Ens viikolla maistraattiin. Mues luulee pääsevänsä naimisiin.
Meinaan vastata tahdotko-kysymykseen, "en". Sen jälkeen kävelen ovesta ulos ja tulen kotiin hakemaan kamani ja meen hotelliin.
Sen verran paskasti mies on käyttäytynyt mua kohtaan viimeisten viikkojen aikana.
Kiukutelkoon yksinään täällä. Hoitakoon myös lapsen tästä eteenpäin. Minä olen osuyteni tehnyt viimeiset 12 vuotta.
Kommentit (24)
Teksti kuulostaa ihan muutaman vappusiman jälkeen kirjoitetulta. Taitaa olla wt-draamailu menossa.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:19"]
Hyvä kun jätät lapsen isälleen, se on erittäin oikea ratkaisu.
[/quote]
jo tuo kommentti lapsen jättämisestä isälleen keroo paljon ap:sta. Lapsi koetaan siis vain taakkana. Ei varmaan mikään ihannekumppani. Toivon, että jatkossa et harkitse parisuhteita etkä lapsia.
Ap ei ymmärrä että hänen kanssaan ei päästä naimisiin. Ap:n kanssa joudutaan naimisiin.
Eipä taida miehesi tietää minkälaisen luodin onnistuu väistämään.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:10"]oot aika vittumainen ihminen ap. [/quote] Sen päätäkö tässä pitää silittää ja nielaista kaiken paskan ja keskustella. Keskustele nyt sellaisen kanssa joka ei omasta mielestään ole tehnyt mitäön väärää ja jota pitää aina ymmärtää. Hänen ei tarvitse ymmärtää ketään muuta. P****t sanon minä. Ap
[/quote]
Rakentavammallakin tavalla pääset hänestä eroon. Aloituksesta tosin voi päätellä tarinan konnan