Onko sinulla mikään luontaistuote toiminut PAHAAN unettomuuteen
Unettomuudella tarkoitan nyt siis yli puoli vuotta jatkuvasti kestänyttä unettomuutta jossa saa nukuttua max 2-3h yössä.
Ja johon unihygieniajutut ei auta kun ei edes tymäkät lääkkeet auta.
Lopetin kaikki lääkkeet ja nyt yritän pärjätä ilman. Terapiaa en saa (ei ole masennusta) ja itse ei ole rahaa (100e kerta) vaikka työssäkäyvä olen.
Mitkä LUONTAISlääkkeet voisi auttaa? Googlaten löytyi kärsimyskukkaa, sitruunamelissaa, kamomillaa jne. Minä sinulla on auttanut jos ylipäätään on auttanut?
Ongelma ei ole itse nukahtaminen vaan klo 02 herääminen jonka jälkeen ei enää saa unta.
Elämässä on paha stressitila joka ei ratkea ihan heti ja jonka ratkeaminen ei ole omissa käsissä.
Kommentit (48)
Joku mainitsi saunan- minua yleensä valvottaa saunomisen jälkeen. Muutaman kerran vuodessa tulee saunottua.
Minä nukun pienellä murulla Mirtazapiinia, otan silloin tällöin jos pitkään ollut unettomuutta.
Melatoniini ei vaikuta mitenkään.
Puoli vuotta söin Sedoniumia. Maksa-arvoni kohosivat. En suosittele!
Vierailija kirjoitti:
lilychoinaturalhealing on se tili ja siellä rullaat alaspäin niin tämmönen:do you wake up between 1-3 am? No pikkasen pieleen muistin ohjeen mutta katso ja tee!
MIKSI alapeukutat,nämä ovat luontaishoitoja!
Olen päässyt akupunktiolla eroon pahasta niskakivusta ja tipakoinnista!
Jos et usko,sun asiais mutta ei tartte mollata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melatoniini tai valeriaana eivät ole tehonneet minuun, mutta seksi auttaa. Ihan tosissani olen.
Tästä tuli mieleen, että joskus tapailin miestä joka nimenomaan ei halunnut seksiä iltaisin, koska se huononsi unenlaatua.
Itselläkin vaikea saada unta orgasmin jälkeen, se lisää kierroksia kroppaan.
Ainoa, joka noista hyötyy on apteekki. Kova hinta lumetuotteista, täyttä roskaa siis nuo ns. käsikauppavalmisteet.
Kärsimyskukka on itsellä auttanut. Herään myös yöllä mutta otan toisen satsin kärsimyskukkaa niin aika pian nukahdan uudestaan.
Together Night time tuote, jossa magnesiumia ja humalaa. Lisäksi melatoniiniä iltaisin. L-teaniini auttaa mua jos herään aamuyöstä. Otan sitä ja makaan piikkimatolla. Nukahdan 9 kertaa 10stä. Tsemppiä kovasti.. on piinallinen vaiva.
Luontaistuotteet ovat rahastusta ja humpuukia. Toimivat vain plasebona mutta voivat vahingoittaa esim. maksaa ja munuaisia.
Elintavat kuntoon sen sijaan että napsitaa noita.