Olisitko tällaisen tyttöystävä?
Pystyisitkö olemaan tällaisen miehen tyttöystävä: tutustuitte syksyllä, sinä aikana hän kuitenkin on harrastanut seksiä muutaman tytön kanssa vaikka ns "tapailitte". Tavallaan ei mitään pahaa koska ette olleet sopineet mitään ettei saisi olla muita. Kuitenkin kerran feidasi kun piti nähdä baarin jälkeen ja olikin mennyt jatkoille toisen tytön luo, olivat vain pussailleet. Sen jälkeen kun sovittu ettei enää muita, ei ole tehnyt mitään väärää (vielä). Alkoholi kuitenkin maistuu vähän turhan paljon.. Mitä mieltä olette? Pitäisikö antaa mahdollisuus vai heivata?
Kommentit (7)
En ottaisi. Mies vaikuttaa epäluotettavalta ja alkoholin runsas käyttö on iso turn off.
Kuulostaa täysin mun tilanteelta! Anna mahdollisuus!
No mun mielestä ei pitäisi puhua antaako mahdollisuus vaan tahtooko olla jonkun kanssa.
Ei minua haittaa miehen seksielämä menneisyydessä. Jos olisin tuossa tilanteessa niin ajattelisin että olisin saattanut itsekin olla jonkun kanssa viettämässä iltaa ja juttu kallistua seksiin. Minunhan valinta se on harrastanko seksiä, kenen kanssa ja milloin.
Toisen mielipide siitä on arvostelua jos olen jakorasia. Ehkä se arvostelija ei saa itse seksiä?
Nykyhetki on paikka jossa menneisyys ei ole enää tätä päivää. Tottakai on tärkeää puhua ongelmat läpi mutta jokaisella on oikeus omaan seksielämään ja sen kanssa pitää elää. Jos toiseen ei luota, ei kannata suhteeseen alkaa. Mutta jos ette seurustelleet: mies on saanut valita seuransa ja pussailla. Voi kamala!
Kannattaa selkeästi puhua mikä sinua loukkaa. Mutta koska olisitte pari niin on liioiteltua ajatella että voisit omia miehen vaikka että ole seurustelleet. Tahtooko mies olla noin ajattelevan naisen kanssa? Eli fokus myös mikä loukkaa miestä ei vain se mitä sinä ajattelet.
En todellakaan. Tuollaiselle miehelle on vain kakkosvaihtoehto (tai kymmenes), eikä tuollaisella miehellä olisi tarpeeksi tunteita pelissä.
Heivaisin. Tai siis en olisi edes aloittanut mitään tuollaisen jakoavaimen kanssa.