Epäilen että ystäväni on syvästi ihastunut vaimooni
Mieskaveri buddy on 100% varmasti ihastunut päätä pahkaa vaimooni, kyselee vaimosta ja kaikesta tähän liittyvästä ja jos vaimo ei ole mukana niin kysyy miksi ei ole. Ostelee lahjoja ja lähettelee viestejä suoraan vaimolle. En haluaisi katkaista välejä kun on tunnettu lapsuudesta saakka mutta en halua vaimoni kimppuun toista miestä. Mitä voin tehdä?
Kommentit (74)
Miksei vaimosi ole laittanut stoppia ihailijalleen?
Jos minua joku piirittäisi ja haluaisin jatkaa suhdetta mieheni kanssa, niin kertoisin ihailijalle, ettei tällainen peli sovi.
Laitat eukollesi siveysvyön, johon vaan sinulla on avain. Asia ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "mieskaveri buddy"?
Sellanen, joka ei ole koskaan saanut tota vaimoa ja vaimo valitsi toisen miehen, vaikka kyseessä tässä tapauksessa asia on, että miehen kaveri on lämässä. Tällainen mies on se kuuluista, hei oot ihan kiva mut ollaan frendejä tyyppi. Nyt tämä pakkomielle on ns toistepäin. Olen itse kokenut molemmat puolet. Eka pitkäaikainen nainen valitsi eikä sitä lapsuuden juttua ja se oli aina lämässä ja lähetteli kukkia ja muuta aina kun mahis ja muuta loskaa... Sit tuli mun frendo, joka päätti vetää meidän ystävyyden yrittämällä nykyistäni. Avokkini sanoi, että miks toi lähettelee viestejä ja kukkia ja vannoo jotain rakkautta mulle, että mitvit. Sanoi mun ns ystävälle, että joo tiedän aikees ja jos et arvosta mun suhdetta yhtään, niin ole hyvä ja pokaa mun avokki. Tää tonttu tietenkin oli ok ja kiitti. Avokkini oli tässä vaiheessa estänyt tämän ja sanoi mulle, että tee jotain. No, nyt avokkini sai toisesta numerosta viestejä missä kehu rakasti blaa blaa ja sladdin kuvaakin tuli. Oli valmis tekee mitä vaan. Sanoin rehellisesti avokilleni miten toimin ja saat suuttua. Ei suuttunut vaan nauroi. Teki selväksi tälle pässille asiat. Kun oli tehnyt selväksi, niin laitoin viestin, että poista mun numero, poista kaikkialta mut äläkä koskaan enää ikinä ota yhteyttä muhun, koska me kaksi ei enää olla ystäviä enää ja veikkaan, että muutama muukin katoilee sun luurista tämän uutisen jälkeen. Mun misu ei taida olla ainoa kenen perässä huohotat, että pääset mietiskelemään asioita itekseen. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaverilla oo omaa vaimoa?
Buddy on sinkku eikä ole löytänyt tyttöystävää/vaimoa yrityksistä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vaimosi ole laittanut stoppia ihailijalleen?
Jos minua joku piirittäisi ja haluaisin jatkaa suhdetta mieheni kanssa, niin kertoisin ihailijalle, ettei tällainen peli sovi.
On sanonut ettei halua buddyn lahjoja ja pyytänyt ettei laittelisi viestejä ja tästä buddy suuttui ja kysyi miksi vaimo ei tule kanssani päivälliselle.
Onpa hyvä että huomaat.
Oletko kysynyt vaimolta onko kaveri jo yrittänyt jotain? Miten vaimo käyttäytyy kaverin läheisyydessä, onko kiusaantunut?
Joissain piireissä on tosi yleistä, että jallitetaan kaverin naista miehen selän takana. Sit nainen ei uskalla kertoa sille omalle miehelleen, ettei kavereiden välit menis.
Itse oon joskus exiltä kuullut että joku miehen kaveri on ihastunut muhun ja sit oon itse saanut mustasukkaisuutta niskaan vaikka en ole mitään tehnyt. Ja jos miehen kaveri mulle viesteilee niin kerron niistä itse kyllä miehelle (noh, yleensä ne kyllä liittyy siihen omaan mieheen).
Sit kun naisen kanssa kaveruus on valmis ja vähän kehuskeltu ja saatu luottoa, niin eron tai riidan tullessahan ollaan lohduttamassa.
Itse en kyllä tajua miksi tuommoisia kavereita pidetään.
Kysy naiselta onko jotain tapahtunut ja käske miestä hyppimään taaemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Itsekkään puhdas pulmunen ? Ettei vaan jossakin oo naista ja sitten Julkisesti sano kun tapaat hänet " ai ihana , mitäs Heidi ( Nimi voi olla mikä vaan enkä oo Heidi)Meillä on pitkä menneisyys , ollaan tunnettu jo kauan ollaan ystäviä " Niin ettei vaan oo luurankoja piilossa siten tulee joku nainen sua vastaan kaupungil joka tuntee sinut ja Vaimostasi piittaamatta iloisesti juokse sua kohti ja kaulalle sinua .
Takasin ai ettääh" Sehän on ..Matti( nimi voi olla mikä vaan )
Niin ootko itsestäsi ihan varma?
Olet mielestäsi uskollinen mies sitten onki näitä naispuolisia ystäviä pilvin pimein.
Niin paljon ettei vaimos pysy laskussa perässä.
En olisi naimisissa ellen osaisi olla yksiavioinen ja uskollinen. Vaimo ei ole pettänyt ketään enkä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Etäisyyttä.
Olen keskustellut asiasta vaimon että kaveriporukan muiden miesten eli buddyjen kanssa, niin pidetään nyt hiljaiseloa tapaamisten suhteen.
Olisipa herkullinen tilanne.
- aisurin hot wife
Sano sille suoraan, että älä yritä mun vaimoa. Luulis, että menee perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän kesken kaveriporukassa kutsumme parhaita miespuolisia ystäviä buddyksi.
😂😂😂😂😂
Tää buddyman on kyl nainen. Ei kai kukaan mies noi kirjoita
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä että huomaat.
Oletko kysynyt vaimolta onko kaveri jo yrittänyt jotain? Miten vaimo käyttäytyy kaverin läheisyydessä, onko kiusaantunut?
Joissain piireissä on tosi yleistä, että jallitetaan kaverin naista miehen selän takana. Sit nainen ei uskalla kertoa sille omalle miehelleen, ettei kavereiden välit menis.
Itse oon joskus exiltä kuullut että joku miehen kaveri on ihastunut muhun ja sit oon itse saanut mustasukkaisuutta niskaan vaikka en ole mitään tehnyt. Ja jos miehen kaveri mulle viesteilee niin kerron niistä itse kyllä miehelle (noh, yleensä ne kyllä liittyy siihen omaan mieheen).
Sit kun naisen kanssa kaveruus on valmis ja vähän kehuskeltu ja saatu luottoa, niin eron tai riidan tullessahan ollaan lohduttamassa.Itse en kyllä tajua miksi tuommoisia kavereita pidetään.
Kysy naiselta onko jotain tapahtunut ja käske miestä hyppimään taaemmalle.
Vaimo näytti viestit, joissa buddy kyseli parisuhteemme ja avioliittomme tilaa ja mitä olen sanonut buddysta vaimolle. Vaimo on sanonut ihan suoraan minulle ettei halua olla yksin eikä muuallakaan muiden kanssa buddyn seurassa, koska ei tunne oloaan hyväksi. Minulle kasvokkain buddy aina kehuu vaimoani, että olen onnekas kun on noin kaunis ja herttainen vaimo, jolle olisi paljon ottajia.
Meneekö muilla tää koko juttu ihan ohi kun vaan naurattaa tuo Buddy? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin meidän kesken kaveriporukassa kutsumme parhaita miespuolisia ystäviä buddyksi.
😂😂😂😂😂
Kansainvälisessä kaveriporukassa kutsumme miehiä buddyiksi.
Harkitsisin ystävyyden päättämistä ihan tuon oudon käytöksen vuoksi. Ja kysyisin vaimolta että onko jotain tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsisin ystävyyden päättämistä ihan tuon oudon käytöksen vuoksi. Ja kysyisin vaimolta että onko jotain tapahtunut.
Vaimo on sanonut ettei halua vastaanottaa mitään lahjoja buddylta eikä kuulla kehuja yms. Haluaa olla kahdestaan minun kanssa ilman buddya lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on sanonut ettei halua vastaanottaa mitään lahjoja buddylta eikä kuulla kehuja yms. Haluaa olla kahdestaan minun kanssa ilman buddya lähipiirissä.
Voithan kysyä buddyltä et mikä meno. Miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy. Voi käydä niin että kun suunsa avaa, niin ahdistaa. Tosiasioita puhuminen ei kuitenkaan poista.
Kaveri ostelee parhaan kaverinsa vaimolle lahjoja. Mitä hemmettiä? Onko sinulla palleja enää jäljellä, vai miksi siedät tuollaista käytöstä? 😂
Oletko Itsekkään puhdas pulmunen ? Ettei vaan jossakin oo naista ja sitten Julkisesti sano kun tapaat hänet " ai ihana , mitäs Heidi ( Nimi voi olla mikä vaan enkä oo Heidi)Meillä on pitkä menneisyys , ollaan tunnettu jo kauan ollaan ystäviä " Niin ettei vaan oo luurankoja piilossa siten tulee joku nainen sua vastaan kaupungil joka tuntee sinut ja Vaimostasi piittaamatta iloisesti juokse sua kohti ja kaulalle sinua .
Takasin ai ettääh" Sehän on ..Matti( nimi voi olla mikä vaan )
Niin ootko itsestäsi ihan varma?
Olet mielestäsi uskollinen mies sitten onki näitä naispuolisia ystäviä pilvin pimein.
Niin paljon ettei vaimos pysy laskussa perässä.