Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuijotat lihavaa ihmistä lenkillä?

Vierailija
02.05.2015 |

Seuraavan kerran näytän kieltä virnuilijoille.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:45"]Siksi koska näyttää ihan vitun tyhmältä joku hyllyvä läskikasa "lenkillä".Jää kotiin vaan syömään karkkia.
T. N23 165/53
[/quote]

Vierailija
22/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, älä sure. Olen se tiukoissa juoksuhousuissa pitkään juoksua harrastanut 169/56 nainen. Minuakin välillä tuijotetaan se tietty ylimielinen katse naamalla mistä puhut. Tuo tuijottelijatyyppi on sivistymätön pikkuihminen, joka haluaa aiheuttaa toiselle juuri tuon olon mikä sinulla. Itse en uhraa moisille hyypiöille enää ajatusta. Olen tavallaan tottunut moukkiin. Itse arvostan lenkkipolulla eniten niitä ylipainoisia. He ovat tsempanneet sillä kertaa luultavasti eniten lenkille päästäkseen. Älä luovuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:45"]

Oletko varma että sinua tuijotettiin, vai oliko kyse enemmän omasta epävarmuudestasi?

[/quote]

En ole mitenkään erityisen epävarma lihavuudestani huolimatta. Tunnistan kyllä, milloin joku ottaa asiakseen tuijottaa ja milloin joku vain on ajatuksissaan tai katsoo ohitse. Useimmat ihmiset ovat mukavia ja normaaleja ja suurinta osaa ei kanssalenkkeilijät edes kiinnosta. Tänään vaan sattui joku nuori nainen vastaan, joka selvästi piti mua jotenkin huvittavana ilmestyksenä. Moni muu läski varmaan myös tunnistaa sen säälin ja vahingonilon ja ylenkatseen sekaisen ilmeen, joka tietyn ihmistyypin kasvoille tulee nähdessään hyvin lihavan ihmisen.

[/quote]

Ei kannata välittää. Itsekin tunnistan tuijotuksen ja oli muutamia ilkeitä ihmisiä, kun aloitin laiduttamisen. Olen pudottanut 30kg ja alkuun kun kävelin ja otin lyhyitä juoksuja (ehkä juuri sen 50-100m) ja taas kävelin niin muistan, kun joku nainen tuijotti ja lopulta purskahti nauramaan. Tosi kannustavaa toiselle joka yrittää päästä normaalipainoon.

Nykyisinkin joskus jotkut tuijottaa (vaikka harvinaista tuo on) mutta ei ole kertaakaan ollut enää laihtumisen jälkeen tuollaista ilkeätä tuijottelua.

Välillä itsekin muita katselen, mutta enemmänkin juoksutekniikoita. Niitä tosin en katso ylipainoisilta, koska harvemmin ovat paljon harrastaneet juoksemista.

Vierailija
24/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikki lihavien laihdutus ohjelmat telkkarissa ovat sadistisia. Kuten sanoin, lihavan ei pitäisi mennä lenkille sillä se on polville erittäin vaarallista.Ystäväni on 38 v ja menossa polvileikkaukseen kun on käsketty kävellä ja lenkkeillä. Leikkaus voi invalidisoida hänet vuodeksi eikä ole riskitön.

Jos on merkittävää ylipainoa niin uiminen on terveellisin tapa liikkua, samoin pyöräily. Tuijotan aina lihavia lenkkipolulla kun tekisi mieli kertoa vaaroista.

Vierailija
25/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle teinit ihan huutelivat "läski"-kommentteja viime kesänä kun juoksin. Olin silloin n. 20 kiloa lihavampi kuin nyt. Soitin itkuisena siskolleni joka kehotti olemaan välittämättä. Yritin sitten olla välittämättä niiden teinien huuteluista. Viime viikolla juoksin taas samojen teinien ohi ja ilmeet olivat yllättyneitä. Hymyilin ja vilkutin. Jäivät hölmöinä tuijottamaan perään. :D

Vierailija
26/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:08"]

Minulle teinit ihan huutelivat "läski"-kommentteja viime kesänä kun juoksin. Olin silloin n. 20 kiloa lihavampi kuin nyt. Soitin itkuisena siskolleni joka kehotti olemaan välittämättä. Yritin sitten olla välittämättä niiden teinien huuteluista. Viime viikolla juoksin taas samojen teinien ohi ja ilmeet olivat yllättyneitä. Hymyilin ja vilkutin. Jäivät hölmöinä tuijottamaan perään. :D

[/quote]

tuskinpa kuule muistivat sua, ihmettelivät vaan mitä sä oikein tuijottelet ja heiluttelet.

Vierailija
27/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vain etupyllyäsi :3

Vierailija
28/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan jäädä tuijottamaan juoksutekniikkaa. Muuten hymyilen kannustavasti. Itse olen ollut myös joskus se pururadan pullein, joten tiedän mitä sinne lähteminen vaatii. Hemmetin hyvä homma, että olet lenkkipolulla! Leuka ylös ja hymyä huuleen, ei sua kukaan kehtaa pilkata jos näytät siltä että nautit. Vedetään ylämorot kun nähdään. 

Vierailija
29/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä alapeukuttaa?!! Jos katson, teen sen kunnioituksesta.

Vierailija
30/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt läskiä lenkillä, jos näen, oletettavasti katsoisin. Olen itse se pullein lenkkeilijä täällä päin, mutta ei mua kukaan kattele. Ainakaan pahasti tms.

Vierailija
31/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon ilkein eläinlaji on Suomipissis, ei voi muuta sanoa. Älä ap välitä, jos tuijotus ei lakkaa niin istu virnuilijoiden päälle. Loppuu virnistely kerrasta.
T. Ulkosuomalainen ylipainoinen jota ei tuijoteta, koska Englannissa porukka osaa käyttäytyä.

Vierailija
32/32 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 15:54"]

Maapallon ilkein eläinlaji on Suomipissis, ei voi muuta sanoa. Älä ap välitä, jos tuijotus ei lakkaa niin istu virnuilijoiden päälle. Loppuu virnistely kerrasta. T. Ulkosuomalainen ylipainoinen jota ei tuijoteta, koska Englannissa porukka osaa käyttäytyä.

[/quote]

Ja sinä sinne menin sitten levittämään suomipississanaa :D elähän paljoo tuijottele! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän