Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-mamma taas jumpassa

Vierailija
02.05.2015 |

Olin tänään klo 10 Turussa Elixian Powerissa. Siellähän on salissa lattiassa merkattu ympyröillä mihin kohtaan se lauta pitää laittaa, varsinkin kun sali on täynnä niin kuin tänään oli. No, yksi nainen oli sitten oman lautansa laittanut niin että itse seisoi sen pallon päällä ja lautansa oli liian lähellä edessäolevaa ja melkein kiinni edessä viistossa olevan lautaan. Ohjaaja vielä edestä ohjeisti että laudat pallon päälle kun on vähän tilaa. Tämä etuviistossa oleva jumppaaja yritti sitten ihan ystävällisesti huomauttaa että voisitko siirtää sitä lautaa sen 30-40cm taaksepäin siihen pallon päälle. Ja mitä vastaa tämä av-mamman perikuva? En siirrä, siirry itse, mä olin tässä ensin :D Ja siis todellakaan ei voinut tämä toinen siirtyä kun kerran kaikki muut salissa oli siinä pallon päällä missä kuuluu niin hän olisi sitten ollut liian lähellä muita.
Koko tunnin ajan seurasin että koska ne tangot kolisee yhteen, tuohan on vaarallista että ollaan väärillä paikoilla. Melkein teki mieli huutaa se ohjaaja sanomaan missä se lauta kuuluu pitää, mutta en sitten viitsinyt sekaantua.
Ja ne jotka ei ole käynyt niin siellä salissa on muutenkin tosi vähän tilaa heilutella painoja jos sali on täynnä, saatikka että joku idiootti tunkee ihan kiinni toiseen eikä pyynnöstä huolimatta suostu sitä lautaansa siirtämään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en ole nainen. 

Vierailija
2/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:16"]Luojan kiitos en ole nainen. 

[/quote]

En mä tiedä miten sukupuoli tähän liittyy, siellä on aina monta miestäkin. Vai meinaatko ettei mies voisi olla yhtä ääliö?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon tunteen ap!

Viime kesänä ostin 10 kerran kortin ratsastustunneille. Siellä yksi (ihan varmasti av-mamma!) ratsastaja ratsasti väärään suuntaan tahallaan.

Eli kun muut ratsastivat myötäpäivään niin tämä tuli vastapäivää vastaan. Opettaja pontevasti ohjeisti että pitää mennä samaan suuntaan kkuin muutkin että tuo on vaarallista. "Minä sinun palkkasi maksan joten menen niinkuin huvittaa!" Vastasi ratsastaja. Opettaja sanoi onneksi että sitten seisot hevosen kanssa loppu tunnin keskellä kenttää jos et usko.

Vierailija
4/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä ohjaajaa? Miksi hän ei käynyt kädestä pitäen neuvomassa? 

Vierailija
5/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siellä jumpassa oli av-mamma, kun av-mammaAP:kin siellä oli.

Vierailija
6/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:16"]Luojan kiitos en ole nainen.    [/quote] En mä tiedä miten sukupuoli tähän liittyy, siellä on aina monta miestäkin. Vai meinaatko ettei mies voisi olla yhtä ääliö? Ap

[/quote]

Miehet eivät ikinä tekisi numeroa aiheesta. Eivät kirjoittaisi siitä nettiin. 

Vierailija
7/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voin kuvitella kanalauman siellä merkatuilla paikoillaan :D

Ja kun yksi on väärässä kohdassa niin kaikilla on koko paletti täysin sekaisin :DD

Vierailija
8/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:43"]Haha, voin kuvitella kanalauman siellä merkatuilla paikoillaan :D

Ja kun yksi on väärässä kohdassa niin kaikilla on koko paletti täysin sekaisin :DD

[/quote]

Tajuatko yhtään mitä se tarkoittaa ettei ole oikealla paikalla? Siellä tehdään se jumppa tangon ja painojen kanssa, oikeilla paikoilla ollessakin matkaa naapuriin on ehkä se puoli metriä-metri. Kiva yrittää keskittyä omaan suoritukseen maksimipainoilla kun saa koko ajan varoa ettei osu toisen tankoon.

Vierailija
9/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:43"]Haha, voin kuvitella kanalauman siellä merkatuilla paikoillaan :D

[/quote]

Haha naiset haha haha minä ainakaan en mene massan mukana haha!!1

Juu. Miksi pitää tahallaan änkyröidä kaikkien olemista helpottavia käytäntöjä vastaan? Osoittaa suurta typeryyttä olla ymmärtämättä esim. ap:n jumpan ohjeitten syytä, ja vielä suurempaa kiukuttelu kun neuvotaan.

Vierailija
10/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Paletti oli sekaisin vain niillä kahdella raukalla jotka joutuivat tekemään jumppansa liian pienessä tilassa. Eli sillä idiootin edessä olevalla (jolla ei mm ollut kunnolla tilaa tehdä askelkyykkyä kun ei jalkaa mahtunut laittamaan kunnolla taakse) ja sillä etuviistossa olevalla (jonka tanko meinasi koko ajan osua tämän idiootin tankoon).
Ja aivan varmasti miehet avautuvat omilla palstoillaan näkemistään typeryksistä, aiheet on vaan eri kuin jumpassakäynnit ;)
Ap

Vierailija
11/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tämä väärin jumppaaja olla ryhmän kaunein. 

Vierailija
12/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siellä jumpassa oli ainakin kaksi av-mamma, ehkä enemmänkin, tunnustaako kukaan muu kuin ap?

Vierailija
13/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:54"]Taisi tämä väärin jumppaaja olla ryhmän kaunein. 

[/quote]

No sanotaanko ettei ollut. En viitsi kovin arvostella jos vaikka on oikeasti av-mamma ja lukee tämän, mutta tietää varmasti itsekin ettei miltään fitnesstytyltä näytä.

Vierailija
14/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:54"]Taisi tämä väärin jumppaaja olla ryhmän kaunein.    [/quote] No sanotaanko ettei ollut. En viitsi kovin arvostella jos vaikka on oikeasti av-mamma ja lukee tämän, mutta tietää varmasti itsekin ettei miltään fitnesstytyltä näytä.

[/quote]

Aha, eli aloitus oli provo. 

Ei kukaan nainen sano naisia tytyiksi. Ja miehistäkin vain ylilautalaiset :D

Ja kukaan mies ei kehtaisi tunnustaa olleensa jumpassa - vaikka olisi siellä ollutkin. 

Vierailija
15/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:54"]Taisi tämä väärin jumppaaja olla ryhmän kaunein.    [/quote] No sanotaanko ettei ollut. En viitsi kovin arvostella jos vaikka on oikeasti av-mamma ja lukee tämän, mutta tietää varmasti itsekin ettei miltään fitnesstytyltä näytä.

[/quote]

Aha, eli aloitus oli provo. 

Ei kukaan nainen sano naisia tytyiksi. Ja miehistäkin vain ylilautalaiset :D

Ja kukaan mies ei kehtaisi tunnustaa olleensa jumpassa - vaikka olisi siellä ollutkin. 
[/quote]

Hah näitä provohuutelijoita :D Kyllä mä nimenomaan sanon naisia tytyiksi jos sellaisilta näyttävät, esimerkkinä juuri nämä fitnessTYTYT ;)
Ap

Vierailija
16/17 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia en käy jumpissa, vaan jumppaan omassa olkkarissa. Ei tarvitse jaksaa urpoja ja voi keskittyä tekemään liikkeet oikein, eikä naapurin tankojen väistelyyn. 

Vierailija
17/17 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme