S.Aalto tuli kaapista
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:39"]HAH, uutisen luettuani arvasin, että kohtaa saa Saara kehuja niiltäkin jotka eivät ole häntä ennen voineet edes sietää...niin lapsellisia ihmiset on, että on jotenkin niin "ihquu" olla ei hetero. No minulta kehuja EI tule, en ole tykännyt ennen enkä tykkää nytkään. [/quote] Noh, minä kehuin hänen rohkeuttaan ja minusta rakkaus on aina hieno juttu. Ei se tarkoita sitä, että pitäisin edelleenkään hänen musiikistaan.
[/quote]
Aiheuttaisiko samanlaista ihailua uskallus romanttisesti rakastaa jotakin muuta epäsovinnaista, esimerkiksi omaa setäänsä tai mopsiaan?
[/quote]
Et kai tosissasi sano homoseksuaalisuutta "epäsovinnaiseksi"? Kertoo lähinnä likaisesta mielikuvituksestasi kun alat rinnastamaan zoofiliaa ja insestiä homoihin. Olet sairas, mene hoitoon! :)
Ja tiedät itsekin, että kaapista tulo on rohkea teko, juuri sinunlaistesi ihmisten takia. Onneksi maailma kuitenkin muuttuu, hitaasti mutta varmasti.
[/quote] En ole tuo jolle vastasit, mut ihan ohiksena. Kaapista tulo on nykyään kyllä enemmänkin mainoskikka kuin jokin rohkeuden osoitus (siis julkkiksista puhuttaessa).
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:37"]
Tästä huomaa, miten erikoinen ja ihmeellinen juttu homous on monille. Ollaan, että "ihanaa, söpöö, suloista, iiik!" Vain siks, että kyseessä on lesbosuhde. Jos tämäkin laulaja olis löytäny jonkun Simo-Pekan Kihniöstä, niin ei olis söpöö ja iiks.
[/quote] Niinpä! Ihmiset täällä kyllä kirjoittaa, että on vaan niin rohkeaa olla mitä on ja rakastaa just sitä jota haluaa...mut jos Saara ois julkiHETERO, tai ilmoittais menevänsä naimisiin jonkun 90v papparaisen kanssa, tai koiran, kissan tms tai jonkun AV mamman nykyisen aviomiehen niin eipä täällä kiiteltäis vaan päinvastoin.
Ette te pidä heteroita ja homoja samassa arvossa vaan teidän mielestä homous/lesbous on jotain paljon hienompaa ja parempaa kuin olla hetero. Jos se ois teidän mielestä saman arvoista niin te suhtautuisitte homouteen normaalisti (ette iQutellen) eli suhtautuisitte molempiin vaihtoehtoihin samallatavoin.
[/quote]
Sinusta kertoo aika paljon se, että vertaat samaa sukupuolta olevien aikuisten naisten rakkautta eläimeen sekaantumiseen tai aviorikokseen.
[/quote] Vertasinko? Vastasin siihen, kun joku täällä kirjoitti että on rohkeaa uskaltaa rakastaa ihan sitä mitä haluaa...eikö se nyt sitten saa olla jonkun aviopuolisi tai naapurin koira tai se 90v papparainen? Mä kun tykkään että se ois huikeasti rohkeampaa rakastaa naapurin seropia kuin olla lesbo. En missään vaiheessa väittänyt että se olisi moraalisesti oikein , en puuttunut siihen asiaan ollenkaan. Siitä rohkeudesta tässäkohdin oli puhe, ei muusta.
[/quote]
No jos mennään tälle sinun saivartelulinjallesi, niin kyllähän se olisi aika rohkea veto ilmoittaa julkisesti rakastavansa naapurin seropia. Melkoinen mediamylläkkä siitä nousisi. Eli joo, olisi se varmasti palstalaisten mielestä rohkeaa. Sitten tultaisi kuitenkin kysymyksiin oikeasta ja väärästä, missä kohtaa (toivottavasti) ihmisillä olisi jokin taju siitä, missä ero mahtaa olla.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:17"]
Hienoa se on siksi, että yhteiskunta on edelleen erittäinen vähemmistövastainen, kuten tämän ketjun vastauksista ja siitä, että joidenkin poliittisten puolueiden pitää ottaa ohjelmaansa ns. enemmistön etujen ajaminen, aivan kuin tasa-arvo veisi jotain meiltä (kyllä, olen heteromies) pois. Jos joku, varsinkin julkisuuden henkilö, jonka toimeentulo riippuu kansan mielipiteestä uskaltaa tulla "ulos kaapista", se on rohkea teko ja hieno osoitus omalle kumppanille kuinka paljon hänestä välittää. Minä nostan hattua...
M44
[/quote]
Just toisinpäin. Lesboilu kuten läheisten kuolemakin on artisteille rahastusmahdollisuus. Levy-yhtiöt patistaakin artisteja ottamaan julkisuus haltuun noilla.
[/quote]
Meinaat, että manageri kertoo Tauskille: "Sun levymyynti ei oikein nyt lähde nousuun, hoidetaan sun serkku pois päiviltä, tai käyhän sutasemassa Nykäsen Mattia kakkoseen".
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:39"]HAH, uutisen luettuani arvasin, että kohtaa saa Saara kehuja niiltäkin jotka eivät ole häntä ennen voineet edes sietää...niin lapsellisia ihmiset on, että on jotenkin niin "ihquu" olla ei hetero. No minulta kehuja EI tule, en ole tykännyt ennen enkä tykkää nytkään. [/quote] Noh, minä kehuin hänen rohkeuttaan ja minusta rakkaus on aina hieno juttu. Ei se tarkoita sitä, että pitäisin edelleenkään hänen musiikistaan.
[/quote]
Aiheuttaisiko samanlaista ihailua uskallus romanttisesti rakastaa jotakin muuta epäsovinnaista, esimerkiksi omaa setäänsä tai mopsiaan?
[/quote]
Et kai tosissasi sano homoseksuaalisuutta "epäsovinnaiseksi"? Kertoo lähinnä likaisesta mielikuvituksestasi kun alat rinnastamaan zoofiliaa ja insestiä homoihin. Olet sairas, mene hoitoon! :)
Ja tiedät itsekin, että kaapista tulo on rohkea teko, juuri sinunlaistesi ihmisten takia. Onneksi maailma kuitenkin muuttuu, hitaasti mutta varmasti.
[/quote] En ole tuo jolle vastasit, mut ihan ohiksena. Kaapista tulo on nykyään kyllä enemmänkin mainoskikka kuin jokin rohkeuden osoitus (siis julkkiksista puhuttaessa).
[/quote]
Itsensä esiintuominen on julkkisten työtä, imagonluomisesta puhumattakaan. Kuinka monta homoimagoista heteroa julkkista voisit luetella, jos ei jotain T.a.t.u.:a lasketa? Surullista että kaapistatulo nähdään ahneena rahanhimoisena eleenä. Keksivätkö julkkikset myös keskenmenoja tai eroja ihan vaan mainoskikkana? :)
Heh... Mä vaan odotan koska mun mies tulee kaapista mulle :D :/ meinaa mies viettää yhen kamunsa kans sen verran paljon aikaa... Mun kans paaaaaljo vähemmän....
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:10"]
Heh... Mä vaan odotan koska mun mies tulee kaapista mulle :D :/ meinaa mies viettää yhen kamunsa kans sen verran paljon aikaa... Mun kans paaaaaljo vähemmän....
[/quote]
Täällä sama. Ei vietä kaverinsa kanssa paljoa aikaa, mutta on muuten vaan niin homo, että kaapin oven avautumista vain tässä venailen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 10:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 02:10"]
[/quote]
Täällä sama. Ei vietä kaverinsa kanssa paljoa aikaa, mutta on muuten vaan niin homo, että kaapin oven avautumista vain tässä venailen.
[/quote]
Onneksi olette tajunneet asian jo, eikä tilanne sitten aikanaan tule yllätyksenä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:17"]
Ehkä tämä nyt selitti sen miksi en ole tykännyt hänestä. Teeskentlijä, ainakin tähän asti.
[/quote]
Juu jotain outoa on aina ollut.
Enemmän ärsyttää "leikkilesboilu", jota tehdään julkisuuden hakemisen takia. Kuten nämä muka-rohkeat naisia julkisesti pussailevat naiset, jotka ovat oikeasti heteroita.
Ihanaa! Onnea Saaralle! Hänellä on ollut vastoinkäymisiä ja on ihanaa lukea, että hänellä menee nyt hyvin. Rakkaus on parasta maailmassa.
Ettekö te nyt ymmärrä, että tämä Saaran "Kaapista ulostautuminen" on pelkkä mainoskikka, pääsee otsikoihin kun ei Suomen markkinoilla pärjää? Ei tällaisessa lesboutensa hehkutuksessa muuten olisi mitään järkeä, koska lesbous ei ole mitenkään poikkeavaa tai erikoista nykymaailmassa. Lisäksi Saara ei tarvitse miespuolisisa faneja musiikkinsa myyntiin tai keikoilleen, koska Saaran musiikkia ei todellakaan miehet kuuntele vaikka olisi kuinka nätti tyttö. Lisäksi Saara saattaa olla hyvinkn BIseksuaali jolle käy miehet ja naiset. Kuten Jenni Vartiainen, joka ei tosin sitä missään kailota koska muuten häntä jatkuvasti kuolaavat ja sormusten ja kosintojen kanssa perässä juoksevat miesfanit häipyisi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:37"]
Tästä huomaa, miten erikoinen ja ihmeellinen juttu homous on monille. Ollaan, että "ihanaa, söpöö, suloista, iiik!" Vain siks, että kyseessä on lesbosuhde. Jos tämäkin laulaja olis löytäny jonkun Simo-Pekan Kihniöstä, niin ei olis söpöö ja iiks.
[/quote] Niinpä! Ihmiset täällä kyllä kirjoittaa, että on vaan niin rohkeaa olla mitä on ja rakastaa just sitä jota haluaa...mut jos Saara ois julkiHETERO, tai ilmoittais menevänsä naimisiin jonkun 90v papparaisen kanssa, tai koiran, kissan tms tai jonkun AV mamman nykyisen aviomiehen niin eipä täällä kiiteltäis vaan päinvastoin.
Ette te pidä heteroita ja homoja samassa arvossa vaan teidän mielestä homous/lesbous on jotain paljon hienompaa ja parempaa kuin olla hetero. Jos se ois teidän mielestä saman arvoista niin te suhtautuisitte homouteen normaalisti (ette iQutellen) eli suhtautuisitte molempiin vaihtoehtoihin samallatavoin.
[/quote]
Eihän kukaan sitä lesboutta ihquttele, vaan sitä rohkeutta kertoa siitä, kun suhtautuminen siihen on vieläkin erittäin negatiivistä. Esimerkkinä tämän ketjun "heterorummuttujat". Se nyt pitäisi pystyä noista viesteistä lukemaan, jos pöyristykseltään ehtii, ei vaadi kummoistakaan medialukutaitoa.
[/quote] Empä usko että tässä oli kyse rohkeudesta vaan Saara kaipaa vain lisää julkisuutta. Julkkiksissa on niin paljon jo homoja ja lesboja että se alkaa olla ennemminkin enemmän sääntö kuin poikkeus. Saara tarvitsi lisää julkista "nostetta" ja tällä sitä tulee, ei Saara mikään tyhmä ole.
[/quote]
Jep, yllättäen tämäkin "salaisuus" paljastettiin juuri, kun on tullut uusi levy ulos.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:40"]
Ettekö te nyt ymmärrä, että tämä Saaran "Kaapista ulostautuminen" on pelkkä mainoskikka, pääsee otsikoihin kun ei Suomen markkinoilla pärjää? Ei tällaisessa lesboutensa hehkutuksessa muuten olisi mitään järkeä, koska lesbous ei ole mitenkään poikkeavaa tai erikoista nykymaailmassa. Lisäksi Saara ei tarvitse miespuolisisa faneja musiikkinsa myyntiin tai keikoilleen, koska Saaran musiikkia ei todellakaan miehet kuuntele vaikka olisi kuinka nätti tyttö. Lisäksi Saara saattaa olla hyvinkn BIseksuaali jolle käy miehet ja naiset. Kuten Jenni Vartiainen, joka ei tosin sitä missään kailota koska muuten häntä jatkuvasti kuolaavat ja sormusten ja kosintojen kanssa perässä juoksevat miesfanit häipyisi.
[/quote]
Tämä on juuri näin. Saaran uusi levy ei myisi mitään muualla kuin Japanissa, ellei jotain mainosta saisi, ja lesboilu on hyvää julkisuushuttua. Tuokin saattaa olla totta, ettei kaapista tulo vie Saaralta faneja, kuten Jenni vartiaisella ja Antti tuiskulla saattaisi käydä. Laskelmoitu juttu, en sanoisi "roehkaksi" lähinnä ovelaksi.
Kyllä minusta homous on nykyäänkin epäsovinnaisuutta. Varsinkin homona parisuhteessa julkisesti eläminen. Se tilannehan Saaralla nyt on. Vai ettekö ole oikeasti samaa mieltä? Miksi se sitten koetaan rohkeudeksi, jos se ei olisi epäsovinnaista? Vastatkaa, alapeukuttavat, kai osaatte perustella jos olette eri mieltä?
Jotenkin hullua, että heterona eläminen on nykyisin jotenkin sairasta ja ahdistavaa ja perustuu pelkoihin. Pitää olla homo, jotta rakkaus on aitoa ja oikeaa ja rohkeaa.
Jos ei laulamisella elä, niin sitten saa palstatilaa sillä, että on ah niin avoin.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:39"]
HAH, uutisen luettuani arvasin, että kohtaa saa Saara kehuja niiltäkin jotka eivät ole häntä ennen voineet edes sietää...niin lapsellisia ihmiset on, että on jotenkin niin "ihquu" olla ei hetero. No minulta kehuja EI tule, en ole tykännyt ennen enkä tykkää nytkään.
[/quote]
Minä olen yli viiskymppinen heteromies maalta ja osittain tunnustan tämän. En siis sitä, että on jotenkin "ihqumpaa" olla ei hetero, vaan sen, että tätä ennen niin muoviselta "lumikilta" vaikuttaneeseen laulajaan tuli roppakaupalla aitoutta ja särmää. Se, että uskaltaa julkisessa ammatissa tuoda esiin sen, mitä aidosti on, vaikka se ei monen mielestä naisen imagoon istuisikaan, tuo kyllä roppakaupalla uskottavuutta, eikä siitä varmastikaan ole pitkässä juoksussa haitaksi.
Eli kyllä, näen hänet tään uutisen jälkeen hieman eri valossa. Hän ei enää tunnu niin kliiniseltä, tekemällä tehdyltä, epäaidolta ja tuotteistetulta, kuin ennen, koska toi esiin ihan omaa aitoa rehellistä itseään. Siihen se tuskin vaikuttaa, kuuntelenko hänen musiikkiaan yhtään sen enempää kuin ennenkään, vaan sillä rintamalla on vielä uskottavuus minun osaltani saavuttamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 01:50"]
[/quote]
Sinusta kertoo aika paljon se, että vertaat samaa sukupuolta olevien aikuisten naisten rakkautta eläimeen sekaantumiseen tai aviorikokseen.
[/quote] Vertasinko? Vastasin siihen, kun joku täällä kirjoitti että on rohkeaa uskaltaa rakastaa ihan sitä mitä haluaa...eikö se nyt sitten saa olla jonkun aviopuolisi tai naapurin koira tai se 90v papparainen? Mä kun tykkään että se ois huikeasti rohkeampaa rakastaa naapurin seropia kuin olla lesbo. En missään vaiheessa väittänyt että se olisi moraalisesti oikein , en puuttunut siihen asiaan ollenkaan. Siitä rohkeudesta tässäkohdin oli puhe, ei muusta.