Kerrostaloomme muutti tyytymättömän näköinen mies. Keksikää, miksi hän on tyytymätön!
Kommentit (53)
Huomannut olevansa kilttimies ja tavis, jotka ei naisille enää kelpaa. Jääkaapissa vain 200g äidin tekemää makaronilaatikkoa ja muutama joululta jäänyt vihreiden kuulien puolikas, niillä kun ei nälkä lähde. Muuttaessa huomasi, että sohvakin on jo kulahtanut ja haisee perseelle, mutta ei varaa ostaa vielä uuttakaan... Joutui muuttamaan Kouvolaan, vaikka Hankoon olisi oikeasti halunnut...
Vierailija kirjoitti:
Ihminen näkee muissa sitä mitä on itsessä. Mihin olet tyytymätön, ap?
Olen aika positiivinen ihminen. Tämä ketjukin on huumoria, vaikka perustuu todellisuuteen. ap
Kyllä mua ottaa päähän, kun ei ole ikinä varaa mihinkään.
Oikeasti hän myhäilee ja palvoo yltäkylläistä narsistisuuttaan piilossa väsymättömän pettämättömän resting bitch face perusilmeensä takana. Be careful bitches!
M-26 kirjoitti:
Sinulla on autossasi ajonvakautusjärjestelmä, koska olet nainen ja nainen on aina tyhmä - hänellä on siis aihettakin olla tyytymätön ja huolestuneen oloinen. Tee meille kaikille palvelus ja pysy poissa auton ratista äläkä tee Konginkankaan uusintaa tyhmyyksissäsi. Lisäksi kehottaisin pidättäytymään seksistä ettet lisääntyisi.
Tyytymätön ilmoittautuikin itse.
Kuljen raitiovaunulla. ap
Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta
Johtuu naisista ja maan hallituksesta. Siinähän ne miehen yleisimmät harmin aiheet ovat nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Onko somali, asunto on liian pieni ja huonekalut liian halvat?
En tiedä, millaisessa asunnossa hän asuu. Ei ole somali. Ei välttämättä kyllä suomalainenkaan, mutta voi olla myös suomalainen. Ehkä jotain vierasta verta mukana. ap
Hänellä on seksuaalinen hätätila eikä hän ole päässyt purkamaan paineitaan.
Hän tervehtii kuin tyytymätön opettaja oppilasta koulun käytävällä. Vastaa siis kuitenkin tervehdykseen. ap
Hän ei ole tyydyttynyt/tyydytetty.
Nyt minua alkaa tietenkin hymyilyttää seuraavan kerran kun näen sen tyytymättömän miehen. Pitää yrittää pujahtaa nopeasti ohi. ap
Riittämättömyyden tunne voi uuvuttaa ja viedä elämästä ilon.
Ei saa öisin nukuttua, koska naapurin kuorsaus kuuluu seinän läpi.