Millaisia oireita 3. Rokotuksesta ja kauanko kesti?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Rokote oli moderna ja veti koko kropan lihakset 2 pv jumiin ja käsi hullun kipeä. Koko kroppa lihakset ihan kuin hullun treenin jäljiltä.
Itse saanut vain yhden rokotteen joka oli moderna. Olkavarsi aivan tajuttoman kipeä monta päivää. Kättä ei pystynyt nostamaan ylöspäin moneen päivään. Rokotuksesta noin viikon päästä iski muutaman päivän kova kuiva yskä. En tiedä johtuiko rokotuksesta vai ei. Koronatesti oli nega. Myös muita oireita ollut sen jälkeen, en voi varmaksi sanoa johtuuko rokotteesta vai ei mutta en mielelläni lähde testaamaan enää enempää miten rokotteet vaikuttavat elimistööni. En ole sairastanut koronaa ainakaan tietääkseni. Ihan suht normaalia elämää olen viettänyt tämän koko korona-ajan eli en ole eristäytynyt kotiini.
Mulla käsi kipeä pari päivää,muija kuumeessa 3 päivää.
Väsytti vähän tavallista enemmän parina iltana ja käsi oli kipeä ehkä päivän. Otin kuitenkin tilanteesta kaiken irti ja lepäilin hyvällä omallatunnolla :D
Yskään ja nuhaan kokeellinen mRna injektio??
Sisältää abortoidun sikiön soluja ( HEK 293) ja kaliumkloridia( myrkkyruiskeessa tätä).
Yhtäkkiä sain 5G-yhteydet maksimiin, ja huomasin voivani nostaa pikku rautaesineitä kuten magneetti. Varjopuolena tuntuu, että liskoihmiset kontrolloivat aivojani.
Ette siis edes ota selvää mitä teihin tungetaan.
Käsivarsi oli kipeä seuraavaan aamuun, ei mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis edes ota selvää mitä teihin tungetaan.
Toki.
Persulina tietomääräni on laajempi kuin kaikkien tutkijoiden ja lääkärien.
Lähäripersuli
3. otettu 5 päivää sitten. Vielä eilen olkavarsi nyki rokotuskohdasta. Eli elohiiri vissiin. Ikinä ennen ei ole tämmöistä ollut.