21-vuotias Roosa Mikkonen käy kirjeenvaihtoa vankien kanssa. Yhden rikos paljastui niin hirvittäväksi, että oli pakko lopettaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb2d5bf5-1c1f-4827-ab17-500225cd070c
-Itselleni tulee tosi hyvä mieli siitä, että voin piristää toisen päivää, Roosa Mikkonen perustelee
Kommentit (121)
Kaffepulla kirjoitti:
Toivottavasti Roosa on laittanut maistraatissa osoitetiedot salaisiksi. Vinkatkaa joku hänelle, jos tunnette.
Miksi? Eikö jokainen ole vastuussa teoistaan? Ei mitään myötätuntoa rikollismielisille.
Itse olen ollut kirjeenvaihdossa 17 naista tappaneen amerikkalaisen sarjamurhaajan kanssa. Mukava kaveri, lähetti aikanaan joulukortinkin. Ei maininnut sanallakaan rikoksistaan, enkä itse kysellyt. Arvaako joku kenestä on kyse? On hengissä edelleen.
Vahvat on taas mielipiteet, vaikka juttu on selkeästi jätetty lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
Hybristophilia is a sexual interest in and attraction to those who commit crimes.
Esiintyy vain naisilla.
Ei esiinny. Love after lock-upissa on miehiäkin.
En tunne sarjaa, mutta jo nimikin kertoo, että on eri asiasta kyse: Love after lock-up.
Niin ja ukot oli laitellu vankilaan rahaa useita kymmeniä tuhansia dollareita. Pari maksoi 60-90 000 dollarin takuumaksut saadakseen "kultansa" ulos.
Ei sillä, on siellä naisiakin. Mut se että vaan naiset hairahtuu vankeihin ei pidä paikkansa.Joo, mutta nämä ukot eivät alunperin tututstuneet naisiin vakilapostin välityksellä, eikö?
Miksi haluat puolustella noita miehiä? Jailbabes on yks mistä voi hommata vankikullan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut kirjeenvaihdossa 17 naista tappaneen amerikkalaisen sarjamurhaajan kanssa. Mukava kaveri, lähetti aikanaan joulukortinkin. Ei maininnut sanallakaan rikoksistaan, enkä itse kysellyt. Arvaako joku kenestä on kyse? On hengissä edelleen.
Joel "Joel Rifkin" Rifkin
Vierailija kirjoitti:
Vielä joku sanoo ettei naiset ole jännämiehien perään???
Eikös tämä Roosa lähinnä naisvangeille kirjoittele, eikä siis niille jännämiehille?
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä varmasti tosi mukava kaveri. Pyysitkö kylään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vankeinhoitomme ei saa olla psy-ko-paat-tien avioliittovälitys"
Ei avaudu linkki.
Linkissä kerrotaan Tanskan linjauksesta.
Googleta " vankeinhoitomme ei saa olla psykopaattien avioliittovälitys" niin pääset sivulle, suora linkki ei jostain syytä toimi.
Linkissä on kaksi kirjainta väärin päin.
https://www.ksml.fi/paikalliset/2419459
Nyt toimii :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kaveri, ja viimetten päälle ystävällinen herrasmies. Vähän vaan oli ikävät nuo harrastukset hepulla aikoinaan.
Meneekö YLE areenassa vielä se elokuva Psyko ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä varmasti tosi mukava kaveri. Pyysitkö kylään?
Varmaan ymmärrät, ettei hän paljon kyläile tämän elämän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kaveri, ja viimetten päälle ystävällinen herrasmies. Vähän vaan oli ikävät nuo harrastukset hepulla aikoinaan.
Joo, vähän ikävät tosiaan... Surettaako, että istuu 203 vuoden tuomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, vähän ikävät tosiaan... Surettaako, että istuu 203 vuoden tuomiota?
Eiköhän hän ihan ansaitse olla siellä. Sitä en tiedä surettaako häntä. Vaikutti ihan suht tyytyväiseltä vankilassa olemiseen. Kaikkeen kai tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hybristophilia is a sexual interest in and attraction to those who commit crimes.
Esiintyy vain naisilla.
En tunne sarjaa, mutta jo nimikin kertoo, että on eri asiasta kyse: Love after lock-up.
Niin ja ukot oli laitellu vankilaan rahaa useita kymmeniä tuhansia dollareita. Pari maksoi 60-90 000 dollarin takuumaksut saadakseen "kultansa" ulos.
Ei sillä, on siellä naisiakin. Mut se että vaan naiset hairahtuu vankeihin ei pidä paikkansa.Joo, mutta nämä ukot eivät alunperin tututstuneet naisiin vakilapostin välityksellä, eikö?
Miksi haluat puolustella noita miehiä? Jailbabes on yks mistä voi hommata vankikullan.
Lueskelimpa vähän noita Jailbabesin profiileja ja huolestuttavaa niissä on se, että lähes kaikkien profiilit ovat paljon parempia kuin suurimmalla osalla suominaisista Tinderissa ja netin muissa deittipalveluissa...
Saako nämä ns.normimiehiä?
Onko liikaa narkki tms.taustaa itsellä näillä naisilla?
Itsellä yksi vankilassa istunut exä,ja se jo pilaa naisenkin maineen riittävästi,saati sitten,että joku tietentahtoen haluaa ko.seuraa.
Ei jummarra...
True crime -harrastajille ihan normimeininkiä tuo rikollisille kirjoittelu. Se on sitä halua kurkistaa kauheita tekoja tehneen pään sisään. Incelien on turha tästä mieltänsä pahoittaa, sillä kirjoittelussa ei ole mitään seksuaalista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy vain naisilla.
Lueskelimpa vähän noita Jailbabesin profiileja ja huolestuttavaa niissä on se, että lähes kaikkien profiilit ovat paljon parempia kuin suurimmalla osalla suominaisista Tinderissa ja netin muissa deittipalveluissa...
Eihän kukaan kiellä deittaamasta...
Varoitus: omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
True crime -harrastajille ihan normimeininkiä tuo rikollisille kirjoittelu. Se on sitä halua kurkistaa kauheita tekoja tehneen pään sisään. Incelien on turha tästä mieltänsä pahoittaa, sillä kirjoittelussa ei ole mitään seksuaalista
Inkit kirjoittelee Jännä-Jannicoille.
Joskus lajittelin postia eräälle joka kirjoitteli vankien kanssa. Nimimerkillä ne postit tuli, joten vangit tuskin saavat tietää oikeaa nimeä saatikka osoitetta. Lähettäjänä vankila niin ei voi erehtyä mistä on kyse.
Kun tietää rikoksia ne on parasta tunnustaa muuten ne jää synniksi kuoleman jälkeen niitä ei enää voi korjata eikä selvittää.Katumus on viisainta mitä voi tehdä itselleen ja tunnustaa.