Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetti mua vaivaa?

Vierailija
02.05.2015 |

Elikkä mulla on diagnooseina traumaperäinen stressihäiriö, ahdistuneisuus ja masentuneisuushäiriö, paniikkihäiriö ja jotain pakkoajatuksia myös. Nyt viime aikoina oon romahdellut totaalisesti, saanut aivan kamalia itkukohtauksia kun olo on ollut niin kamala henkisesti. Sitä jatkuu yleensä koko päivän kerrallaan ja taukoja ei ole kun tämä ihme olo pukkaa päälle. Eli pelkään sekoavani tai kuolevani. Tuntuu että jokin on pahasti vialla mutta en tiedä mikä. En tiedä mitä tekisin, miten päin olisin. Ahdistaa ihan saatanasti. En voi kuvailla sitä oloa sanoin. Mitä tää voi olla? Mulla on nyt 2 päivää putkeen ollut tämä. N19

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:28"]Häh miten tätä on alapeukutettu noin paljon? :0
[/quote]

Myötätunnosta? Et ikävä tilanne.

Vierailija
22/24 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:28"]

Häh miten tätä on alapeukutettu noin paljon? :0

[/quote]Sanos muuta. Ei aina voi käsittää. Luultavasti jotkut ei lue asiaa, vaan tekstin tyyliä tai kirjoittajan ikää... Mutta siis tuommosia kausia tulee ap. Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kun mä otin ton alapeukutuksen jotenkin kielteisenä asiana.. Anteeksi jos teksti on sekavaa mutta mulla on oikeesti aivan kamala olo ja on jo kamala vaikeus pitää puhelinta kädessä kun vapisuttaa niin paljon.. Yritin tuossa etsiä jotain numeroita mihin soitella ja pyytää apua kun olo on nytkin niin kamala. Ap

Vierailija
24/24 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 2 vuotta oon jo kärsinyt aivan kamalasta olosta ja menettänyt lähes kaikki ihmiset ympäriltäni koska kukaan ei usko et oikeesti voin niin huonosti kun sanon.. Ap