Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain naiselle annettua orgasmin yhdellä työnnöllä

Vierailija
02.05.2015 |

Esileikin jälkeen, annoin suuhoidot ja työnsin sisään ja nainen laukesi. Juteltiin jälkikäteen ja ei ole näin vielä käynyt kuulema ikinä. Onko tämä kovinkin yleistä vai harvinaista, rupesin miettimään. Meillä on hyvä seksisuhde jossa opastamme aika paljon toisiamme aina seksin jälkeen, mistä toinen tykkäsi ja mistä ei. Rupeaa oppi menemään perille ilmeisesti, mutta onko tämä tosiaan kauhean yleistä, sitä tässä mietin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:59"]

mun mies on tuottanut mulle orgasmin pelkästään kaulaa näykkimällä

[/quote]Niskan ja kaula näykkiminen ja parralla hively <3

Vierailija
22/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi sua. ei nainen tuollaisesta saa kun pahan mielen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin.. joskus toisinpäin. Hauskahan se on leikkiä. Jos nainen imee niin kauan että on lähellä ja tulee heti sisään. Leikkiä vain ja sitten otetaan uudestaan.. tiukkapipojakin näytti olevan.

Vierailija
24/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap raukkaa ei ollut orgasmi, vaan nainen tunsi voimakkaat inhon väristykset huomasitko kun oli ihan raukka parka kananlihalla. Tulee toistumaan usein muidenkin kanssa. Jaxuhali.

Vierailija
25/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuohon varmasti apua on saatavilla, jos naisella ei tuon enempää ole kestävyyttä. Kannattaa aloittaa ssri eli mielialalääkitys.

Jos ei mikään auta, niin kestävämpi nainen hakuseen.

Vierailija
26/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:21"]

Esileikin jälkeen, annoin suuhoidot ja työnsin sisään ja nainen laukesi. Juteltiin jälkikäteen ja ei ole näin vielä käynyt kuulema ikinä. Onko tämä kovinkin yleistä vai harvinaista, rupesin miettimään. Meillä on hyvä seksisuhde jossa opastamme aika paljon toisiamme aina seksin jälkeen, mistä toinen tykkäsi ja mistä ei. Rupeaa oppi menemään perille ilmeisesti, mutta onko tämä tosiaan kauhean yleistä, sitä tässä mietin.

[/quote] Höpö höpö, ei ollut ainakaan miehen ansiota. / vilivallaton

Vierailija
27/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:21"]

[/quote] Höpö höpö, ei ollut ainakaan miehen ansiota. / vilivallaton

[/quote] Totta, rakastelu ei ole urheilusuoritus.

Vierailija
28/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:08"]

voi voi sua. ei nainen tuollaisesta saa kun pahan mielen

[/quote] minuutin nakki, ei pojat ei

Vierailija
29/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukean usein ensimmäisellä työnnöllä, jos henkinen viritys on oikea ja sormilla leikitty. Sen jälkeenkin kyllä laukean monesti.
Ihanaa, että puhutte asioista. Silloin on mahdollista tehdä asioita eri tavoin ja kehittyä, oppia uutta. Pitäkää huoli suhteestanne :)

Vierailija
30/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut monesti ekalla työnnöllä

mies 33

Vierailija
31/31 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin tulen aina eka työnnöllä. Vaimo aina alottaa eroottisella tanssilla edessäni sitten alkaa hivelemään päätä ja kasvoja ja kätensä vaeltavat alaspäin samalla kun suutelee intohimoisesti huohottaen. Kyllä siin äijää viedään ku pässiä narussa!

Alkaa olemaan aika rajoilla jo kun vaimo aloittaa taidokkaan suuhoidon mutta kun on muija selvästi osoittanut haluavansa lastin pilluun niin kun olen tulossa sanon vaan että annappa persepuoli tarosalle.

Eikä siinä tarvita ku se ensimmäinen työntö. Että ensimmäisellä työnnöllä on meillä ihan rutiinijuttu. Joskus tosin olen niin hätäsellä päällä että menee reisille mutta eikös sekin ole tavallaan niinku ensimäisellä työnnöllä ?

Vaimoa en kyllä ymmärrä. Hänen mielialansa muuttuu ärtyisäksi aina seksin jälkeen. Mutta siitä huolimatta yrittää vielä lähennellä vaikka olen jo tullut. Viimeaikoina kyllä vähenemässä määrin kun olen suoraan sanonut että normaali yhden (työntö)kerran seksi on enemmän se mun juttu. En todellakaan jaksaisi sitä kaikkea alusta ainakaan seuraavaan 24 tuntiin.

Että on se meilläkin keskusteleva seksisuhde. Kerrankin sanoin vaimolle että käsi alkaa puutumaan, kun muija hinkkasi jalkoväliään mun nojatuolin käsinojalla lepäävään käteen. Että mielummin ottaisin sitä suuhoitoa koska suoraan sanoen ei tollanen käden hinkkaaminen tunnu juuri miltään.