sitten vaikka kolmevitoselle? Ihan yhtä aikuinen se kolmevitonenkin on eikä mitkään teiniretkut hänelle sovi yhtään sen paremmin. Miksette kysy mikä on liian nuorekasta aikuiselle? Sitä paitsi kroppa on se mikä ratkaisee, ei ikä. Timmi nelikymppinen näyttää pillifarkuisda paremmalta kuin löysä kaksikymppinen.
[/quote]
Ei kyllä yleensä pidä paikkaansa, koska "löysä" kaksikymppinen on pääsääntöisesti kuitenkin "thick" eli paketti pysyy kasassa. Se vain täyttää ne farkut eri tavalla kuin nelikymppinen.
Läski on toki eri asia kuin löysä, kirj. huom.
[/quote]
Teinit on kyllä useinkin aika thick, mutta miten se farkkujen malliin liittyy?
t. Kielitaitoinen 41-vuotias, joka muuten tosiaan näyttää pillifarkuissa paremmalta kuin useimmat muut, iästä riippumatta. Ei tosin johdu niinkään timmeydestä vaan ruumiinrakenteesta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:22"]
Miten joku olisi liian nuorekas just yli nelikymppiselle? Mutta sopisi sitten vaikka kolmevitoselle? Ihan yhtä aikuinen se kolmevitonenkin on eikä mitkään teiniretkut hänelle sovi yhtään sen paremmin. Miksette kysy mikä on liian nuorekasta aikuiselle? Sitä paitsi kroppa on se mikä ratkaisee, ei ikä. Timmi nelikymppinen näyttää pillifarkuisda paremmalta kuin löysä kaksikymppinen.
[/quote]
Ei kyllä yleensä pidä paikkaansa, koska "löysä" kaksikymppinen on pääsääntöisesti kuitenkin "thick" eli paketti pysyy kasassa. Se vain täyttää ne farkut eri tavalla kuin nelikymppinen.
Läski on toki eri asia kuin löysä, kirj. huom.
[/quote]
Teinit on kyllä useinkin aika thick, mutta miten se farkkujen malliin liittyy?
t. Kielitaitoinen 41-vuotias, joka muuten tosiaan näyttää pillifarkuissa paremmalta kuin useimmat muut, iästä riippumatta. Ei tosin johdu niinkään timmeydestä vaan ruumiinrakenteesta.
[/quote]
Pitkät hoikat sääret näyttävät pillifarkuissa hyvältä, kaiken ikäisillä. Persjalkainen parikymppinen lihava teini pillifarkuissa on kamalan näköinen vaikka olisi kuinka nuori.
Ei nelikymppisellä ole enää sellaista farkut täyttävää pyöreää persettä, vaikka olisikin "timmi".
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:52"]Entäs jos siihen kroppaan ei istu yhtään mikään, säkkiinkö sitä pitää pukeutua vai kulkea alasti? Eikö se ole se ja sama mitä pukee, kunhan itse tykkää.
Mites muuten tuo Aira Samulinin tyyli? Onko ikäiselleen sopivaa?
https://minnaliminka.files.wordpress.com/2014/05/aira.jpg
[/quote]
Taiteilijat on jollain tasolla eri kuin normitöissä käyvät tavikset.
Tuollainen asu vaatisi täydellisen kropan. Ei saisi tursua mistään. Isot rinnat yli 40v on ihan liikaa tuohon paitaan. Ongelma tässä on nyt se, että tuo paita näyttää halpis-rytkyltä. Mun mielestä yli 40v työssä käyvän ihmisen ei tarvitse enää ostaa vaatteita Vilan, Vero Modan ym mallistoista. Liian nuorekasta on myös kaikki Guess, Liu Jo- peppefarkut, Freddyt ym. tyrkky-vaatteet. Ne on tosiaankin nuorille ja heillekkin yö-kerhoon tarkoitettuja. Jos tykkäät niistä pillifarkuistasi ja ne sopii sulle, niin osta niiden kanssa joku LAADUKAS, siisti yläosa ja tyylikkäät kengät ja laukku. Heitä tuo rätti roskiin. Suosittelen myös meikin,kampauksen ja korujen päivitystä. Less is more sun iässä.
Jos sulla on hyvä, treenattu kroppa niin ei ole liian nuorekas, vaikkei paita minun makuuni olekaan. T: 44 v nainen
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 08:59"]
minulla on tummansiniset pillifarkut ja tälläinen t-paita
[url=http://aijaa.com/J8h3mt][img]http://i11.aijaa.com/t/00559/13821691.t.jpg[/img][/url]
ikää 41v .
[/quote]
Samantapaisissa pyörin minäkin, 42v.
Mitä sitä sitten pitäisi päälle laittaa? Hamettakaan töissä ei saa pitää..
No ei. "Nuorekasta" olisi pukuetus johonkin sellaiseen paitaan, joita ketjuliikkeet ovat nyt täynnä. Tämä paita oli malliltaan "trendin aallonharjalla" joskus 2008-2009, silloin oli paljon istuvia paitoja, joissa oli näyttävät hihat. Viimeiset vuodethan yläosamuoti on ollut väljempää. Vaatteiden materiaaleihin kiinnittäisin myös huomiota, tuo paita ei ainakaan noin kuvassa vaikuta laadukkaasta materiaalista valmistetulta, ja voi esim. nukkaantua helposti.
Yhdessä sosiaalisen median muodossa kun hakee nimellä Pauliina. Siinä ehkä hitusen liian nuorekas reippaasti yli 4-kymppinen. Nätti on ja hyvä kroppa, mutta tyyli (poseeraukset, selfieiden määrä ja yleensä tyyli) minun makuuni turhan "nuorta"
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:37"]
Jutta G on tosiaan hyvä esimerkki siitä miten yli kolmekymppisen ei kannata pukeutua. Toinen on Tuksu.
[/quote]
No nyt tiedän miksi mä tykkään Jutasta, vaikken ole fitness enkä muukaan ulkonäköfriikki! Tykkään sen tyylistä - rohkeasti omanlaisensa eikä kumartele tyyliguruille. Go Jutta!