Millaisia oireita 3. Rokotuksesta ja kauanko kesti?
Kommentit (70)
Ainakaan toistaiseksi ei ole tullut mitään oireita. Luulen että kuukautishäiriöni johtuvat vaihdevuosista, olen 48v.
Kolmannen jälkeen käsivarsi/pistoskohta arka ja hieman kipeä pari päivää. Ekan ja tokan jälkeen pistoskohta kipeä puoli päivää, eli käytännössä ei oireita. Pfizerin Comirnatya kaikki 3.
Lihaskipua ja väsymystä tuli kolmannesta piikistä. Kahdesta ekasta ei mitään. Ekat oli pfizeria ja kolmas moderna.
Kolmannesta ei tullut muuta kuin pistokohta kosketusaraksi, keskiviikkona rokotettu, enää ei tunnu missään.
Käsivarsi oli kipeä, päätä särki vuorokauden ja syke oli normaalia tiheämpi. Ei muita oireita.
Seuraavana päivänä kova lihassärky, ja 3 pv jatkui kipeä olo.
Eikö jossain vaiheessa puhuttu, että näitä rna-piikkejä on helppo muokata sitä mukaa kun virus mutatoituu? No edelleen mennään piikillä, joka kehitettiin alkuperäistä virusta vastaan. Eikö nyt pitäisi antaa tehosteina nimenomaan vallalla olevia variantteja vastaan suunnattuja piikkejä? Ihan niin kuin influenssan kanssakin tehdään.
Ei tullut yhtään mitään oireita 3 rokotuksesta. Ikää kohta 60 vuotta.
Ekasta ja tokasta ei mitään, ei edes pistoskohdan arkuutta. Kolmannesta vuorokaudeksi ankara selkäkipu, johon ei vahvatkaan särkylääkkeet tehonneet. Lisäksi pistoskohdan kipua.
Lievä flunssa alkoi noin 24 h piikin jälkeen, eli kurkkukipua, nuha ja lämpöä. Käsi ei kumma kyllä ollut kovinkaan kipeä. Kesti kaikkiaan 4-5 päivää.
Pistoskohta kipeä, koko käsi kipeytyi eikä vihlonta ei ole loppunut kahdessa viikossakaan.
Ykkösestä ei mitään, kakkosesta 4pv kipeänä kuin oikeassa koronassa (sairastettu 2020 huhtikuussa joten oireet tuttuja), kolmannesta varmaan sitten joutuu jo sairaalaan tai pakastekonttiin. Mutta käyn silti ottamassa, kerranhan täällä vain ollaan.
Tuttu terkka pistäny satoja kertoja.. ei kukaan ole pahemmin kipeytyny hänen piikityksistä.. mutta sanoi että lähes kaikki viime viikkojen tartunnat/positiiviset ovat olleet rokotettuja.
Rokote oli moderna ja veti koko kropan lihakset 2 pv jumiin ja käsi hullun kipeä. Koko kroppa lihakset ihan kuin hullun treenin jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu terkka pistäny satoja kertoja.. ei kukaan ole pahemmin kipeytyny hänen piikityksistä.. mutta sanoi että lähes kaikki viime viikkojen tartunnat/positiiviset ovat olleet rokotettuja.
Rokottamattomat eivät mene testeihin, kun eivät edes usko koronaan.
Modernan rokotukset:
- 1. rokotus ei oireita
- 2. rokotus lämpöä parina päivänä
- 3. rokotus lämpöä seuraavana päivänä sekä lihassärkyä ja rokotuskohdan punoitusta ja arkuutta.
Kolmannesta pistokohdan särkyä yön yli, lievää lämpöilyä, yhden kerran löysällä vatsa.
Otin kolmosrokotteen aamulla ja illalla oli lievää lihassärkyä vyötäröstä alaspäin ja pistokohta sen verran kipeä, että sillä kyljellä ei voinut nukkua (sama kaikissa rokotuksissa, mitä olen saanut ylipäätään). Seuraavana aamuna oli pientä lämpöä ja väsyneet jalat. Lojuin sängyssä koko päivän ja katsoin Netflixiä, kun oli vapaapäivä. Kolmantena päivänä oli jo terve olo, ehkä hieman väsynyt. Ekasta rokotteesta tuli vaan käsi kipeäksi, tokasta tuli pientä särkyä ja lievää huonovointisuutta. Kolmannen jälkeen pahimmat oireet, mutta en sanoisi, että mitenkään erityisen tuskaiset kuitenkaan. Olen 47v. ja kuukautiseni ovat olleet epämääräiset jo muutaman vuoden. Ei muutosta siihen rokotteiden jälkeen.
Jännästi tämä ketju on täynnä ihmisiä, joille ei ole mukamas tullut mitään oireita kun taas oma facebookini on täynnä ihmisiä, jotka ovat saaneet järkyttäviä päänsärkyjä ja korkeaa kuumetta. Itse tiedän kyllä kenen todistukseen voin luottaa.