Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koululaisten kotitestaus kahdesti viikossa edellyttäisi n. 1 000 000 kotitestiä joka viikko!

Vierailija
09.01.2022 |

Kun kotitestit ovat jo nyt loppu monesta kaupasta, mistä nuo testit saataisiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, eikö se olekaan niin kätevä keino estää tartuntaa kuin rokotefoobikot ovat väittäneet?

Vierailija
2/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en testaa mun lapsia, jos ei oireitakaan ole. Mielummin mittaan lämmön kainalosta joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku ministeri tai ministerin tuttu omistaa osakkeita jostain firmasta, joka tekee kotitestejä.

Vierailija
4/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo' money!

Vierailija
5/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en testaa mun lapsia, jos ei oireitakaan ole. Mielummin mittaan lämmön kainalosta joka aamu.

Just. Millähän meriiteillä diagnosoit lapsesi. Sitä paitsi kuume ei ole ainoa oire koronassa.

Vierailija
6/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Millähän meriiteillä diagnosoit lapsesi. Sitä paitsi kuume ei ole ainoa oire koronassa.

Tämä. Ehkä olisi ollut viisasta jättää nämäkin geenit siirtämättä.

Vierailija
7/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samalla syyllä munkin pitäis joka päivä käydä testeissä, vaikkei mitään ole. Vielä ei käskyä ole tullut. Työskentelen sairaalassa.

Vierailija
8/8 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kertakäyttötestejä (kuten varmaan on), onko kukaan laskenut mikä määrä (turhaa) jätettä tulee?