Asun Espoossa! - Oletko kateellinen?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:02"]
Vedän kurrin naapuris kännit, suht jees kuulkaas.
[/quote]
Kurri on idiootti. Ihan hyvä oli jäkistä pelaan mutta idiootti.
[/quote]
Huijaat!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:32"]En ole. En muuttaisi pk-seudulle mistään hinnasta.
[/quote] Sama! :-)
Jokatoinen vastaantulija afrikkalainen tai lähi-idästä, joo, oon tosi kateellinen!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:02"] Vedän kurrin naapuris kännit, suht jees kuulkaas. [/quote]
Kurri on idiootti. Ihan hyvä oli jäkistä pelaan mutta idiootti. [/quote] Huijaat!
[/quote]
Onhan sen haastatteluja nähty. Täys ääliö.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:33"]
Eli: en ole kateellinen, mutta pitäkää te espoolaisrouvat parempaa huolta miehistänne! Niin työreissuilla käyvistä juristeista, dippainsseistä, keikkalääkäreistä.
[/quote]
Pitäisit sinä itse ensinnäkin vaan reitesi tiukasti kiinni naimisissa olevien miesten seurassa.
Tiedän että espoolaisrouvilla on erinomaiset verkostot, naapurissa on aina kovan luokan lakimiehiä tai vastaavia, ja he saavat kyllä palkattua kalliit etsivät rahoillaan ja selville sinut ip-osoitteen perusteella josta nämä kerskuvat mieheniskukommentit tulevat ja aviomiehen kanssa makaava naikkonen voi saada syytteet haureudesta ja vahingoknkorvaukset maksettavaksi. Mitä parmepien piirien miehiin sekaannut, sitä enemmän maine tulee kärsimään ja näissä asioissa perheet pitävät yhtä ja kulisseja pystyssä eikä heitä hetkauta pilata jonkun naikkosen elämää enää siinä vaiheessa. Tiedän pari tällaista tapausta, toki itse en ole koskaan naimisissa oleviin miehiin sekaantunut enkä varmasti sekaannu kun olen nähnyt tutun tapausksen että miten kärsi koko jutusta koska sai kaikki syyt niskoilleen ja masentui moneksi vuodeksi.
Asun Alppien lähellä. Oletteko köyhässä Espoossa helvetin kateellisia?
En todellakaan. Espoo on ihan syrjässä, "wnb" stadi.
Miksi olisin? Asun nyt meren rannalla ja mistään hinnasta en pois muuttaisi.
47: Sori kirjoitusvirheet, känny jäänyt ruotsinkieliselle tekstinsyötölle mummolle tekstaamisen jälkeen :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:17"]
[/quote]
Espoo on suureksi osaksi meren rannalla, Suomen Kultahammasrannikolla.
Aiempiin kommentteihin liittyen; mamuja näkee vain juna-asemien liepeillä, Espoon keskuksessa jne. ja hekin todennäköisimmin töihin tai kouluun menossa. Espoossa ei enää edes ole paljon vuokra-asuntoja vaan kaikki alkaa olla omistus- tai osaomistusasuntoja ja vuokra-asunnotkin tehty semmoisiksi, se karsii sossutapauksia ja siksi Espoon mamutkin ovat työssäkäyvää porukkaa jotka saavat yleensäkin asuntolainan. Suvela taitaa enää olla niitä harvoja paikkoja jossa vuokra-asuntoja mamuille?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:17"]
[/quote]
Espoo on suureksi osaksi meren rannalla, Suomen Kultahammasrannikolla.
Aiempiin kommentteihin liittyen; mamuja näkee vain juna-asemien liepeillä, Espoon keskuksessa jne. ja hekin todennäköisimmin töihin tai kouluun menossa. Espoossa ei enää edes ole paljon vuokra-asuntoja vaan kaikki alkaa olla omistus- tai osaomistusasuntoja ja vuokra-asunnotkin tehty semmoisiksi, se karsii sossutapauksia ja siksi Espoon mamutkin ovat työssäkäyvää porukkaa jotka saavat yleensäkin asuntolainan. Suvela taitaa enää olla niitä harvoja paikkoja jossa vuokra-asuntoja mamuille?
[/quote]
Ja hinnat varmaan sen mukaisia.
Ilmoittele, kun sieltä saa vaikkapa kolmion 60tuhannella niin saatan harkita muuttamista.
Ap on trolli joka tuskin on Espoossa edes käynyt, mutta kaverini osti juuri Espoon Leppävaarasta miehensä kanssa kolme huonetta ja keittiön + saunan eli jotain 78 neliöö ja se maksoi 579 000e! Eli Lepuskistakin leivotaan nyt jotain eksklusiivista aluetta ja köyhempiä alettu potkimaan syrjään. Jos olisivat ostaneet yhtä huonetta suuremman vaihtoehdon niin hinta olisi ollut 629 000e. Minusta nuo alkaa jo olla korkeampia hintoja kuin Helsingissä.
Suht varakkaat tutut asuvat Olarissa (eivät kerrostalossa), niin ei kyllä siellä teiden varsilla nykyään paljon suomalaisia näy.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:09"]Jokatoinen vastaantulija afrikkalainen tai lähi-idästä, joo, oon tosi kateellinen!
[/quote]
Öö, Espoon suurimmat maahanmuuttajaryhmät ovat kaukoidästä ja Virosta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:13"]
Eli: en ole kateellinen, mutta pitäkää te espoolaisrouvat parempaa huolta miehistänne! Niin työreissuilla käyvistä juristeista, dippainsseistä, keikkalääkäreistä.
[/quote]
Pitäisit sinä itse ensinnäkin vaan reitesi tiukasti kiinni naimisissa olevien miesten seurassa.
Tiedän että espoolaisrouvilla on erinomaiset verkostot, naapurissa on aina kovan luokan lakimiehiä tai vastaavia, ja he saavat kyllä palkattua kalliit etsivät rahoillaan ja selville sinut ip-osoitteen perusteella josta nämä kerskuvat mieheniskukommentit tulevat ja aviomiehen kanssa makaava naikkonen voi saada syytteet haureudesta ja vahingoknkorvaukset maksettavaksi. Mitä parmepien piirien miehiin sekaannut, sitä enemmän maine tulee kärsimään ja näissä asioissa perheet pitävät yhtä ja kulisseja pystyssä eikä heitä hetkauta pilata jonkun naikkosen elämää enää siinä vaiheessa. Tiedän pari tällaista tapausta, toki itse en ole koskaan naimisissa oleviin miehiin sekaantunut enkä varmasti sekaannu kun olen nähnyt tutun tapausksen että miten kärsi koko jutusta koska sai kaikki syyt niskoilleen ja masentui moneksi vuodeksi.
[/quote]
Auts! Sattui sydämeen... Haureudesta? Minä saisin syytteen? Mikä se sellainen rikosnimike on?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:50"]
[/quote]
[/quote]
Auts! Sattui sydämeen... Haureudesta? Minä saisin syytteen? Mikä se sellainen rikosnimike on?
[/quote]
No, menen maanantaina poliisille tunnustamaann! Menen tunnustamaan, että olen tehnyt haureusrikoksen! Ja kerron, kuka tämä espoolainen perhe on, jota kohtaan olen tämän rikoksen tehnyt. Kerron, että tunnustan ensin, etteivät turhaan jäljitä ip-osoitettani!
Eikös tuomio ole lievempi, jos itse tunnustaa.... menen heti maanantaina!!!!
[/quote]
[/quote]
Tuksu? oletko nähnyt samanlaisen tapausken :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:29"]
Höpsö! Elämä on valintoja! Töiden jälkeen on aina kiire Helsingistä ihanaan Espooseen. Huokaisen tyytyväisenä kun ylitän Espoon rajan.
terveisin Helsingistä Espooseen omasta halusta muuttanut
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:25"]
Lähtökohtahan on, että kaikki kynnelle kykenevät haluavat asua Helsingissä. Espooseen joutuvat ne, joilla ei ole Helsinkiin varaa.
[/quote]
[/quote]
Juuri näin. Parasta Helsingissä on Länäri, joka vie Espooseen.
ESpoo! Siis ES = ExtraShopper -energiajonnejuoma! Ja poo = kakka!
Suomennettuna asutte Energiajonnejuomakakassa! Hahahahah!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 01:02"]
Vedän kurrin naapuris kännit, suht jees kuulkaas.
[/quote]
Kurri on idiootti. Ihan hyvä oli jäkistä pelaan mutta idiootti.