Epäilen että ystäväni on syvästi ihastunut vaimooni
Mieskaveri buddy on 100% varmasti ihastunut päätä pahkaa vaimooni, kyselee vaimosta ja kaikesta tähän liittyvästä ja jos vaimo ei ole mukana niin kysyy miksi ei ole. Ostelee lahjoja ja lähettelee viestejä suoraan vaimolle. En haluaisi katkaista välejä kun on tunnettu lapsuudesta saakka mutta en halua vaimoni kimppuun toista miestä. Mitä voin tehdä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Laitat eukollesi siveysvyön, johon vaan sinulla on avain. Asia ratkaistu.
Ei ole tarvetta ja kunnioitan vaimoani todella paljon. Aikuisina ihmisinä olemme uskollisia toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri ostelee parhaan kaverinsa vaimolle lahjoja. Mitä hemmettiä? Onko sinulla palleja enää jäljellä, vai miksi siedät tuollaista käytöstä? 😂
Pidän huolen omista asioistani mutta en ole mikään räyhääjä. Buddy on ostellut vaimolle lahjoja ja yrittänyt laittaa paremmaksi mitä minä ja yrittää väkisin kilpailla.
Voi Hyvän tähden nää milleniaalit on uskomattoman pallittomia naismiehiä!!
Vai että buddy ostelee lahjoja... 😁😁
Vierailija kirjoitti:
Oletko Itsekkään puhdas pulmunen ? Ettei vaan jossakin oo naista ja sitten Julkisesti sano kun tapaat hänet " ai ihana , mitäs Heidi ( Nimi voi olla mikä vaan enkä oo Heidi)Meillä on pitkä menneisyys , ollaan tunnettu jo kauan ollaan ystäviä " Niin ettei vaan oo luurankoja piilossa siten tulee joku nainen sua vastaan kaupungil joka tuntee sinut ja Vaimostasi piittaamatta iloisesti juokse sua kohti ja kaulalle sinua .
Takasin ai ettääh" Sehän on ..Matti( nimi voi olla mikä vaan )
Niin ootko itsestäsi ihan varma?
Olet mielestäsi uskollinen mies sitten onki näitä naispuolisia ystäviä pilvin pimein.
Niin paljon ettei vaimos pysy laskussa perässä.
Palstan kaasuvalottaja taas vauhdissa..
Oi mikä päiväuni, Buddy kuulostaa hintahtavalta.
Buddy😂
Mitä vikaa on ihan normaalissa suomenkielisessä sanassa kaveri?
Vierailija kirjoitti:
Voi Hyvän tähden nää milleniaalit on uskomattoman pallittomia naismiehiä!!
Vai että buddy ostelee lahjoja... 😁😁
Et ilmeisesti lukenut koko ketjua. Olemme kaikki syntyneet 1980-luvulla ja elämme kansainvälisessä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Buddy😂
Mitä vikaa on ihan normaalissa suomenkielisessä sanassa kaveri?
Kaveripiirissä se on buddy ja äidinkieleni on englanti, suomi on toinen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin ystävyyden päättämistä ihan tuon oudon käytöksen vuoksi. Ja kysyisin vaimolta että onko jotain tapahtunut.
Vaimo on sanonut ettei halua vastaanottaa mitään lahjoja buddylta eikä kuulla kehuja yms. Haluaa olla kahdestaan minun kanssa ilman buddya lähipiirissä.
Voithan kysyä buddyltä et mikä meno. Miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy. Voi käydä niin että kun suunsa avaa, niin ahdistaa. Tosiasioita puhuminen ei kuitenkaan poista.
Olen kysynyt ja on suoraan sanonut että olen onnekas kun minulla on noin kaunis ja herttainen vaimo ja olisi ensimmäinen ottaja jos meille tulisi ero. Olen sanonut että avioliitto on vakaalla pohjalla eikä ole tarvetta sivusuhteelle. Ihastumista ei myönnä mutta se nyt on selvää että on ihastunut päätä pahkaa.
Kyllä sillä sun kaverilla on nyt joku hätänä, kun ei lopeta tuota. Ihastumiselle ei voi mitään mutta jos oma kaverini lähtisi elämään sitä, niin kyllä se ystävyys olisi siinä. Tai no, "ystävyys".
Väistämättä tulee myös mieleen vaimosi osuus tähän. Joskus tyyppi käyttäytyy noin koska nainen on antanut ymmärtää jotain, tai jotain on jo tapahtunut. Pitäisi kuitenkin tuntea kyseiset ihmiset. Nyt voi vaan spekuloida täältä netin uumenista. Oletko nähnyt/kuullut kun vaimosi vetää rajat tälle sinun kaverille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna heille mahdollisuus.
Vaimoa ei kiinnosta vaan ahdistaa moinen.
Kyllä minä sanoisin sinun vaimona jo suoraan tälle miehelle, että en tarvitse sinun lahjojasi. Enkä myöskään aikaasi ja seuraasi usein. Ihme tossukoita olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin ystävyyden päättämistä ihan tuon oudon käytöksen vuoksi. Ja kysyisin vaimolta että onko jotain tapahtunut.
Vaimo on sanonut ettei halua vastaanottaa mitään lahjoja buddylta eikä kuulla kehuja yms. Haluaa olla kahdestaan minun kanssa ilman buddya lähipiirissä.
Voithan kysyä buddyltä et mikä meno. Miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy. Voi käydä niin että kun suunsa avaa, niin ahdistaa. Tosiasioita puhuminen ei kuitenkaan poista.
Olen kysynyt ja on suoraan sanonut että olen onnekas kun minulla on noin kaunis ja herttainen vaimo ja olisi ensimmäinen ottaja jos meille tulisi ero. Olen sanonut että avioliitto on vakaalla pohjalla eikä ole tarvetta sivusuhteelle. Ihastumista ei myönnä mutta se nyt on selvää että on ihastunut päätä pahkaa.
Kyllä sillä sun kaverilla on nyt joku hätänä, kun ei lopeta tuota. Ihastumiselle ei voi mitään mutta jos oma kaverini lähtisi elämään sitä, niin kyllä se ystävyys olisi siinä. Tai no, "ystävyys".
Väistämättä tulee myös mieleen vaimosi osuus tähän. Joskus tyyppi käyttäytyy noin koska nainen on antanut ymmärtää jotain, tai jotain on jo tapahtunut. Pitäisi kuitenkin tuntea kyseiset ihmiset. Nyt voi vaan spekuloida täältä netin uumenista. Oletko nähnyt/kuullut kun vaimosi vetää rajat tälle sinun kaverille?
Vaimo ei ole lupaillut mitään mutta on vastannut viestillä ettei ota vastaan lahjoja ja kertonut että olemme vakaassa avioliitossa. Olen palauttanut lahjat mutta buddy on suuttunut kysellen miksi vaimo ei ole mukana tai miksi ei hyväksy lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa herkullinen tilanne.
- aisurin hot wife
Mitä? Tilanne on todella epämukava.
Etkö tosiaan uskalla suuttua sille kaverillesi? Ilmoita kunnolla suuttuen, että nyt kertakaikkiaan loppuu vaimoni liehittely.
No siis. Vaimon pitää suoraan sanoa tälle tyypille, ettei halua mitään yhteydenottoja. Mitä väliä, jos vaikka ”kaveri” suuttuukin? Eihän tuollaista toisen puolison vonkaajaa kukaan tarvitse lähipiiriinsä.
Sinäkin voit sanoa tyypille, että käytöksensä on outoa, ja olisi syytä jättää vaimo rauhaan. Kysyisin ihan suoraan miksi lahjoo vaimoa ja lähettelee jotain henkilökohtaisia viestejä.
Jos joku minun mieheni kaveri lähettelisi minulle jotain ”miten parisuhteessa menee?” -viestejä, niin sanoisin tyypille, että voisi jatkossa keskittyä huolehtimaan omista asioistaan. Tai oikeastaan en varmaan edes vastaisi yhteenkään viestiin mitään. Kaikki kontaktit vaimon ja ”kaverin” välillä pois, ja vaimolta tyly suhtautuminen jos sattuu törmäämään jossakin.
Kummallinen hyypiö, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole lupaillut mitään mutta on vastannut viestillä ettei ota vastaan lahjoja ja kertonut että olemme vakaassa avioliitossa. Olen palauttanut lahjat mutta buddy on suuttunut kysellen miksi vaimo ei ole mukana tai miksi ei hyväksy lahjoja.
Laittaisin luukut kiinni ja ovet säppiin enkä vastaisi enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan uskalla suuttua sille kaverillesi? Ilmoita kunnolla suuttuen, että nyt kertakaikkiaan loppuu vaimoni liehittely.
Olen sanonut ihan suoraan mutta en ole räyhääjä saati huutaja.
..ja vaimon olisi hyvä sanoa kasvotusten hänelle, että ei kiinnosta. Sinun ollessa paikalla.
Suutu sinä kunnolla tälle kaverille.
Ihan sama jos hän suuttuu jostain lahjojen palauttamisesta, siitä vaan. Jos kyselee, niin sanot suoraan, että kumpikaan teistä ei pidä tuollaista käytöstä sopivana, eikä vaimo halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan ja kokee miehen ahdistavana.
Itse olisin heittänyt kyseisen kaverin jo ajat sitten ulos kaveripiiristäni. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Joku mielenterveystapaus täytyy olla, ettei tajua tuon vertaa sopivasta käyttäytymisestä.
Kaiken perusteella se buddy vie naisesi, kun itse olet mikki hiiri, etkä mikään mies...