Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli kysyä ex-säädöltä, mihin ihmeeseen juttumme kaatui

Vierailija
02.05.2015 |

Emme ole puheväleissäkään olleet vuosikausiin, hän vain lopetti yhteydenpidon ja alkoi olla kylmä minua kohtaan ja senne oli aika kärsea. Asia on pääosni poissa mielestä mutta pompahtaa pari kertaa vuodessa mieleen. Viime aikoina kummitellut taas liikaa. En tiedä, miten asian esittäisin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:44"]

Oli se ilman muijaa aika pitkään ennen kuin löysi jonkun ja olin aika murtunu. Tiedän itsekin, että vaikuttaisin mt-ongelmaiselta jos kysyisin yhtäkkiä mutta oltiin myös tosiaan ystäviä. Kyllä minua kiinnostaa. En halua tätä jätkää takaisin mutta asia häiritsee. ap

[/quote]

No esitä asia niin että olet nyt tavannut elämäsi miehen ja et tosiaankaan halua tehdä sen kanssa samaa virhettä kuin tämän säädön kanssa, että mitähän ne virheet mahdollisesti oli?
[/quote]

Ei ei ei

Vierailija
22/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:44"]

Oli se ilman muijaa aika pitkään ennen kuin löysi jonkun ja olin aika murtunu. Tiedän itsekin, että vaikuttaisin mt-ongelmaiselta jos kysyisin yhtäkkiä mutta oltiin myös tosiaan ystäviä. Kyllä minua kiinnostaa. En halua tätä jätkää takaisin mutta asia häiritsee. ap

[/quote]

No esitä asia niin että olet nyt tavannut elämäsi miehen ja et tosiaankaan halua tehdä sen kanssa samaa virhettä kuin tämän säädön kanssa, että mitähän ne virheet mahdollisesti oli?
[/quote]
Oon miettiny tätä. Olen nimittäin löytänyt elämäni miehen ja pelkään, että juttu kaatuu ja tämä uusikin lähtee kävelemään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voi kysyä jos jokin asia vaivaa. Ja keneltäkään toiselta et sitä vastausta tule saamaan, joten kysy vaan. Ei siinä mitään häviäkkään.

Vierailija
24/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla pelottaa, jos sieltä tulee paskaa niskaan vastauksen sijasta. Toisaalta ei sillä tässä vaiheessa ole väliä. Kyllähän se silti satuttaa. Kun on koekenut tulleensa hylätyksi. ap

Vierailija
25/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pitää sua ihan hulluna, kun tuosta tajuaa, että sellaista olet vuosikaudet miettinyt. Mitä sillä tiedolla enää edes teet, koska te ette tule olemaan yhdessä. Miehellä ei ollut tarpeeksi tunteita sinua kohtaan syystä tai toisesta, sisäistä ja hyväksy se.

Vierailija
26/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädöt on säätöjä. Ei niissä pidä olla tunteet mukana.

Vierailija
27/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole noin yleisesti ottaen kovin innostuneita puimaan menneitä ihmissuhde juttuja. Et sinä välttämättä ole tehnyt mitään "väärin" tai mokannut, miestä ei vain enää kiinnostanut. Jos ei tuolloin halunnut/pystynyt mitään selitystä (tai edes tekosyytä) antamaan, tuskin sitä tulet nytkään saamaan.

Anna menneiden olla. Tuollainen käytös kertoo enemmänkin miehestä itsestään ja hänen puutteistaan, kuin sinusta. Ja älä ole huolissasi, eivät kaikki miehet ole samanlaisia kuin ex-säätösi ja häivy yhtä äkkiä ilman selityksiä.

Vierailija
28/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hyvä selvittää asia, kun se noin paljon vaivaa. Ehkä nyt on tarpeeksi vettä virrannut ja saat vastauksen. Itse selvittäisin asian, mutta varaudu myös siihen, että toinen kieltäytyy keskustelusta täysin.

Vierailija
29/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap kyllä mitään häviä jos kysyy. Kysy siis vaan, jos vaikka saat mielerauhan. Itse kysyisin, näin: Mikä sulle tuli silloin, kun muutuit jotenkin kylmäksi ja lopetit yhteydenpidon? Oliko siinä jotain muutakin kuin että sun kiinnostus vaan lopahti? Olis kiva jos vastaisit, ei mulla sitten muuta kun vain tämän asian haluaisin tietää.