Kertokaa teijän synkin salaisuus!
Kommentit (35)
Petin entistä poikaystävääni useasti. Kukaan ystävistäni ei tiedä tästä.
Olen harrastanut seksiä samaa sukupuolta olevien kanssa hankkien heidät Iskurin kautta.
Imen miehen lapsen tutteja kun olen stressaantunut. Vauva meillä vuoroviikoin, joten ehdin onneksi pestä käyttämäni tutit kun lapsi on äidillään. Niinä viikkoina on vähän vaikeampaa kun lapsi on meillä, kun joutuu selviytymään yhdellä tutilla, enempää en uskalla vauvan tarvikkeista pimittää ettei mies huomaa
Mä käytän huumeita. En aijo lopettaa, koska mulle se ei oo ongelma.
Av-palsta. Tästä ei tiedä kukaan.
Minulla on vielä poikuus tallella, tuon ilmi tuleminen hävettäisi kaikkein eniten.
Minun salaisuuteni on se, että ei se ole tuo koira joka pieree. Toinen salaisuuteni on se, että jos torun sitä hajusta ja lähden viemään sitä pihalle, menenkin itse tupakalle.
Avustin kaveria nettikiusaamisen toteuttamisessa, kohteena ollut teki itsarin muutaman vuoden päästä. Sietämättömään tilaan joutui valheiden levittämisen vuoksi. Syyllisyys painaa lopun elämää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:18"]
Avustin kaveria nettikiusaamisen toteuttamisessa, kohteena ollut teki itsarin muutaman vuoden päästä. Sietämättömään tilaan joutui valheiden levittämisen vuoksi. Syyllisyys painaa lopun elämää.
[/quote]Vittu olet tyhmä!
pieren, kaivelen pimppaa, pyörittelen valkkiksesta palloja, nypin häpykarvoja ym
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:18"]Avustin kaveria nettikiusaamisen toteuttamisessa, kohteena ollut teki itsarin muutaman vuoden päästä. Sietämättömään tilaan joutui valheiden levittämisen vuoksi. Syyllisyys painaa lopun elämää.
[/quote] on syytäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:18"]Avustin kaveria nettikiusaamisen toteuttamisessa, kohteena ollut teki itsarin muutaman vuoden päästä. Sietämättömään tilaan joutui valheiden levittämisen vuoksi. Syyllisyys painaa lopun elämää.
[/quote]
On syytäkin painaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:17"]
Minun salaisuuteni on se, että ei se ole tuo koira joka pieree. Toinen salaisuuteni on se, että jos torun sitä hajusta ja lähden viemään sitä pihalle, menenkin itse tupakalle.
[/quote]
Hahahaa, loistavaa! Kerrankin valheiden verkko, josta voi tehdä riippumaton ja naatiskella.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:52"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:48"]En voi kirjoittaa sitä tähän, koska tämä ip-osoite on jäljitettävissä.
[/quote]
Olipas huono yritys leuhkia.
[/quote]
Avaa vähän... Leuhkia?