Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

21-vuotias Roosa Mikkonen käy kirjeenvaihtoa vankien kanssa. Yhden rikos paljastui niin hirvittäväksi, että oli pakko lopettaa

Vierailija
09.01.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb2d5bf5-1c1f-4827-ab17-500225cd070c
-Itselleni tulee tosi hyvä mieli siitä, että voin piristää toisen päivää, Roosa Mikkonen perustelee

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietää rikoksia ne on parasta tunnustaa muuten ne jää synniksi kuoleman jälkeen niitä ei enää voi korjata eikä selvittää.Katumus on viisainta mitä voi tehdä itselleen ja tunnustaa.

Vierailija
82/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Toivottavasti Roosa on laittanut maistraatissa osoitetiedot salaisiksi. Vinkatkaa joku hänelle, jos tunnette.

Miksi? Eikö jokainen ole vastuussa teoistaan? Ei mitään myötätuntoa rikollismielisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut kirjeenvaihdossa 17 naista tappaneen amerikkalaisen sarjamurhaajan kanssa. Mukava kaveri, lähetti aikanaan joulukortinkin. Ei maininnut sanallakaan rikoksistaan, enkä itse kysellyt. Arvaako joku kenestä on kyse? On hengissä edelleen.

Vierailija
84/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat on taas mielipiteet, vaikka juttu on selkeästi jätetty lukematta.

Vierailija
85/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia

Hybristophilia is a sexual interest in and attraction to those who commit crimes.

Esiintyy vain naisilla.

Ei esiinny. Love after lock-upissa on miehiäkin.

En tunne sarjaa, mutta jo nimikin kertoo, että on eri asiasta kyse: Love after lock-up.

Niin ja ukot oli laitellu vankilaan rahaa useita kymmeniä tuhansia dollareita. Pari maksoi 60-90 000 dollarin takuumaksut saadakseen "kultansa" ulos.

Ei sillä, on siellä naisiakin. Mut se että vaan naiset hairahtuu vankeihin ei pidä paikkansa.

Joo, mutta nämä ukot eivät alunperin tututstuneet naisiin vakilapostin välityksellä, eikö?

Miksi haluat puolustella noita miehiä? Jailbabes on yks mistä voi hommata vankikullan.

Vierailija
86/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut kirjeenvaihdossa 17 naista tappaneen amerikkalaisen sarjamurhaajan kanssa. Mukava kaveri, lähetti aikanaan joulukortinkin. Ei maininnut sanallakaan rikoksistaan, enkä itse kysellyt. Arvaako joku kenestä on kyse? On hengissä edelleen.

Joel "Joel Rifkin" Rifkin 

Vierailija
87/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä joku sanoo ettei naiset ole jännämiehien perään???

Eikös tämä Roosa lähinnä naisvangeille kirjoittele, eikä siis niille jännämiehille?

Vierailija
88/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla spekseillä varmasti tosi mukava kaveri. Pyysitkö kylään?

Vierailija
89/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vankeinhoitomme ei saa olla psy-ko-paat-tien avioliittovälitys"

https://www.kslm.fi/paikalliset/2419459

Ei avaudu linkki.

Linkissä kerrotaan Tanskan linjauksesta.

Googleta " vankeinhoitomme ei saa olla psykopaattien avioliittovälitys" niin pääset sivulle, suora linkki ei jostain syytä toimi.

Linkissä on kaksi kirjainta väärin päin.

https://www.ksml.fi/paikalliset/2419459

Nyt toimii :)

Vierailija
90/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kaveri, ja viimetten päälle ystävällinen herrasmies. Vähän vaan oli ikävät nuo harrastukset hepulla aikoinaan.

Vierailija
91/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö YLE areenassa vielä se elokuva Psyko ?

Vierailija
92/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla spekseillä varmasti tosi mukava kaveri. Pyysitkö kylään?

Varmaan ymmärrät, ettei hän paljon kyläile tämän elämän aikana.

Vierailija
93/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno kaveri, ja viimetten päälle ystävällinen herrasmies. Vähän vaan oli ikävät nuo harrastukset hepulla aikoinaan.

Joo, vähän ikävät tosiaan... Surettaako, että istuu 203 vuoden tuomiota?

Vierailija
94/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vähän ikävät tosiaan... Surettaako, että istuu 203 vuoden tuomiota?

Eiköhän hän ihan ansaitse olla siellä. Sitä en tiedä surettaako häntä. Vaikutti ihan suht tyytyväiseltä vankilassa olemiseen. Kaikkeen kai tottuu.

Vierailija
95/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hybristophilia is a sexual interest in and attraction to those who commit crimes.

Esiintyy vain naisilla.

En tunne sarjaa, mutta jo nimikin kertoo, että on eri asiasta kyse: Love after lock-up.

Niin ja ukot oli laitellu vankilaan rahaa useita kymmeniä tuhansia dollareita. Pari maksoi 60-90 000 dollarin takuumaksut saadakseen "kultansa" ulos.

Ei sillä, on siellä naisiakin. Mut se että vaan naiset hairahtuu vankeihin ei pidä paikkansa.

Joo, mutta nämä ukot eivät alunperin tututstuneet naisiin vakilapostin välityksellä, eikö?

Miksi haluat puolustella noita miehiä? Jailbabes on yks mistä voi hommata vankikullan.

Lueskelimpa vähän noita Jailbabesin profiileja ja huolestuttavaa niissä on se, että lähes kaikkien profiilit ovat paljon parempia kuin suurimmalla osalla suominaisista Tinderissa ja netin muissa deittipalveluissa...

Vierailija
96/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nämä ns.normimiehiä?

Onko liikaa narkki tms.taustaa itsellä näillä naisilla?

Itsellä yksi vankilassa istunut exä,ja se jo pilaa naisenkin maineen riittävästi,saati sitten,että joku tietentahtoen haluaa ko.seuraa.

Ei jummarra...

Vierailija
97/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

True crime -harrastajille ihan normimeininkiä tuo rikollisille kirjoittelu. Se on sitä halua kurkistaa kauheita tekoja tehneen pään sisään. Incelien on turha tästä mieltänsä pahoittaa, sillä kirjoittelussa ei ole mitään seksuaalista

Vierailija
98/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esiintyy vain naisilla.

Lueskelimpa vähän noita Jailbabesin profiileja ja huolestuttavaa niissä on se, että lähes kaikkien profiilit ovat paljon parempia kuin suurimmalla osalla suominaisista Tinderissa ja netin muissa deittipalveluissa...

Eihän kukaan kiellä deittaamasta...

Varoitus: omalla vastuulla.

Vierailija
99/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

True crime -harrastajille ihan normimeininkiä tuo rikollisille kirjoittelu. Se on sitä halua kurkistaa kauheita tekoja tehneen pään sisään. Incelien on turha tästä mieltänsä pahoittaa, sillä kirjoittelussa ei ole mitään seksuaalista

Inkit kirjoittelee Jännä-Jannicoille.

Vierailija
100/121 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lajittelin postia eräälle joka kirjoitteli vankien kanssa. Nimimerkillä ne postit tuli, joten vangit tuskin saavat tietää oikeaa nimeä saatikka osoitetta. Lähettäjänä vankila niin ei voi erehtyä mistä on kyse.