Ex haukkui alapäätäni
Ex-mieheni haukkui muutaman kerran 10 v suhteemme aikana alapäätäni ämpäriksi kun kostuin niin paljon. Kerran sanoi yllättäen seksin jälkeen että pilluni haisee pahalle. Tällaiset kommentit tietenkin loukkasivat vaikka ex pyytelikin sanomisiaan jälkikäteen anteeksi.
Nyt olen tavannut pitkän sinkkuilun jälkeen ihanan miehen jonka kanssa seksi on tulossa ajankohtaiseksi. Mutta en tahdo päästä yli alapäähäni liittyvästä epävarmuudesta jonka tuo exäni huomauttelu aiheutti.
Onko muita jotka ovat olleet samassa tilanteessa? Miten rohkenitte sänkyyn uuden kumppanin kanssa?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:43"]Märkyyden ymmärän mutta hajua en!en arvostele/hauku vaan ihmettelen että haiseeko teidän alapäät siis jollekkin ihan yleensä vai onko joku tulehdus tms?ite pesasen aina vessassa käydessä eikä mun alapää kyllä ikinä haise millekkään.tiedän että kaikki ei veskikäynnin yhteydessä halua pestä mutta ette kai te sentään seksiä rupea harrastamaan pesemättömällä römpsällä?
[/quote]
Mulla oli silloin joku tulehdus joka oli mennyt pahaksi
Siinähän alapeukutatte, haisevia alapäitä löytyy. Se on fakta, varmasti löytyy myös miehiltä, mutta kyllä oikeasti jokainen voi käydä sen alapäänsä viinanhuuruisen baari-illan jälkeen pesemässä, ei ole paljon pyydetty.
Ärsyttää tämä palsta kun tosiasioita ei saisi sanoa tai mitä on ihan kuulkaas tosielämässä kokenut, pitäisi jokainen kommentti olla joku naisia perseennuoleva ylistyskommentti. Arvostakaa joskus myös rehellisyyttä, ei kaikki rehellisyys ole pahasta.
Mun exä haukkui melkein joka kerta että haisen pahalle. Ajattelin että tää on homo sillä normaalimies ei pillun hajua kavahda.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:50"]
Mun exä haukkui melkein joka kerta että haisen pahalle. Ajattelin että tää on homo sillä normaalimies ei pillun hajua kavahda.
[/quote]
Mun pillu ei ainakaan haise millekkään. Sulla taitaa muhia vaikka mikä tauti siellä alapäässä, koska terve alapää ei haise millekkään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 22:50"]
[/quote]
Mun pillu ei ainakaan haise millekkään. Sulla taitaa muhia vaikka mikä tauti siellä alapäässä, koska terve alapää ei haise millekkään.
[/quote]Joo ei haise ja sen voi tosiaan pestä ennen hommiin ryhtymistä, varsinkin baari-illan jälkeen kun sitä kustakin tuntuu monilla lirahtavan housuihin ihan tahtomatta ja siellä se alapää sitten muhii jossain kusessa ja ties missä. Itse sitä ei haista, mutta mene kuule nenäsi kanssa sinne alakertaan, niin tulee ne kaikki ihanat aromit mitä illan aikana on muodostettu ihan eri tyyliin nenän ulottuville.
Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä.
Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta.
Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko.
Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 23:04"]
Bakteerivaginoosi ja pesemättömän haju eri juttu. Vaginoosin aikana ei edes seksiä varmaan tee mieli. Typerää eksältä mainita hajusta jos tietää että tulehdus päällä. Mut asiaan. Mun ex kommentoi pari kertaa todella ala-arvosta mun pillusta. Tiesin ettei se pitänyt paikkaansa mut silti jäi kaivelemaan mieltä. Erotessa kun sitten sain sanottua siitä niin oli ex todella häpeissään. Ei ollut silloin kun ekan kerran siitä mainitsin. Mä myös kostun tosi paljon ja siitä sain kuulla kommenttia. Ilmeisesti tarkoitti hyvällä mut sanavalinnat jälleen luokattomat. Seksiin ja omaan kroppaan liittyvät negatiiviset kommentit voi jäädä kummittelemaan vaikka tietäis ettei ne oo totta. Tapailin eron jälkeen miestä, joka oli sängyssä todellinen herrasmies. Siis ihan hullu panemaan mut sai mut tuntemaan itseni todella ihanaksi. Muisti kertoa miten kaunis mun pillu on, miten hyvältä maistuu, miten ihanan märkä se on, miten hyvältä mä näytän ja miten hyvältä tunnun. Voin teille miehille kertoa, että kannattaa. Kokeilkaa joskus jos ette usko. Niin ja aloittajalle. Ota sellainen mies, joka arvostaa sua. Myös seksissä.
[/quote]
Kun nainen on liian märkä niin se ei tunnu kalun päässä miltään kun kaikki kitka häviää. Se on lähes sama kun uittaisi kulliaan lämpimässä vedessä
Märkyyden ymmärän mutta hajua en!en arvostele/hauku vaan ihmettelen että haiseeko teidän alapäät siis jollekkin ihan yleensä vai onko joku tulehdus tms?ite pesasen aina vessassa käydessä eikä mun alapää kyllä ikinä haise millekkään.tiedän että kaikki ei veskikäynnin yhteydessä halua pestä mutta ette kai te sentään seksiä rupea harrastamaan pesemättömällä römpsällä?