Rumimmat naistennimet
Listatkaa tähän rumimpia naistennimiä joita ette antaisi lapselle
Kommentit (69)
Pälvi tai Pälvikki on ehdottomasti rumin. En osaa päättää, kumpi on rumempi.
Tämmöisessä ketjussa muutama vuosi sitten päästiin konsensukseen, että Päivi ja Petra ovat kaikkien aikojen rumimmat naistennimet. Ei kai tilanne ole siitä miksikään muuttunut ;)
(muistelisin, että Annika ja Elina olivat näteimmät nimet palstan mielestä silloin)
Vivian, mulle tulee tästä mieleen ihan vesipullo.
Mikä tossa Päivissä niin häiritsee? En nyt itsekään siitä niin hirveän innostunut ole, mutta kyllä tulee mieleen muutama karseampikin nimi.
t: Päivi
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 14:19"]
Mikä tossa Päivissä niin häiritsee? En nyt itsekään siitä niin hirveän innostunut ole, mutta kyllä tulee mieleen muutama karseampikin nimi.
t: Päivi
[/quote]Mä en tykkää ä-kirjaimista nimissä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:48"]
Päivikki, Ursula, Tarja, Kyllikki, Tellervo, Saila, Maila, Reija, Raija, Riikka, Marjatta, Marjut ja Kaikki joissa k on korvattu C:llä.
[/quote]
Tulikos siinä koko naistenviikko? :)
Kaikki Marja-alkuiset esim Marja-Liisa, Marja-Terttu. Ja Anna-Liisat, Anna-Kaisat, Kaisa-Marit.. Kaksoisnimet yleensäkin. HYH.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:16"]
Roosa, tulee mieleen ripuli
[/quote]
Hähä, oikeesti mun nimi on Roosa ja halusin testata vihataanko tätä nimeä. :)
ei inkeri ole ruma, itse olen Inkeri, niin. Äitini osasi antaa minulle todella sopivan nimen, olen pieni ja kaunis kuin nukke.
Kaija, Sirkka, Liisa, Eeva, Aila, Saija, Terhi...
Virpi, Pirjo, Päivi, Seija, Marjo, Kyllikki, Marjatta... - onhan niitä. Nykyisistä suosikkinimistä en tykkää esim. Eevistä, Viivistä, Vienasta, Ainosta jne. Kaikenkaikkiaan suomalaiset (eli ne, joita käytetään vain Suomessa) nimet ovat aika kammottavia omasta mielestäni.
Ursula ja ehkä joku hmm.. Tove koska luulin pienenä jo sen olevan miehen nimi, vaikka onkin pelkästään (?) naisen. Taru myös.
Ruut on hirvein nimi ikinä, kuulostaa ihan joltain pierulta tai röyhtäisyltä.
Tuire, Virve, Sari, Jaana, Tuija, Virpi, Päivi (!!!), Ritva, Raija, Raili, Riitta.
Miina, ihan sairas etunimi. Myös Tiina on suhteellisen ruma.
Ruut ja Raakel ovat varmasti rumimmat mitä voi olla. Mitä liikkuu ihmisen päässä, joka antaa tuollaiset nimet lapselleen, oli kuinka uskis tahansa....
Roosa, tulee mieleen ripuli