Ex haukkui alapäätäni
Ex-mieheni haukkui muutaman kerran 10 v suhteemme aikana alapäätäni ämpäriksi kun kostuin niin paljon. Kerran sanoi yllättäen seksin jälkeen että pilluni haisee pahalle. Tällaiset kommentit tietenkin loukkasivat vaikka ex pyytelikin sanomisiaan jälkikäteen anteeksi.
Nyt olen tavannut pitkän sinkkuilun jälkeen ihanan miehen jonka kanssa seksi on tulossa ajankohtaiseksi. Mutta en tahdo päästä yli alapäähäni liittyvästä epävarmuudesta jonka tuo exäni huomauttelu aiheutti.
Onko muita jotka ovat olleet samassa tilanteessa? Miten rohkenitte sänkyyn uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:54"]Samoin. Exäni haukkui että olen löysä ja vertasi rakastajansa kireeseen pimppaan. En ole päässyt siitä yli vaan jokaisen miehen kanssa seksiä harrastaessa pystyn miettimään vain sitä että en takuulla tunnu hyvältä ja kai se näkyy ja pilaa aina tunnelman. Olen seksivammainen enkä halua sitä enää harrastaa. [/quote] Yritti tehä mustasukkaseks. Koita unohtaa
[/quote]
Olen koittanut mutta en onnistunut. En tajua miehiä...Ihan kuin ei olisi ollut riittävän ikävää että mies petti minua, vielä kehuskeli toisen pimpalla minulle. Itse en ikinä voisi tehdä kenellekään miehelle vastaavasti.
[/quote]
Oikeaasti oli feilannut seksissä ja purki harmitusta sinuun.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"]
Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä. Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta. Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko. Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä.
[/quote]
Kun nainen on liian märkä niin se ei tunnu kalun päässä miltään kun kaikki kitka häviää. Se on lähes sama kun uittaisi kulliaan lämpimässä vedessä
[/quote]
No onko se siis nainen liian märkä vai sun kulli liian pieni?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"] Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä. Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta. Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko. Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä. [/quote] Kun nainen on liian märkä niin se ei tunnu kalun päässä miltään kun kaikki kitka häviää. Se on lähes sama kun uittaisi kulliaan lämpimässä vedessä [/quote] No onko se siis nainen liian märkä vai sun kulli liian pieni?
[/quote]
Nainen liian märkä. Sellaisia tullut joskus vastaan. Kullissa ei mitään vikaa sillä pituutta 19cm ja paksuutta löytyy.
Älkää odottako ihmeitä seksielämältä jos pillunne haisee ja paikat on löysät. Miettikääpä ihan rehellisesti. Tehkää asialle jotain tai tyytykää siihen tosiasiaan että kumppaninnekin huomaa sen, että pillunne haisee ja on löysä. Ei se asia valehtelemalla muutu.
No. exällä oli iso ja nyxällä pieni. alussa kostuin, nykyään en, kun ei sillä ees seiso. jos ämpäripilluks haukkuu niin siitä vaan, tiukkaa tavaraaa on kyllä, mutta ei sinne mitään lyijykynää tartte työntää.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"] Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä. Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta. Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko. Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä. [/quote] Kun nainen on liian märkä niin se ei tunnu kalun päässä miltään kun kaikki kitka häviää. Se on lähes sama kun uittaisi kulliaan lämpimässä vedessä [/quote] No onko se siis nainen liian märkä vai sun kulli liian pieni?
[/quote]
Nainen liian märkä. Sellaisia tullut joskus vastaan. Kullissa ei mitään vikaa sillä pituutta 19cm ja paksuutta löytyy.
[/quote]
10 ämpäripillua alapeukutti tätäkin. Kolahti.
Muutamia juttuja lukiessa tuli mieleen että äijät tuskin on tietosia sellasesta kun "palloontumisvaihe". Naisen ollessa kiihottunut, kohdunsuun eteen muodostuu pallomainen tyhjä tila, jonka tarkoituksena on ottaa siemenneste vastaan ja tavallaan varmistaa siemennesteen pysyminen kohdulla hedelmöittymistä varten. Se voi tuntua joissakin asennoissa että "panisi tyhjää" mut se on ihan luonnollinen ja tarkotuksen mukainen tapahtuma naisen elimistössä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"]
Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä. Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta. Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko. Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä.
[/quote]
Kun nainen on liian märkä niin se ei tunnu kalun päässä miltään kun kaikki kitka häviää. Se on lähes sama kun uittaisi kulliaan lämpimässä vedessä
[/quote]Pienimunaisen urpon ongelma, se sulla on. Hanki peniksenkehitin tai tekopimpsa - tai tyydy kakkoseen.
Kostunut ämpäri on kohteliaisuus naiselta meille miehille. Olisin imarreltu.
Haiseva ämpäripillu, joka miehen unelma :/
Oikeesti, jos tälläinen löytyy, niin aivan turha miehen piikkiin vierittää, kuulostaa niin kuvottavalta, että olisitte onnellisia ettei lähde samantien ovesta ulos, kun otatte housut pois. Joku jaksanut noinkin pitkään katsella, täytyy antaa näille miehille tunnustusta.
19 cm..HAHHAH sillä en kovinkaan kehuisi :,D Pienimunaisten propagandaa.
Ap. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Miehillä on joillakin semmoinen kiva tapa, että kun he kokevat olonsa uhatuksi tai loukatuksi, kohdistavat he haukkunsa mielellään naisen arimpaan paikkaan, eli ulkonäköön ja seksitaitoihin. Itse tiedän kokemuksesta, mistä miehet tykkää ja tavara on tiukka, mutta niin vain omakin (ex)ukko loukkaantui minulle jostain ja kaikkien kuullen haukkui seksitaitoni. Myöhemmin pyyteli anteeksi, mutta eihän tuo loukkaus päästä unohdu ja hävisi himot silloista ukkokultaa kohtaan samantien. Palautuihan ne, tosin toiseen kohteeseen eikä valituksia ole seksitaidoista tullut sen jälkeen, vaan päin vastoin kehuja..ja tosiaan sitä naista kannattaa kehua (siinä missä miestäkin). Sillä sänkyhommat saa onnistumaan takuu varmasti ja himot riittää loppuun asti. Avainasemassa hygienia ja rentous, hyvä kumppanuus ja luottamus. Silloin ei koolla ja tiukkuudella ole niin väliä (suu ja kädet on keksitty).
Huvittaa aina nämä miehet, joilta tulee oman jöpöttimen mitat sentin tarkkuudella kuin apteekin hyllyltä jos joku vähän kyseenalaistaa. :D Se on kuulkaa pojat niin, että tosimiehen ei tarvitse mittailla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 07:03"]
Huvittaa aina nämä miehet, joilta tulee oman jöpöttimen mitat sentin tarkkuudella kuin apteekin hyllyltä jos joku vähän kyseenalaistaa. :D Se on kuulkaa pojat niin, että tosimiehen ei tarvitse mittailla.
[/quote]Joillain teillä on ihan oikeasti löysä pillu ja jos se vielä haisee niin miettikää nyt ite hetki, kuinka ihania mahdatte olla.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 06:37"]Haiseva ämpäripillu, joka miehen unelma :/
Oikeesti, jos tälläinen löytyy, niin aivan turha miehen piikkiin vierittää, kuulostaa niin kuvottavalta, että olisitte onnellisia ettei lähde samantien ovesta ulos, kun otatte housut pois. Joku jaksanut noinkin pitkään katsella, täytyy antaa näille miehille tunnustusta.
[/quote]
Ap tässä. Kyse ei ole siitä että olisin oikeasti haiseva ämpäripillu, vaan exäni tarpeesta nolata ja alistaa kommenteillaan. Pesen alapääni päivittäin, aina ennen seksiä myös. Käyn säännöllisesti gynen tarkastuksissa eikä mitään tulehduksen oireita ole koskaan havaittu.
Tiukkuudesta en ala brassailla kun en ole toisten naisten röörejä koitellut mutta itselläni on ainakin exän kanssa ollut yhdynnässä ihan kunnollinen tuntuma.
Nainen voi oikeasti olla liian märkä. Siinä ei ratkaise edes miehen peniksen koko. Kärsin nimittäin itse siitä. Ja miehelläni on valtava. Vielä kun olen synnyttänyt, niin aika tavalla saan treenata lantionpohjanlihaksia, jotta homma toimii.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 09:10"]
Nainen voi oikeasti olla liian märkä. Siinä ei ratkaise edes miehen peniksen koko. Kärsin nimittäin itse siitä. Ja miehelläni on valtava. Vielä kun olen synnyttänyt, niin aika tavalla saan treenata lantionpohjanlihaksia, jotta homma toimii.
[/quote]
En usko. Mä itse olen erittäin märkä (niin suuresti, etten tiedä miten tätä märempi joku muu voisi olla), ja niin kummasti on kaikki miehet tulleet yhdynnässä normaaliajoissa. Ja kaikilla miehillä n. keskikokoinen.
Hmm no mun ex haukkuu edelleen välillä alapäätäni vaikka erottu vuosi sitten. Lähinnä kai vitsillä. On epäkypsä 19-vuotias. Tiedän että mulla oli silloin jotain ongelmia (bakteerivagioosi tms) jonka vuoksi alapääni haisi :D nykyään kaikki kondiksessa. Älä ota liikaa itteesi ja oo rohkea vaan uuden miehen kanssa! :) tuskin kuitenkaan exäs tosissaan tarkotti niitä ihan kauheen tosissaan. Tsemppiä! T. N21
Voi olla ikävä juttu mulle mutta multa valitettavasti lopahtais halut siihen jos mies kesken hommien kävis selittämään kuinka hyvältä mun pillu maistuu tai kuinka kaunis se on.jos ei ole haukkuminen kivaa niin ei musta toikaan..