Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supistuksia rv 24?

Vierailija
02.05.2015 |

Voiko harjotussupparit olla kivuliaita? Viikon ollut supistuksia päivittäin ja kipeitä, alkoivat urheilun tuloksena ja viikon ollut alavatsa kipeä muutoinkin kuin vain supistusten yhteydessä. Kahden aiemman kanssa ei tällaisia ole ollut, molemmat käynnistetty rv 38. Supistukset sattuvat aika napakasti ja alaselkään säteillen, kestävät 15-40 sekuntia ja tulee satunnaisesti kuitenkin :) Mulla ei ole kertaakaan lääkäri tehnyt sisätutkimusta kun ei ultran yhteydessä viimeksi sitä muistanut vaikka olis pitänyt :o Pitäskö näistä huolestua vai voiko harjotussupparit olla kivuliaita? Liikkuminen vetäytyny minimiin kun kipuja tulee aina liikkuessa, kyljen kääntäminenkin sängyssä on taitolaji ilman kipua. Pissatulehdus tai hiiva ei ole ettei niistäkään voi johtua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketän joka tietäisi? En viitsisi mihinkään äitipolillekkaan soitella ja hätäillä turhaan.

Ap

Vierailija
2/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:07"]Eikö ole ketän joka tietäisi? En viitsisi mihinkään äitipolillekkaan soitella ja hätäillä turhaan.

Ap
[/quote]

Oletko varma että soitto olisi turha?? Soita ihmeessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en tiedä.. Tuntuu vaan että leimaavat sitten jotenkin yliherkäksi, luulotautiseksi tai jotain muuta jos onkin turhan takia soitto :/ Ehkäpä soittelen sitten kuitenkin, vaikka huomenna...?

Ap

Vierailija
4/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tokassa raskaudessa kipeitä epäsäänöllisiä suppareita rv 26, soitin vkl synnytyssaliin ja käskivät tulla näytille, alkoivat siis pe ja la välisenä yönä ja soitin la iltapäivällä. Supparit oli jo lyhentäneet kaulan 1cm ja olin auki 2cm, jostakin funger jutusta puhuivat. Samantien osastolle tippaan, suppareita ehkäsevää lääkettä ja täys vuodelepo. Vuodelevossa olin rv 34 sairaalassa ja sitten pääsin kotiin. Poika syntyi rv 36+ 1. Eli suosittelen kyllä soittamaan heti, vauva on liian pieni vielä syntymään.

Vierailija
5/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tuolta meidän synnärin sivuilta syitä joiden takia soittaa sinne ni siellä oli näistä alavatsakivuista että ovat normaaleja, kuten myös supistukset kunhan ei oo tosi kipeitä. :o

Ap

Vierailija
6/6 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja sanovat että ei oo syytä huoleen, toivotaan sit heidän olevan oikeessa! :)

Ap