Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilyn aktiivipuolustajat tuhoavat Helsingin keskustan

Vierailija
16.07.2022 |

Epäreilua, että pieni porukka saa turmella Helsingin kantakaupungin elinkeinoja ja viedä tilaa autoilta. Pyörätiet ovat suuren osan vuodesta käyttämättömiä. Varsinkaan Hämeentie korkeuseroineen ei edes sovellu pyöräilyyn.

Ei Helsingistä saa tehtyä mitään Amsterdamia, vaikka tänne kuinka tuhrattaisiin rahaa pyöräteihin. Elinkeinorakenne on erilainen, kulttuuri on hieman erilainen, korkeuserot ovat toisenlaisia ja ennen kaikkea ilmasto on aivan toisenlainen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä uussuomalaiset edes pyöräile.

Vierailija
2/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijöistä tyhjät pyörätiet muutaman vuoden kuluttua ovat vain nähtävyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Vierailija
4/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräteistä saa hieman leventämällä hyviä autokaistoja.

Vierailija
5/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Vierailija
6/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeuseroista tuli mieleen se yksi valtuuston viherukko joka tuossa taannoin vaati että pyöräteiltä tulisi lanata mäkiä tasaisemmaksi että hän pääsee pyöräilemään hyvin nuoren lapsensa kanssa jotain tiettyä väliä jota lapsi ei oikein mäkien vuoksi jaksanut polkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

Vierailija
8/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan ne pyörätiet on kesäisinkin tyhjillään Talvisin suoranainen hukkainvestointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

Ikävä sanoa mutta itsekin kun kuvittelin että DeGröna olis mun puolue vaan ne sitä omaa ideologiaa tunkeneet Stadin katukuvaan monin tavoin. Ristiriitaista kun tiivistä korkeaa rakentamista ja asukkaita halutaan lisää ja samalla autoille vähemmän liikkumatilaa ja pysäköintipaikkoja ja hidastuksia.....

mutta fillaribaanaa joka paikassa. Ei siinä mitään mutta meillä on suurin osa vuodesta lunta ja jäätä ja vettä tässä maassa! Ei tässä oteta yhtään huomioon esim vanhenevaa autoilevaa väestöä.

Vierailija
10/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyyn sopii vain tietynlaiset vaatteet ja kampaukset, eikä se aina ole hauskaa mennä joka paikkaan sporttisen oloisena. Lisäksi sitä pyörää joutuu sitten lukitsemaan ja huolehtimaan joka välissä ja jos sillä lähtee on jaksettava takaisinkin pyörällä, ellei tietysti käytä kaupunkipyörää. En ymmärrä, miksi mieluummin käyttäisin pyörää kuin joukkoliikennettä. Minusta on kätevämpi hoitaa liikunta salilla ja matkat sitten muulla tavalla. Bussissa saa pienet ostoksetkin tuotua kun taas pyörällä on melkein pakko olla selkäreppu tavaroille.

Vierailija
12/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Olen helsinkiläinen joten suksi sinä asenteinesi sinne maalle viherspleinaamaan miten ihmisten tulee elää oikein maalla. Kyllä minulla on oikeus sanoa mielipiteeni kaupunkini kehittymisestä.

Siksi toiseksi kerroin vain mitä on tapahtunut. Jos et halua hyväksyä edes sitä niin aika heikolla perustalla taitaa olla teidän kehitysehdotuksenne kun ne selvästikään ei perustu faktoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Olen helsinkiläinen joten suksi sinä asenteinesi sinne maalle viherspleinaamaan miten ihmisten tulee elää oikein maalla. Kyllä minulla on oikeus sanoa mielipiteeni kaupunkini kehittymisestä.

Siksi toiseksi kerroin vain mitä on tapahtunut. Jos et halua hyväksyä edes sitä niin aika heikolla perustalla taitaa olla teidän kehitysehdotuksenne kun ne selvästikään ei perustu faktoihin. 

Minun mielestä koko Helsinki pitäisi jyrätä parkkipaikaksi johon säilötään polttomoottoriautoja suomalaisille seuraavaksi 500 vuodeksi.

Vierailija
14/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fillaroin minäkin mutta en ympäri vuoden kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pyöräilijä tai jalankulkija edes voi tehdä kovin kummoisia ostoksia, sillä ei niitä ostoksia pysty kantamaan, jos on liikkeellä polkupyörällä tai jalan. Tämänkin pitäisi olla itsestäänselvyys Helsingin kaupunginvaltuuston päättäjille. Siispä perinteiset perheyritykset varsinkin kuihtuvat yksi toisensa jälkeen Helsingin keskustasta.

Se sama porukka varmaan toivoo pikkuyrityksiä Helsingin keskustaan, mutta eivät ne pärjää, jos maksavia asiakkaita ei riitä. Helsingin keskusta ei voi olla mikään keinotekoinen museo. Ainoat, jotka pärjää, ovat monikansalliset, ei-suomalaiset ketjuliikkeet, kun niitä ei haittaa, vaikka ne keskustan liikkeet tekisivät tappiotakin. Ne automarketit ja autoilla saavutettavat ostarit tekee sen myynnin.

Ap

Kivijalkapuodit ovat monet joutuneet lopettamaan toimintansa keskustassa. Syitä lienee monia. Mutta yksi on se että ostovoimaiset asiakkaat poistuvat kauemmas automarketteihin ostoksille. Niissä ilmaiset pysäköintiruudut ja säältä suojassa. Keskustassa jatkuvia muutoksia eikä ainakaan meitä autoilevia(sähköautolla) suosi liikennejärjestelyineen.

Kerron esimerkin omasta elämästäni. Aikanaan kun sain ajokortin kävin helsingin keskustassa usein erikoisliikkeissä ostoksilla. Parkkipaikkoja löytyi yleensä jostain kadun varrelta muutaman korttelin säteeltä. Joskus maksullisia ja usein ilmaisia. Ydinkeskustaankin pääsi joko kohtuuhintaisiin parkkihalleihin tai sitten kun nuorena jaksoi kävellä niin siitä olympiastadionin lähistön isolle parkkialueelle pääsi parkkeeraamaan ilmaiseksi. En muista mikä tämä kenttä oli mutta välillä siinä oli esim. sirkus.

Nyt ei ole ilmaisparkkipaikkoja, ei isoa ilmaisparkkialuetta ja liikkeetkin on joko lopettaneet tai siirtyneet muualle missä on enemmän asiakkaita. Ja helsingin keskustassa autoilu on tehty mahdollisimman ruuhkaiseksi poistamalla kaistoja ja muutenkin kikkailemalla liikennejärjestelyin.

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Olen helsinkiläinen joten suksi sinä asenteinesi sinne maalle viherspleinaamaan miten ihmisten tulee elää oikein maalla. Kyllä minulla on oikeus sanoa mielipiteeni kaupunkini kehittymisestä.

Siksi toiseksi kerroin vain mitä on tapahtunut. Jos et halua hyväksyä edes sitä niin aika heikolla perustalla taitaa olla teidän kehitysehdotuksenne kun ne selvästikään ei perustu faktoihin. 

Niimpä!

Haluatko jonkun pöljän kirkkonummelta viemään parkkipaikkasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Olen eri, jolle kommentoit. Ideaparkissa tms. on helppo tehdä ostokset, ja siksi menen sinne. Katson uutisista, kun keskustojen kaupat tyhjenevät ja kauppiaat surevat, kun ei tule asiakkaita. Ei tietenkään tulla, kun asenteenne on tuo eikä olla tervetulleita. Netistä voi ostaa loput, mitä ideaparkeissa tms. ei ole.

Vierailija
16/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustat ovat muutenkin kuolleet. Mikään ei niitä enää pelasta. Nettikauppa tappoi ne lopullisesti.

Vierailija
17/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätiet eivät muutenkaan sovellu pyöräilemiseen. Niillä saa koko ajan varoa koria hihnoineen, säntäileviä pikkulapsia, seniilejä vanhuksia ja toikkaroivia humalaisia.

Vierailija
18/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se niin vaikeaa, kun ne asukkaat EI HALUA sinua sinne keskustaan autoinesi.

Aja sinne peltomarkettiin siellä olet kutsuttu.

Olen eri, jolle kommentoit. Ideaparkissa tms. on helppo tehdä ostokset, ja siksi menen sinne. Katson uutisista, kun keskustojen kaupat tyhjenevät ja kauppiaat surevat, kun ei tule asiakkaita. Ei tietenkään tulla, kun asenteenne on tuo eikä olla tervetulleita. Netistä voi ostaa loput, mitä ideaparkeissa tms. ei ole.

Päättäjien asenne Suomessa on verottaa palvelut pois Otto ja Eppu normaalien ulottuvilta.

Keskustojen kaupat tyhjenevät, kun ulkopaikkakuntalaisilla ei ole enää varaa viettää aikaa helsingissä.

Vierailija
19/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan meni taas keskustelun taso huonoksi kun aletaan nimittelemään. Tämä on oikea ja todellinen ongelma Stadissa! Meidät kovatuloiset ahkerat pakotetaan täältä muualle kaupunkisuunnittelusta ja nyt jo on karmeita tilanteita kun on pakko ehkäistä sitä segrekaatiota ja änkeä samaan kortteliin narkit ja ulkkarit kuin me kovia veroja maksavat. Kouluissa on Stadissa jo lähes puolet ulkkarilapsia, ei siinä mitään ihan söpöjä ovat mutta eivät todellakaan kaikki perheet sieltä fiksuimmasta päästä. 🙈

Vierailija
20/26 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunki pitäisi siirtää Helsingistä pois keskemmäksi Suomea, ja tehdä se kaikille saataville, koska se on tasa-arvokysymys myös. Autolla ja julkisilla pitäisi sinne päästä ihan kaikkien kansalaisten. Ei voi olla niin, että se on rajattu vain asukkaille, koska pääkaupungissa on koko valtiota koskevia toimintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi