Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! ONKO MULLA JOKU RAKENNE POIKKEAVUUS KEHOSSA!

Vierailija
02.05.2015 |

Kun korvan takana on päänkääntäjä lihas niin yleensä ihmisillä on sen jälkeen parin mm rako ja toinen jänne heti perään ja ne muodostavat yhteensä paksun jänteen. Mulla taas on pään nyökkääjä lihas korvan takana vain noin 2cm leveä ja siintä monta cm seuraavaan jänteeseen, joka muilla on ihan lähellä. Siis mulla tuntuu korvantakana 2cm leveä jänne jonka jälkeen on monttu jossa on joku kova kohta ja siintä jokusen sentin päässä toinen jänne. Onko muillakin näin vain olenko ainut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitkä ne kovat kohdat on? Voiko olla pahanlaatuiset imusolmukkeet? D:. Kellään muulla ei taida olla niitäkään. T.ap

Vierailija
2/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmalta vaikuttaa rakennepoikkeavuus aivoissasi.

Vierailija
4/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitäisi nähdä ennen kuin sanon mitään. Miten olet mitannut lihakset ja jänteet? Käy näyttämässä lääkärille tai fyssarille.

Vierailija
5/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainoastaan katottiin niin mun siskolla on samanlainen kaula, kuin mulla, mutta kellään muulla läheisellä ei. T.ap

Vierailija
6/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa vaan olla korva vähän "irrallaan", joillain korvat on ihan kiinni päässä kun taas joillain ihmisillä siellä takana on pieni rako, joka on siis kuvailemasi "monttu" ja siellä on kova kohta, joka olisi normaalisti kiinni päässä. Ihan normaalia, olen nähnyt tuollaisia korvia muutamia.

Vierailija
7/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:29"]Tuo pitäisi nähdä ennen kuin sanon mitään. Miten olet mitannut lihakset ja jänteet? Käy näyttämässä lääkärille tai fyssarille.
[/quote]
Niin, älä ainakaan av:lta kysele. Täältä et saa mielenrauhaa asiaan.

Vierailija
8/8 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen "siintä" ? :D Se on SIITÄ. Ei siintä. Voisi sanoa "siintä" jos tarkoittaisi vaikka että "vastaranta siintää horisontissa" tai "aamuauringon ensisäteet siintävät kauas metsän laitaan." Korvasi takana ei siinnä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi