Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli kysyä ex-säädöltä, mihin ihmeeseen juttumme kaatui

Vierailija
02.05.2015 |

Emme ole puheväleissäkään olleet vuosikausiin, hän vain lopetti yhteydenpidon ja alkoi olla kylmä minua kohtaan ja senne oli aika kärsea. Asia on pääosni poissa mielestä mutta pompahtaa pari kertaa vuodessa mieleen. Viime aikoina kummitellut taas liikaa. En tiedä, miten asian esittäisin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään naisena että tuollainen jälkeenpäin kysely otetaan vastaan lähinnä niin että nainen koittaa saada suhdetta aikaseksi uudestaan.
Joskus olen kysellyt (ex-säädöltä jonka kanssa olin mielestäni ystävä) vointia. Eikä tämä vastannut niin se vasta nolotti pitkään, kunnes taas sain vedettyä itseni kasaan ja todettua että se olkoon sen kaverin päätös.

Kaikkea ei voi muuttaa. Ystävyys joko toimii tai ei. Ehkä miehen parisuhde ei olisi niin vahvoilla kantimilla että ystävyys vuosien tauon jälkeen toimisi. Tai meidän välillä olisi ollut kuitenkin voimakkaita tunteita myös jos ystävyys ei toimisi. Kukapa tietää?

Minusta voit toimia kuten sinusta hyvältä tuntuu. Mies on oikeutettu toimimaan sitten omalla tavallaan. Jos mies taas joskus myöhemmin ottaa sinuun yhteyttä niin hänellä on siihen motiivinsa; ehkä parisuhde vaihtuu tai loppuu. Ehkä oma ajatusmaailma vanhemmiten muuttuu.

Ei voi miettiä mitä joku on jostain mieltä. Teet kuten hyvältä sinusta tuntuu. Itse pidän siitä että vanhat ihmissuhteet uusiutuu.

Vierailija
2/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän toi kuulostaa, että kiinnostui tosissaan jostain toisesta (vaikka ei heti olisikaan ollut suhdetta) ja halusi lopettaa säädön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:36"]

Miksen? Asia on vaivannut minua vuosikaudet. Jos saisin selvyyden, voisin lakata miettimästä, mihin se sanka katkesi. ap

[/quote]

Mitä ihmettä siitä kuvittelisit kostuvasi? 

Jos ei se sinulle ole aiemminkaan syytä kertonut, niin miksi tekisi sen nyt?

Tai voihan hän sinulle syynkin kertoa, mutta se on kokonaan toinen juttu, onko se syy todellinen. Toki jos hän tarpeeksi vittuuntuu uteluistasi, niin saattapa sen todellisen syyn päin näköäsi viskata ja vieläpä vähän liioitellen, eli sinua tahallisesti loukaten. Niin tai näin, niin mitään positiivista ei sinulle siltä kyselyreissulta ole luvassa, jos siis noin idioottimaisen ajatuksen meinaat toteuttaa.

Vierailija
4/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:34"]Mitä vittua? Et todellakaan mene kyselemään tollasia
[/quote]

:D minä kysyn AINA. lähestulkoon vaadin vastauksen. Kukaan ihminen ei ole oikeutettu kohtelemaan toista ihmistä niin alhaisesti, että hylkää täysin varoittamatta ilman mitään selityksiä.

Vierailija
5/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:34"]Mitä vittua? Et todellakaan mene kyselemään tollasia
[/quote]

:D minä kysyn AINA. lähestulkoon vaadin vastauksen. Kukaan ihminen ei ole oikeutettu kohtelemaan toista ihmistä niin alhaisesti, että hylkää täysin varoittamatta ilman mitään selityksiä.
[/quote]

Tässä olikin kyse _vuosien_ jälkeen. Olis ap kysynyt heti eikä pohdi vuositolkulla

Vierailija
6/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan. Hienosti pitää kyllä kysymys muotoilla, että vastaa varmasti. Huolettoman ja kepeän oloinen viesti ehkä kai tai jotain....

Vierailija
7/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:34"]Mitä vittua? Et todellakaan mene kyselemään tollasia [/quote] :D minä kysyn AINA. lähestulkoon vaadin vastauksen. Kukaan ihminen ei ole oikeutettu kohtelemaan toista ihmistä niin alhaisesti, että hylkää täysin varoittamatta ilman mitään selityksiä.

[/quote]

Vaatiahan saa aina mitä vaan, se onkin sitten kokonaan toinen juttu, saako ne vaatimukset vastakaikua. Jos joku ei jostain syystä halua kertoa, niin eihän se sitä silloin kerro. Voi toki jonkun diipadaapa vastauksen antaa välttääkseen tivaamisen, mutta totuuden kanssa sellaisella vastauksella on kovin vähän tekemistä.

Vierailija
8/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asd

Vierailija
9/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Et todellakaan mene kyselemään tollasia

Vierailija
10/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen? Asia on vaivannut minua vuosikaudet. Jos saisin selvyyden, voisin lakata miettimästä, mihin se sanka katkesi. ap

Vierailija
11/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on pelkästä säädöstä niin mitä väliä?

Vierailija
12/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus ja säätöä oli aika monta vuotta. Sen lisäksi meni ystävyys samalla. ap

Vierailija
13/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:33"]

Emme ole puheväleissäkään olleet vuosikausiin, hän vain lopetti yhteydenpidon ja alkoi olla kylmä minua kohtaan ja senne oli aika kärsea. Asia on pääosni poissa mielestä mutta pompahtaa pari kertaa vuodessa mieleen. Viime aikoina kummitellut taas liikaa. En tiedä, miten asian esittäisin.

[/quote]

En jaksanut lukea, mutta kysy siltä äläkä tänne kirjoittele

Vierailija
14/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi oikeasti, että miksi. en koskaan saanut selitystä. ap

Vierailija
15/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mt-ongelmia? Ei kukaan normaali ihminen kysele tuollaisia vuosikausien jälkeen. Johan se säätökin kiittäis, että tajus lopettaa yhteydenpidon moiseen roikkujaan

Vierailija
16/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun säätös tapas uuden muijan. Siinä sulle selitys

Vierailija
17/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se ilman muijaa aika pitkään ennen kuin löysi jonkun ja olin aika murtunu. Tiedän itsekin, että vaikuttaisin mt-ongelmaiselta jos kysyisin yhtäkkiä mutta oltiin myös tosiaan ystäviä. Kyllä minua kiinnostaa. En halua tätä jätkää takaisin mutta asia häiritsee. ap

Vierailija
18/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen sä oot?

Vierailija
19/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se että henkilö oli munaton kusipää ja ei tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Kusipää sen takia että lopetti tapailun noin.

Ei sitä tarvitse kysyä. Parempaa syytä et häneltä tule saamaan.

Vierailija
20/29 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:44"]

Oli se ilman muijaa aika pitkään ennen kuin löysi jonkun ja olin aika murtunu. Tiedän itsekin, että vaikuttaisin mt-ongelmaiselta jos kysyisin yhtäkkiä mutta oltiin myös tosiaan ystäviä. Kyllä minua kiinnostaa. En halua tätä jätkää takaisin mutta asia häiritsee. ap

[/quote]

No esitä asia niin että olet nyt tavannut elämäsi miehen ja et tosiaankaan halua tehdä sen kanssa samaa virhettä kuin tämän säädön kanssa, että mitähän ne virheet mahdollisesti oli?