Epäilen että ystäväni on syvästi ihastunut vaimooni
Mieskaveri buddy on 100% varmasti ihastunut päätä pahkaa vaimooni, kyselee vaimosta ja kaikesta tähän liittyvästä ja jos vaimo ei ole mukana niin kysyy miksi ei ole. Ostelee lahjoja ja lähettelee viestejä suoraan vaimolle. En haluaisi katkaista välejä kun on tunnettu lapsuudesta saakka mutta en halua vaimoni kimppuun toista miestä. Mitä voin tehdä?
Kommentit (74)
Well Hello Buddy! sieltä se buddy taas tulee ja kukaan ei voi mitään.
Mä en pysty lopettamaan nauramista =)
Jos olisin ap, pyrkisin hyötymään tilanteesta. Esim. jos haluaisin jotain kallista viskiä, tai videopelin. Laitat vaan vaimon vihjaamaan "buddylle" että sellainen ja semmoinen olisi kiva saada.
No nyt ei kyllä ole kovin uskottava tarina. Sorry buddy.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ap, pyrkisin hyötymään tilanteesta. Esim. jos haluaisin jotain kallista viskiä, tai videopelin. Laitat vaan vaimon vihjaamaan "buddylle" että sellainen ja semmoinen olisi kiva saada.
Lahjat ovat olleet naiselle tarkoitettuja ja vaimoni ei juo alkoholia. Buddykin sen tietää ja ihmettelisi suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Well Hello Buddy! sieltä se buddy taas tulee ja kukaan ei voi mitään.
Mä en pysty lopettamaan nauramista =)
Kiitos illan parhaimmista nauruista! :D
Kerrot suoraan ajatuksistasi ja pyydät jättämään rauhaan. Jos ei käy, niin sitten välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot suoraan ajatuksistasi ja pyydät jättämään rauhaan. Jos ei käy, niin sitten välit poikki.
Tänään buddy laittoi vaimolle viestiä ja kyseli kuulumisia vaimo ei ole vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Buddyn sukunimi Weiser?
Ei ole vaikka buddylla on oikea nimikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä että huomaat.
Oletko kysynyt vaimolta onko kaveri jo yrittänyt jotain? Miten vaimo käyttäytyy kaverin läheisyydessä, onko kiusaantunut?
Joissain piireissä on tosi yleistä, että jallitetaan kaverin naista miehen selän takana. Sit nainen ei uskalla kertoa sille omalle miehelleen, ettei kavereiden välit menis.
Itse oon joskus exiltä kuullut että joku miehen kaveri on ihastunut muhun ja sit oon itse saanut mustasukkaisuutta niskaan vaikka en ole mitään tehnyt. Ja jos miehen kaveri mulle viesteilee niin kerron niistä itse kyllä miehelle (noh, yleensä ne kyllä liittyy siihen omaan mieheen).
Sit kun naisen kanssa kaveruus on valmis ja vähän kehuskeltu ja saatu luottoa, niin eron tai riidan tullessahan ollaan lohduttamassa.Itse en kyllä tajua miksi tuommoisia kavereita pidetään.
Kysy naiselta onko jotain tapahtunut ja käske miestä hyppimään taaemmalle.
Vaimo näytti viestit, joissa buddy kyseli parisuhteemme ja avioliittomme tilaa ja mitä olen sanonut buddysta vaimolle. Vaimo on sanonut ihan suoraan minulle ettei halua olla yksin eikä muuallakaan muiden kanssa buddyn seurassa, koska ei tunne oloaan hyväksi. Minulle kasvokkain buddy aina kehuu vaimoani, että olen onnekas kun on noin kaunis ja herttainen vaimo, jolle olisi paljon ottajia.
Jestas mies, jos vaimokin on suoraan sanonut että ei moista käytöstä tolta buddylta katsele (toisin sanoen käytännössä mies ahdistelee sitä), niin mitä nyt vielä mietit että on vanha lapsuudenkaveri. Jaatko sä sen lapsuudenkaverin kanssa arjen ja elämän, häh?
Helvetin ahdistavia naisille tuollaiset miehet, jotka ei usko kun sanotaan. Kun nainen sanoo, että ei halua olla jonkun miehen kanssa kahden, niin jumaleissön se on sellainen signaali, että pitäis miehen tajuta, että pitää huolta ettei sen naisen tarvii sitä miestä missään tavata edes suuremman porukan osana ainkaan missään ei-julkisessa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään buddy laittoi vaimolle viestiä ja kyseli kuulumisia vaimo ei ole vastannut mitään.
Autat vaimoas, että saan sen tyypin blokkiin somesta ja puhelimesta. Sit laitat saman tien blokkiin itsekin. Niin tehdään ihmisille, jotka ei puhetta usko.
Vierailija kirjoitti:
Suutu sinä kunnolla tälle kaverille.
Ihan sama jos hän suuttuu jostain lahjojen palauttamisesta, siitä vaan. Jos kyselee, niin sanot suoraan, että kumpikaan teistä ei pidä tuollaista käytöstä sopivana, eikä vaimo halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja kokee miehen ahdistavana.
Itse olisin heittänyt kyseisen kaverin jo ajat sitten ulos kaveripiiristäni. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Joku mielenterveystapaus täytyy olla, ettei tajua tuon vertaa sopivasta käyttäytymisestä.
Ei oo mielenterveystapaus, vaan normaalia häikäilemättömämpi kaveri. Tuollaiset, jotka ei puhetta usko, pitää siivota kaveripiiristä. Eli block and delete, kato ettei viestittele vaimolle enää eikä sullekaan. Sen verran törkeetä käytöstä.
Nyt kilahdat kaverille kunnolla ja pistät ”buddyn” boikottiin.
Ei kai tuossa muu tehoa kuin tyly lähestymistapa. Ei se sinusta tee räyhääjää, että ärähdät vaimosi ahdistelijalle niin että menee perille.