Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
ei se asia kuiteskaan ole niin stressaavaa, että väkisin huorilla menisin. Kulutan aikaani paljon harrastusten parissa ja tyytyväinen elämääni.
[/quote]
Minkä ikäisenä helpottaa? Elämä on oikeasti melko paskaa, eikä suurin puute ole se seksi vaan ihan parisuhteen puute.
m23
Sitä odotellessa että iltasanomat tekee tästäkin uutisen nettisivuilleen...
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:18"]Hirveitä lutkia täällä
[/quote]
Kyllä lutka lutkan tuntee ;)
1000, M 55.
Tai todellisuudessa huomattavasti yli, mutta en ole pitänyt kirjaa.
En oo kyllä laskenu/listannu, ehkä 10-20? N42
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:12"]3, m19. Tekee pahaa, etten rietastellut enempää ennen tätä pidempää parisuhdetta, tähän ikään mennessä puoliskon vastaava luku oli kymmenkertainen.
[/quote]
Ei miehet saa yhtä paljon seksikumppaneita mitä naiset, jos ei ole jokin julkkis tai miljonääri.
200 jälkeen lakkasin laskemasta. N 44
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
ei se asia kuiteskaan ole niin stressaavaa, että väkisin huorilla menisin. Kulutan aikaani paljon harrastusten parissa ja tyytyväinen elämääni.
[/quote]
Minkä ikäisenä helpottaa? Elämä on oikeasti melko paskaa, eikä suurin puute ole se seksi vaan ihan parisuhteen puute.
m23
[/quote]
Sä oot 23. Vielä ehdit.
Järkyttäviä määriä lähes kaikilla naisilla.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
[/quote]
m23
[/quote]
Sä oot 23. Vielä ehdit.
[/quote]
Oikeesti olen vanhempi, ehkä se kertoo kuinka paljon asia vaivaa, kun anonyyminä pitää valehdella ikänsä alaspäin tässä asiassa : /
"m23"
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
[/quote]
m23
[/quote]
Sä oot 23. Vielä ehdit.
[/quote]
Oikeesti olen vanhempi, ehkä se kertoo kuinka paljon asia vaivaa, kun anonyyminä pitää valehdella ikänsä alaspäin tässä asiassa : /
"m23"
[/quote]
Mä olin neitsyt 27-v. asti. Nyt olen 35 ja onnellisesti parisuhteessa. Ei koskaan voi tietää mitä tulevaisuus tuo.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32. ei se asia kuiteskaan ole niin stressaavaa, että väkisin huorilla menisin. Kulutan aikaani paljon harrastusten parissa ja tyytyväinen elämääni. [/quote] Minkä ikäisenä helpottaa? Elämä on oikeasti melko paskaa, eikä suurin puute ole se seksi vaan ihan parisuhteen puute. m23
[/quote]
Muutin toiselle paikkakunnalle ja erakoidun siellä täysin. 10 vuotta elänyt yksin, niin siihen oon jo tottunut. Mulla on duuni ja harrastukset pitämässä aivot kiireisinä ja mielen korkealla ja olen aika kunniahimoinen tavoitteissani.
Voisin syyttää elämäntilannetta kehnon sosiaalisen taidon piikkiin, mutta tarkemmin tutkittuna olen luultavasti itse tietoisesti valinnut elämäni näin. Vanhempani riitelivät paljon ja erosivat ja luultavasti alitajunnassani pelkään joutua samaan tilanteeseen. En ole koskaan kaipanut elämääni alkoholia tai draamaa. -m32
1 N36 neitsyys meni vasta viime vuonna. En olisi ikinä uskonut et mäkin joskus saan. Tsemppiä teille 0-kerholaisille, I feel your pain.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:18"]Hirveitä lutkia täällä
[/quote]
Sinulla on poikuus tallella ja sen kyllä huomaa.