Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain naiselle annettua orgasmin yhdellä työnnöllä

Vierailija
02.05.2015 |

Esileikin jälkeen, annoin suuhoidot ja työnsin sisään ja nainen laukesi. Juteltiin jälkikäteen ja ei ole näin vielä käynyt kuulema ikinä. Onko tämä kovinkin yleistä vai harvinaista, rupesin miettimään. Meillä on hyvä seksisuhde jossa opastamme aika paljon toisiamme aina seksin jälkeen, mistä toinen tykkäsi ja mistä ei. Rupeaa oppi menemään perille ilmeisesti, mutta onko tämä tosiaan kauhean yleistä, sitä tässä mietin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut moista.

Vierailija
2/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi feikata kun halusi nopean session.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli varmasti myös neitsyt?

Vierailija
4/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njäääh. Feikkas et tajuasit jo lopettaa.

Vierailija
5/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:22"]

Taisi feikata kun halusi nopean session.

[/quote]Kyllä minä sain orgasmin jälkeen hoitaa hommat loppuun, ja ei meillä ole sellainen suhde jossa feikataan. Todella hyvä ja keskusteleva seksisuhde, jossa tosi avoimesti yritetään kokeilla kaikenlaista.

Vierailija
6/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai laukeaa heti, jos on siinä rajalla jo suuhoidon jälkeen. Minäpä laukesin kerran ilman mitään leikkejä pikavarvilla ehkä 3 työnnöllä.. Sitä kertaa on sopinu muistella! Ja odottanu milloin mies onnistuis taas yllättään..

Vierailija
7/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli jos nyt unohdetaan tämä iänikuinen feikki diipa daapa ja vastaatte vaikka itse kysymykseen.

Vierailija
8/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin monestikin, yleensä silloin, jos edellisestä kerrasta on kulunut pitkä aika. Olen hyvin yhdyntäkeskeinen eli laukean helpoiten yhdynnässä. Joskus pääsen ihan rajalle esileikin aikana, mutta lauetakseni tarvitsen peniksen sisään. Tällöin saatan laueta jo yhdestä työnnöstä.

Vierailija
9/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole keksinyt pyörää uudestaan, niin ajattelinkin. Saa nyt nähdä pystynkö samaa toistamaan, taisi vain kaikki tähdet olla paikoillaan tällä kertaa, vaikea lukea naista, kun tuossakin tilanteessa en tosiaan odottanut sitä mitä tapahtui, siirryin yhdyntään aika yllättäen ja nopeasti, luulen että se vaikutti jotain.

Pitää keskustella vielä tästä, mikä hänen mielestä siinä meni niin oikein.

Vierailija
10/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaine keskustelu kuullostaa homojen hommilta.

Vierailija
11/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käynyt niin että ei se kovin yleistä ole. N37

Vierailija
12/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää keskustella niin älyttömästi? En jaksa jauhaa seksistä miesten kanssa, koska kiinnostus lopahtaa kyllä hyvin äkkiä sillä menolla. Mies miehenä ja keskustella voidaan sitten ihan vaikks kaikesta muusta.

Vierailija
13/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt useinkin. Orgasmien saaminen ei ole ollut ongelma sen jälkeen kun synnytin ensimmäisen lapseni.

Voin saada useita orgasmeja esileikkien ja yhdynnän aikana, suuseksillä 100% varmasti jos on taitava mies suuseksiä antamassa.

Pistä sulka hattuusi kun osaat tyydyttää naisesi. Uskon että oli laukeamaisillaan sen suuseksin aikana ja näin ollen tuli heti.

Vierailija
14/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:47"]

Miksi pitää keskustella niin älyttömästi? En jaksa jauhaa seksistä miesten kanssa, koska kiinnostus lopahtaa kyllä hyvin äkkiä sillä menolla. Mies miehenä ja keskustella voidaan sitten ihan vaikks kaikesta muusta.

[/quote]Koska me tykätään keskustella ja todellakin opastetaan toisiamme. Eihän meidän nyt enää tarvitse keskustella niin paljon, kun homma toimii, mutta aluksi teimme selväksi mistä tykkäämme. Voin kertoa esimerkin eli nainen sanoi ihan suoraan, että kun hän ratsastaa niin ei tykkää jos hieron hänen klitorista samalla, edellinen nainen taas tykkäsi.

Joten näin saatiin tuokin pois päiväjärjestyksestä ja seksiä paremmaksi, luultavasti olisin jatkanut tuota jos siitä ei olisi sanottu. Olemme myös keskustelleet kaikesta siitä mitä toinen on valmis kokeilemaan ja mitä ehkä haluaisi kokeilla, eihän näitä muuten saa tietää jos ei keskustele.

Vierailija
15/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on tuottanut mulle orgasmin pelkästään kaulaa näykkimällä

Vierailija
16/31 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun välillä niin nopeesti että hävettää. Jopa ekalla työnnöllä. Terv, n27

Vierailija
17/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:59"]mun mies on tuottanut mulle orgasmin pelkästään kaulaa näykkimällä
[/quote]

niin ja olen saanut myös ekasta työnnöstä joskus. Suurin määrä orgasmeja sessiossa on varmaankin 30 orgasmin luokkaa. Mut niiden jälkeen onkin jo ihan puhki ja sydän hakkaa miljoonaaa ja tuhatta

Vierailija
18/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteleva seksisuhde kuulostaa kieltämättä erotiikan tappamiselta.

Vierailija
19/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut orgasmin ihan päähieronnasta. Samoin kerran kun mies hieroi ja suuteli kaulaa. Olen hyvin orgasmiherkkä. Todella vahvoja orgasmeja täysin alapäähän koskematta. Sex is in the brain.

Vierailija
20/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:03"]

Keskusteleva seksisuhde kuulostaa kieltämättä erotiikan tappamiselta.

[/quote]Me ollaan muutama kerta revetty räkänauruun kesken seksin, kun homma on mennyt niin päin helvettiä ja räveltämiseksi. Revi siitä erotiikan tappajaa :D Ei me kaikki olla samanlaisia ja minulle kyllä sopii tälläinen tosi mutkaton meininki, pystyy rentoutumaan naisen kanssa ja homma meillä toimii.

ap