Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omikronin sairastaneet, kokemuksia?

Vierailija
09.01.2022 |

Kauanko kesti, mikä tai mitkä oli sairaimman tuntuiset päivät?

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt oireita 5 päivää, ekat 2 niin lieviä että osasin yhdistää ne tähän vasta positiivisen kotitestin jälkeen (3. päivänä) ja sen jälkeen kuumeetonta räkätautia. Kestosta en vielä pysty sanomaan.

Vierailija
2/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 kuumetta neljä päivää, 7pvä 37.

Kurkkukipua, yskää, väsymystä, lihas ja nivelkipuja yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on parhaillaan, just alkoi noin vrk sitten. 39 kuumetta vaikka 3 rokotetta.

4/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä mikä influenssa minua vaivaa jo kuudetta viikkoa. Nuha ollut koko ajan, nyt lievänä mutta tänään sain kurkkkukivun.Ei kuumetta.

Vierailija
5/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän päivää nuhaa, joista kolmessa lievää kuumetta, enimmillään 38 astetta. Hyvin lohkeavaa yskää. On pahempaakin tullut flunssissa läpikäytyä.

Vierailija
6/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa hengenahdistus tulee, jos on tullakseen?

Vierailija
7/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli n. viikon jälkeen. Keuhkoputket aivan tukossa limasta ja turvotuksesta, jouduin menemään päivystykseen hapensaanti ongelmien takia. Tätä kesti noin 4pv.

Vierailija
8/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi hengitysahdistusoireet vasta koronan jälkeen.

Vierailija
9/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli n. viikon jälkeen. Keuhkoputket aivan tukossa limasta ja turvotuksesta, jouduin menemään päivystykseen hapensaanti ongelmien takia. Tätä kesti noin 4pv.

Mitä ne siellä päivystyksessä antoi, vissiin palasit sieltä kuitenkin kotiin?

Vierailija
10/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko rokotteita alla, ja jos, niin montako?

Vierailija
11/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt reilun viikon sairastanut koronaa. Nyt on alkanut tuleen hengenahdistusta, sydän hakkaa välillä ja pumpusta ottaa lievästi. Lämpöä on päivästä päivään. Epäilen, että minä olen niitä, jotka sairastuvat long covidiin.

Vierailija
12/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Tiedä mikä influenssa minua vaivaa jo kuudetta viikkoa. Nuha ollut koko ajan, nyt lievänä mutta tänään sain kurkkkukivun.Ei kuumetta.

No eipä ole influenssaa. Influenssassa kuume on yleensä 40 ja sitä sairastavat eivät roiku netissä...

Vierailija
13/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pahimipia olivat viikot 4 ja 5. Viikon 4 lopussa alnoi hengenahdistus ja sairaalaan. olin kylläkin jo tosi sippi ilmankin. nyt viikko 6 menossa ja toipuillaan . kolme rokotusta.

Vierailija
14/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt reilun viikon sairastanut koronaa. Nyt on alkanut tuleen hengenahdistusta, sydän hakkaa välillä ja pumpusta ottaa lievästi. Lämpöä on päivästä päivään. Epäilen, että minä olen niitä, jotka sairastuvat long covidiin.

Onko alla rokotteita?

Vierailija
15/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä menossa, pieniä flunssanoireita, pää ja vatsakipuja, jonkin verran neurologisia oireita.. Mutta en välttämättä olisi huomannut sairastavani jos en olisi testissä käynyt. Pelottaa tosin, voivatko oireet vielä pahentua tästä?

Vierailija
16/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla pahimipia olivat viikot 4 ja 5. Viikon 4 lopussa alnoi hengenahdistus ja sairaalaan. olin kylläkin jo tosi sippi ilmankin. nyt viikko 6 menossa ja toipuillaan . kolme rokotusta.

Eli kuulut riskiryhmään. 3 rokotusta ja sairaana 6 viikkoa, silloin kolmansia saivat vain valavat riskiryhmät.

Vierailija
17/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, kuuluuko ihminen riskiryhmään ja montako rokotetta alla - oireiden lisäksi.

Vierailija
18/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton. Kymmenisen päivää päänsärky, nivelkipu, lievä kuume, nuha. Lapsilla pari päivää lyhyempi, samat oireet.

Vierailija
19/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne siellä päivystyksessä antoi, vissiin palasit sieltä kuitenkin kotiin?

Mittasivat saturaation, hoitaja sanoi että vedäpä pari kertaa syvään henkeä. Kotiin ohjeella että soita 112 jos menee pahemmaksi. Lääkäriä en nähnyt. Ehkä isoin pelko oli että hapensaanti loppuu kokonaan.

Vierailija
20/181 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan satavarmaksi en tiedä oliko juuri omikron, mutta korona joka tapauksessa ja valtaosa täälläpäin on omikronia eli eiköhän ollut sitä.

Oireet kesti lähemmäs 2 viikkoa. Eka päivä oli pahin. Oireina oli kuumetta 39, sen jälkeen tyypilliset räkätaudin oireet tuli yksi kerrallaan, yskää oli päivän ajan. Maku- ja hajuaisti lähti vasta loppupuolella eikä ole vielä tullut takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi