Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat lihavaa ihmistä lenkillä?

Vierailija
02.05.2015 |

Seuraavan kerran näytän kieltä virnuilijoille.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
2/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että sinua tuijotettiin, vai oliko kyse enemmän omasta epävarmuudestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska näyttää ihan vitun tyhmältä joku hyllyvä läskikasa "lenkillä".Jää kotiin vaan syömään karkkia.
T. N23 165/53

Vierailija
4/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja ajattelen että jospa minäkin kun kerran tuokin...se on aina positiivinen näky jos lihava on lenkillä.

Vierailija
5/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksitko vai kävelitkö?

Vierailija
6/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:43"]

[/quote]

No kun täytyy katsoa, että jos tulee sydäri ja joutuu soittamaan sille lanccin.

Vierailija
7/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:45"]

Siksi koska näyttää ihan vitun tyhmältä joku hyllyvä läskikasa "lenkillä".Jää kotiin vaan syömään karkkia. T. N23 165/53

[/quote]

Sä voisit kans ostaa itsellesi vahvan köyden

Vierailija
8/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan ihmisen , siis todella lihavan, ei ole hyvä lenkkeillä. Vähän sama olisi jos joku tulisi kainalosauvoilla lenkkipolulle. Siksi siis katson.

Vierailija
9/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää niin rumalta kun housut ei pysy sun päällä

Vierailija
10/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse ollessa lenkillä vai lihavan ollessa lenkillä? En yleensä tuijota ihmisiä, mutta joskus jään katsomaan lihavaa ja miettimään, miten paha olo sillä täytyy olla... Sitten itsellekin tulee paha olo. Siksipä en tuijottele.

Vierailija
11/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:45"]

Oletko varma että sinua tuijotettiin, vai oliko kyse enemmän omasta epävarmuudestasi?

[/quote]

En ole mitenkään erityisen epävarma lihavuudestani huolimatta. Tunnistan kyllä, milloin joku ottaa asiakseen tuijottaa ja milloin joku vain on ajatuksissaan tai katsoo ohitse. Useimmat ihmiset ovat mukavia ja normaaleja ja suurinta osaa ei kanssalenkkeilijät edes kiinnosta. Tänään vaan sattui joku nuori nainen vastaan, joka selvästi piti mua jotenkin huvittavana ilmestyksenä. Moni muu läski varmaan myös tunnistaa sen säälin ja vahingonilon ja ylenkatseen sekaisen ilmeen, joka tietyn ihmistyypin kasvoille tulee nähdessään hyvin lihavan ihmisen.

Vierailija
12/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että tuijotan lihavuuden vuoksi?

Vierailija
13/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ihmisiä liikkeellä.. Oletteko noin epävarmoja itsestänne anot? No mutta kumminkin, jos katson niin katson sen takia, koska arvostan että jaksaa liikkua ja urheilla! :)

Vierailija
14/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ihailevasti. Samoin kuin salilla.

Vierailija
15/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:43"]

[/quote]

En tuijota, läskit vain ovat niin itsekeskeisiä että luulevat kaikkien tuijottavan.

Vierailija
16/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:45"]

[/quote]

En ole mitenkään erityisen epävarma lihavuudestani huolimatta. Tunnistan kyllä, milloin joku ottaa asiakseen tuijottaa ja milloin joku vain on ajatuksissaan tai katsoo ohitse. Useimmat ihmiset ovat mukavia ja normaaleja ja suurinta osaa ei kanssalenkkeilijät edes kiinnosta. Tänään vaan sattui joku nuori nainen vastaan, joka selvästi piti mua jotenkin huvittavana ilmestyksenä. Moni muu läski varmaan myös tunnistaa sen säälin ja vahingonilon ja ylenkatseen sekaisen ilmeen, joka tietyn ihmistyypin kasvoille tulee nähdessään hyvin lihavan ihmisen.
[/quote]
Se oli vain tyhmä ja sivistymätön se tuijottelija. Ei siitä kannata välittää.

Vierailija
17/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin lenkkeilyn, tuntui että kaikki tuijottavat. Siksi että esiinnyin ensi kertaa julkisesti verkkareissa ja naamani oli punainen juoksusta. Olen normaalipainoinen ja kukaan ei takuulla tiennyt että yleensä kuljen vain korkkareissa ja jakkupuvussa. Itsellä vain oli vaivaantunut olo.

Vierailija
18/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin särkeekö polvet

Vierailija
19/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä katsoo vahingossa liian pitkään, kun onhan se nyt vain ja ainoastaan hienoa, että ihminen jolle on kiloja kerääntynyt PALJON on tekemässä asialle jotain. Jos olen joskus hymyillyt lenkillä ollessani vastaan tulleelle lihavalle lenkkeilijälle niin olen pahoillani. Viitisen vuotta sitten kolmisenkymmentä kiloa lihavampana muistan sen olon kun minua; ouuskuttavaa ihravuorta tuijotettiin aloitellessani lenkkeilyä. En olisi ikinä uskonut että puolimaraa juoksen vielä vähemmän että puolimaran jälkeen alkaisi tekemään mieli alkaa treenaamaan kokonaiselle :)

Vierailija
20/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ihmeessä kieltä ensi kerralla. Osoita että sulla on asennetta etkä anna jonkun pissiksen tuijottelun lannistaa. Jos mulle näytettäisiin kieltä niin todennäköisesti hämmentyisin ja sitten alkaisi hävettää, että tuli tuijotettua toista epäkohteliaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi