Onko joku ladannut The Sims Freeplay?
Minä olen yrittänyt ladata sitä kännykkään mutta se ei aukea. Poistin sen ja latasin uudelleen,sama juttu. En käsitä.
Toimiiko jollain?
Kommentit (46)
mutta mä en voi pelata alkuperäisiä tietokoneella kun lapset häiritsee. kännykällä voisin joskus
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:55"]mutta mä en voi pelata alkuperäisiä tietokoneella kun lapset häiritsee. kännykällä voisin joskus
[/quote]
Ei se oo siihen tarkotukseen hyvä. Mulla oli se joskus mutta kyllästyin, sims 2 on edelleen paras.
Hauska sattuma, latasin just itekkin ton:) Ei toimi mullakaan, ei suostu avaamaan sitä. Siellä on kommentoitukin että tosi monella ei toimi. Hirveesti olis tehnyt mieli pelata, en oo moneen vuoteen Simsiä pelannut :(
ipadillä toimii hyvin, mikä känny sulla on? applen kännyköissä pitää olla vähintään iphone5.
Mulla on vanhempi Samsung. Mistähän näen mallin?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:21"]Hauska sattuma, latasin just itekkin ton:) Ei toimi mullakaan, ei suostu avaamaan sitä. Siellä on kommentoitukin että tosi monella ei toimi. Hirveesti olis tehnyt mieli pelata, en oo moneen vuoteen Simsiä pelannut :(
[/quote]
Hei samassa tilanteessa oleva! :) Mäkin luin kommentteja mutta toivoin että itsellä toimisi. Poistin sen vielä, poistin kaikki kuvat ja videot ja lataan sitä juuri uudelleen. Tosi hitaasti lataa. Voi kumpa saataisiin molemmat se päälle!
ap
Minulla on Samsung Galaxy S Plus. Eikö Sims toimi tässä? :(
Tuo on ihan paska. Latasin sen vähän aikaa sitten, ja siinä siis todellakin menee aika ihan reaaliajassa. Jos sim lähtee töihin, se on siellä sen 8 h ihan meidän ajassa. Pelaaminen on niin puuduttavaa, ettei sitä simsin pelaamiseksi voi kutsua :D
sehän on hyvä. ei tule pelattua koko aika.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:40"]Onko Xboxin Sims hyvä?
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:24"]
ipadillä toimii hyvin, mikä känny sulla on? applen kännyköissä pitää olla vähintään iphone5.
[/quote]
Toimii 4Sllä
Onko tietokone sims ainoa hyvä? meidän läppäri ei pyöritä pelejä hyvin.
Sims freeplay:llä ei ole MITÄÄN tekemistä sims-pelin kanssa. Täysin eri peli. Ja ihan paska.
Mä olen ladannut tuota jo 5 h ja siitä on tullut 30%....
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:24"]
[/quote]
Ainakin mulla toimii iOS 6:lla, 4G (uudemmissa 7 vai 8).
ei mulla ole io vain vanha samsung
Se on ihan tyhmä verrattuna alkuperäisiin simsseihin..