S.Aalto tuli kaapista
GOOD for her!
Kommentit (171)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:17"]Hienoa se on siksi, että yhteiskunta on edelleen erittäinen vähemmistövastainen, kuten tämän ketjun vastauksista ja siitä, että joidenkin poliittisten puolueiden pitää ottaa ohjelmaansa ns. enemmistön etujen ajaminen, aivan kuin tasa-arvo veisi jotain meiltä (kyllä, olen heteromies) pois. Jos joku, varsinkin julkisuuden henkilö, jonka toimeentulo riippuu kansan mielipiteestä uskaltaa tulla "ulos kaapista", se on rohkea teko ja hieno osoitus omalle kumppanille kuinka paljon hänestä välittää. Minä nostan hattua...
M44
[/quote]tuletko meille nostamaan lippiksen hattuhyllylle?
Kamalaa lukea näitä kommentteja. Huomaa edelleenkin, miten vähemmistöihin suhtaudutaan. Hirveää, ettei julkisuuden henkilö voi seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa ilman että leimattaisiin huomionhakijaksi.
Ja oikeasti, Saara ei ole mitenkään mainostanut: "Olen lesbo, olen lesbo hei mä tulin kaapista!" Hän kirjoitti Instagramiin, että seurustelee ja asuu yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Mitä pahaa siinä on? Monet heterotkin toimivat näin. Rakkaus on aina ihana asia ja mä toivon kaikkea hyvää Saaralle ja hänen tyttöystävälleen. Mikä me ollaan tuomitsemaan toisen rakkaus pelkäksi huomionhauksi, kun ei siitä sen enempää tiedetä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:05"]
Jotenkin hullua, että heterona eläminen on nykyisin jotenkin sairasta ja ahdistavaa ja perustuu pelkoihin. Pitää olla homo, jotta rakkaus on aitoa ja oikeaa ja rohkeaa.
Jos ei laulamisella elä, niin sitten saa palstatilaa sillä, että on ah niin avoin.
[/quote]
Kyllä tämä tuntuu hihhuleille olevan kova paikka, kun ennen niin puhtoisesta heteronormatiivisuuden perikuvasta paljastuikin ihan toisenlainen totuus :D
Yrittäkää nyt vaan tulla toimeen sen asian kanssa, että kaikki ei halua elää kehdosta hautaan feikkielämää, vaan uskaltavat tulla sieltä todellisuuteen. Ei tekis pahaa teillekään )
Oho! Eikö tää ollut joku uskis?!
Aivan upeeta Saara! OLet todella rohkea nainen. Go for it.
Huomaa heti kumpi on butch ja kumpi femme.
Vastenmielinen artisti, paistoi voissa tai margariinissa.
No mä ihmettelinkin tota kun näin parin joskus yhdessä. Selvästi olivat pari ja googlailin silloin, mut ei löytynyt mitään.
Oho, tämä uutinen oikeasti yllätti minut täysin! Rohkea veto, hienoa Saara! Onnea parisuhteelle!
Odotan milloin Teemu Roivainen tulee kaapista.
Jaa? Tämäpä yllätys, yleensä minun tutka on toiminut 100% varmuudella.
Olihan se tiedossa. Tässä välissä oli ainakin yksi toinen tyttöystävä, jos ei useampia.
Moni julkkiksista elää edelleen kaapissa, me emme sitä vain tiedä. Adam Lambert juuri äskettäin antoi haastattelun aiheesta (Hollywoodin piilohomot).
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:51"]Ihan kauheaa. Lespo!!!! Onnea kuitenkin. Tuleeko seuraavaksi esim. Arja Koriseva kaapista?
[/quote]
Mä oon aina ajatellu, että Arja on vähintään bi.