Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko sinullekin ruuhkassa TIERAIVO?

Vierailija
08.05.2015 |

http://www.hs.fi/autot/a1305953449451?ref=hs-art-new-1

Jos tulee niin raivoatko menemään vai oletko yrittänyt tehdä asialle jotain? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun en alennu ajamaan autolla.

Vierailija
2/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuuntelen vaikka klassista musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ja helposti. Tänään taas joku tyhmä huora ajoi motarilla ohituskaistaa alinopeutta, eikä tajunnut siirtyä pois siitä vaikka autoja alkoi suihkia oikealta ohitse. Mun teki mieli mennä ampumaan sitä päähän jos ollaan rehellisiä.

Vierailija
4/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. En yleensäkään saa raivareita, ja osaan ottaa rennosti sellaiset tilanteet, mille en mitään kuitenkaan mahda.

Vierailija
5/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, kun näyttää, etten ehdi johonkin ja yleensä vielä siitä syystä, että lähdi ite liian myöhään. Siksi se kai niin ärsyttääkin. Töissä ei tuu koskaan, vaikka ajan työkseni.

Vierailija
6/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tieraivo bussissa, kun henkilöautot tukkii kaikki ajoväylät ja menee järjettömästi aikaa päivästä ruuhkassa kökkimiseen. Käyttäisitte joukkoliikennettä niin vähenisi sekä ruuhkat että raivo!

Vierailija
7/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kyllä myöntää. Muistan, kun vuosia sitten keskimmäinen lapseni kysyi auton takapenkiltä, että kenelle sä äiti huudat... Sen jälkeen olen välttänyt huutamista. Välillä tulee kyllä puhuttua muille autoilijoille vaikka mitä... tyyliin: "mene nyt siitä!" tai "miksi pitää ajaa 70 80-alueella" tai "tulit sitten siihen" tai "et sitten tosiaan antanut tilaa" tms.

Se on kauheeta se tieraivo, vaikka tuskin pahimmasta päästä olen ollenkaan...

Vierailija
8/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Stressaan vain asioista, joihin voin vaikuttaa.

Vierailija
9/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee ja siksi inhoan autoilua. Minua ärsyttää hidastelijat, kaistanvaihdot ilman vilkkua vaikka vaaratilannetta ei syntyisikään, mutkaisilla teillä hitaasti ajavat tai sellaiset, jotka seilaavat - nämä kaksi kun yhdistää, olen sillä hetkellä ylikypsä. Ruuhka vituttaa, valoissa odottelu vituttaa, ohitustilanteessa ohitettava kiihdyttää, VITUTTAA. Joku ohittaa minut - ensin roikkuu perseessä ja tämän jälkeen kiilaa eteen, haista paska. Jos olet nähnyt liikenteessä joskus kolmekymppisen naishenkilön keskari pystyssä ja suu vaahdossa, olet nähnyt minut. Vihaan autolla ajamista, mutta joskus on vain pakko.

Vierailija
10/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:30"]

Minulle tulee tieraivo bussissa, kun henkilöautot tukkii kaikki ajoväylät ja menee järjettömästi aikaa päivästä ruuhkassa kökkimiseen. Käyttäisitte joukkoliikennettä niin vähenisi sekä ruuhkat että raivo!

[/quote]

Vedä happea, samassa ruuhkassa me niissä henkilöautoissakin ollaan.

Minä en proletaarikulkuvälineitä käytä. Nehän haisee.

Vierailija
11/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas köyhiä apinoita katkeruuttaan ulisemassa. Käytin hitaita ja paskalta haisevia julkisia opiskelijana, joten tiedän kyllä niiden "ihanuuden". Nykyään menen aina mukavasti autolla, koska minulla on siihen VARAA!

Vierailija
12/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:30"]

[/quote]

Vedä happea, samassa ruuhkassa me niissä henkilöautoissakin ollaan.

Minä en proletaarikulkuvälineitä käytä. Nehän haisee.

[/quote]

Niin, no. Yhteen bussiin mahtuu ~50 ihmistä, varmaan enemmänkin? Että kyllä ne 50 henkilöautoa ruuhkauttaa sitä ruuhkaa paljon enemmän kuin 50 bussimatkustajaa. Koen, että bussiraivoni on oikeutetumpaa kuin henkilöautoilijan tieraivo!!

Vierailija
13/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suu käy koko ajan. Räpätän muille autoilijoille. Ihme uunoja liikenteessä.

Vierailija
14/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertosko joku mulle, että jos olen käyttänyt julkisia ja autoa molempia, ja todennut auton kaikinpuolin paremmaksi vaihtoehdoksi, niin miksi minun tulisi kuunnella jonkun hehkutusta julkisten hienoudesta? Haluan hyvät perustelut.

Vierailija
15/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:54"]

Kertosko joku mulle, että jos olen käyttänyt julkisia ja autoa molempia, ja todennut auton kaikinpuolin paremmaksi vaihtoehdoksi, niin miksi minun tulisi kuunnella jonkun hehkutusta julkisten hienoudesta? Haluan hyvät perustelut.

[/quote]

Tässä sulle perustelu: just oli eilen uutisissa, että ilmakehän hiilidioksidipitoisuus on noussut ensimmäistä kertaa yli 400 miljoonasosan eli hälyttävän korkeaksi, ja ilmastonmuutos etenee. Henkilöautot aiheuttavat hiilidioksidipitoisuuden kasvua. Julkisilla matkustaminen on ekologisempaa.

Vierailija
16/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:23"]Ei, kun en alennu ajamaan autolla.
[/quote]

Ei sinulla ole ajokorttiakaan, viherpiiperö.

Vierailija
17/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:54"]Kertosko joku mulle, että jos olen käyttänyt julkisia ja autoa molempia, ja todennut auton kaikinpuolin paremmaksi vaihtoehdoksi, niin miksi minun tulisi kuunnella jonkun hehkutusta julkisten hienoudesta? Haluan hyvät perustelut.
[/quote]
Ne tiet on meidän kaikkien yhteistä tilaa. Autollasi viet sitä moninkertaisesti bussimatkustajiin verrattuna. Ja hidastat kaikkien matkaa. Jos me kaikki ajelisimme omillamme, kukaan ei pääsisi mihinkään. Eikä parkkipaikkaa löytyisi sinullekasn. Asukaspysäköintikin on törkeän halpaa Hesassa.
Millä perusteella sinulla on tähän oikeus?
.
Puhun ruuhkaisista kaupungeista nyt.

Vierailija
18/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa..ei vois vähempää kiinnostaa. Se tunne kun survaiset kaasua valoista ja jätät kommarit hikoilemaan paskaiseen bussiinsa on vaam niin hieno. Täytyy ostaa seuraava auto vieläkin isommalla koneella.

Vierailija
19/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:23"]Ei, kun en alennu ajamaan autolla. [/quote] Ei sinulla ole ajokorttiakaan, viherpiiperö.

[/quote]

Huutelepa viherpiiperöä sitten, kun maapallon lämpötila on noussut sen 4 astetta, Hollanti on jäänyt merenpinnan alapuolelle ja ilmasto on mennyt niin sekaisin, että maapallo on muuttunut suurelta osin elinkelvottomaksi. Tutkimusten mukaan meillä on vain n. 40 vuotta aikaa saada päästöt laskemaan, mutta kaltaisesi "minulla on oikeus autoiluun" -tyyppien takia näyttää todella epätodennäköiseltä, että maailmanlaajuista katastrofia pystyttäisiin ehkäisemään. Iloisesti vaan tuhoa kohti, toivottavasti nautit autoilustasi vielä kun voit!

Vierailija
20/27 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:05"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:23"]Ei, kun en alennu ajamaan autolla. [/quote] Ei sinulla ole ajokorttiakaan, viherpiiperö.

[/quote]

Jep, ei olekaan. En viitsi tuhlata aikaani ratin takana. Haluan, että minut kuljetetaan määränpäähäni, jotta voin keskittyä matkan aikana omiin tekemisiini. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi