Asun Espoossa! - Oletko kateellinen?
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:25"]Lähtökohtahan on, että kaikki kynnelle kykenevät haluavat asua Helsingissä. Espooseen joutuvat ne, joilla ei ole Helsinkiin varaa. [/quote] Espoo on kalliimpi alue kuin Helsinki, tutustupa vähän tilastoihin.
[/quote]
Nämä tilastot kyllä kiinnostaa. Linkkiä?
Niin minäkin asun Espoossa, olen asunut koko elämäni. En ole kyllä tajunnut että jonkun pitäisi olla siitä kateellinen :D
Miksi jonkun täyspäisen suomalaisen pitäisi kadehtia Espoossa asumista? Aika harvassa on ne suomalaiset, jotka eivät pystyisi halutessaan muuttamaan Espooseen.
espoolainen itsekin
Mäkin asun. Kaikkien näiden mamujen seassa. Ahistava paikka.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:45"]
Mie asun Joensuussa, ihan keskustassa. Oletko kateellinen, 4h ja keittiö maksoi niin vähän, että en ilkeä edes sanoa.
Jää varaa hypätä junaan niin usein kun viitsii Joensuun keskustasta, kävellä vain sillan yli, ei edes taksia tarvitse, nelisen tuntia ja olen shoppailemassa stokkalla. Junassa voi selailla Vogueta ja Avotakkaa. No tuo oli ironiaa, luen oikeasti kirjaa junassa. Kerrankin aikaa rauhoittua lukemiseen. Lentokone lentää 35 minsaa, mutta ei jaksa.. helpommin pääsee keskustasta keskustaan.
Ja ihanaa, kun on myös salasuhde espoolaisen ukkomiehen kanssa, käydään samalla panemassa hotellissa, (no vaan H.....:ssa, ei panemiseen tasoa tarvita, ja tuntevat jo meidät, jo pari vuotta on tämä suhde kestänyt.
No käyhän se mieskin täällä, ns. työreissuilla. Joskus säälittää, kun se kipuilee sen espoonkämppänsä kanssa. Joskus tuntee huonoa omaatuntoa perheensä vuoksi. No, minä en halua sitoutua.
Eli, en ole kateellinen.
Täällä pyöräilen marjametsään, rakastan luontoa. Käyn iltauinneilla lenkkipolkuni varrella. Tämä salasuhteenikin kanssa kesäiltoina hölkätään rannalle, käydään uimassa ja sitten vietämme laatuaikaa. Sukset toi tänne myös, viime talvi oli kyllä aika lumihöttöä. Mutta hauskaa oli kuitenkin suksien kanssa, voideltiin niitä, ja juotiin kuohuvaa.
Voisin varojeni puolesta muuttaa sinne, mutta en halua.
[/quote]
Voiko ilmoittaa asiattomaksi pelkän kommentin? Join vähän punkkua, taisin kertoa liikaan yksityiskohtia.... Sanokaa mielipide, etten vaan ollut tunnistettava? Autsista auts...
Muutin pois Espoosta. Ootko kateellinen?
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:45"]
Mie asun Joensuussa, ihan keskustassa. Oletko kateellinen, 4h ja keittiö maksoi niin vähän, että en ilkeä edes sanoa.
Jää varaa hypätä junaan niin usein kun viitsii Joensuun keskustasta, kävellä vain sillan yli, ei edes taksia tarvitse, nelisen tuntia ja olen shoppailemassa stokkalla. Junassa voi selailla Vogueta ja Avotakkaa. No tuo oli ironiaa, luen oikeasti kirjaa junassa. Kerrankin aikaa rauhoittua lukemiseen. Lentokone lentää 35 minsaa, mutta ei jaksa.. helpommin pääsee keskustasta keskustaan.
Ja ihanaa, kun on myös salasuhde espoolaisen ukkomiehen kanssa, käydään samalla panemassa hotellissa, (no vaan H.....:ssa, ei panemiseen tasoa tarvita, ja tuntevat jo meidät, jo pari vuotta on tämä suhde kestänyt.
No käyhän se mieskin täällä, ns. työreissuilla. Joskus säälittää, kun se kipuilee sen espoonkämppänsä kanssa. Joskus tuntee huonoa omaatuntoa perheensä vuoksi. No, minä en halua sitoutua.
Eli, en ole kateellinen.
Täällä pyöräilen marjametsään, rakastan luontoa. Käyn iltauinneilla lenkkipolkuni varrella. Tämä salasuhteenikin kanssa kesäiltoina hölkätään rannalle, käydään uimassa ja sitten vietämme laatuaikaa. Sukset toi tänne myös, viime talvi oli kyllä aika lumihöttöä. Mutta hauskaa oli kuitenkin suksien kanssa, voideltiin niitä, ja juotiin kuohuvaa.
Voisin varojeni puolesta muuttaa sinne, mutta en halua.
[/quote]
Voiko ilmoittaa asiattomaksi pelkän kommentin? Join vähän punkkua, taisin kertoa liikaan yksityiskohtia.... Sanokaa mielipide, etten vaan ollut tunnistettava? Autsista auts...
[/quote]
Ei auta enää, tunnistettu jo. Terveisiä Espoosta!
En. Pääsimme muutama kuukausi sitten juuri muuttamaan sieltä pois. Tosin töissä siellä on vieläkin ihan kiva käydä. ;)
Voitaisiinko mammapalstalaiset sopia, että jos jotain punaviinilasin ääressä kirjoittaa, niin jos vaikka joku tunnistaisi, niin ei puhuttaisi sitten....
Tuli jotenkin retosteltua, kun tuo ap:n aloitus oli niin provosoiva. Että jos joku tunnisti, niin eikö millään voitaisi olla ihan hys hys...
Sitäpaitsi olen lopettelemassa pikkuhiljaa tuota suhdetta, ei se niin iloista ole, miltä annoin sen vaikuttaa. Uskoudun vielä; en jaksa niitä jorinoita, joita se perheestään kertoo. Liioittelin iloa. Tuo seksuaalinen kanssakäyminen on muuttunut jotenkin tylsäksi, joskus tuntuu, että mene kottiisi... mene kotiin...
Kamalaa, minun on oikeasti pakko lopettaa tämä pelehtiminen tuon miehen kanssa. Sillä on kuitenkin perhe, vaimo ja lapset. Tunnen omantunnonpistoja, ehkä tämä ei ole moraalisesti oikein. On kysynyt minua vakavampaankin suhteeseen: ei kiitos. Minä en arvosta ukkomiehiä, jotka vierailevat muissa pesissä! Etsiköön jonkun muun, jos erota haluaa!
Eli: en ole kateellinen, mutta pitäkää te espoolaisrouvat parempaa huolta miehistänne! Niin työreissuilla käyvistä juristeista, dippainsseistä, keikkalääkäreistä.
Kiitos ja anteeks!
Niin, mutta asiaan... juu, en ole kateellinen Espoossa asumisesta.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:33"]
Voitaisiinko mammapalstalaiset sopia, että jos jotain punaviinilasin ääressä kirjoittaa, niin jos vaikka joku tunnistaisi, niin ei puhuttaisi sitten....
[/quote]
virkkoi hän ja jatkoi avautumista.
En ole. Asun Sipoossa. Täällä korkeammat tulot per asukas + eikä suuria ghettolähiöitä.
Siellä neegereiden seassa. Juu, oon tosi kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:41"]En ole. Asun Sipoossa. Täällä korkeammat tulot per asukas + eikä suuria ghettolähiöitä.
[/quote]
Espoossa on Suomen suurituloisin ja pienituloisin postinumeroalue. Ihan mielellään kyllä tuolla pienituloisimmallakin alueella eli Otaniemessä asuisin. Siellä ne pienituloiset teekkarit saunovat rantasaunalla, jonka tontin arvo on varmasti enemmän kuin Sipoossa mikään maa-ala.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:33"]
[/quote]
virkkoi hän ja jatkoi avautumista.
[/quote]
Apua, tämä punaviini... Kannatan kieltolakia! En avaudu enää.... <3
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 00:41"]En ole. Asun Sipoossa. Täällä korkeammat tulot per asukas + eikä suuria ghettolähiöitä. [/quote] Espoossa on Suomen suurituloisin ja pienituloisin postinumeroalue. Ihan mielellään kyllä tuolla pienituloisimmallakin alueella eli Otaniemessä asuisin. Siellä ne pienituloiset teekkarit saunovat rantasaunalla, jonka tontin arvo on varmasti enemmän kuin Sipoossa mikään maa-ala.
[/quote]
Juu, ihan rauhassa. Itse en mene lähellekään sellaisia maa-alueita joilla on teekkareita.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:25"]
Lähtökohtahan on, että kaikki kynnelle kykenevät haluavat asua Helsingissä. Espooseen joutuvat ne, joilla ei ole Helsinkiin varaa.
[/quote]
Espooseen muuttaa ne jotka ei enää halua asua Helsingin keskustassa ylihintaisissa asunnoissa tuholaisten kuten rottien ja turkiskuoriaisten kanssa. Samalla hinnalla saa uudemman ja siistimmän asunnon. Toki Vantaalla samalla hinnalla saa puolet isomman asunnon :)
Vedän kurrin naapuris kännit, suht jees kuulkaas.
Just joo. Ap HALUAISI asua Espoossa, asuu jossain Itä-Helsingin ghettossa, ja yrittää vääristelevällä aloituksella saada Espoolle vihamiehiä koska ei pääse sinne itsekään.
Oikeat espoolaiset, kauniaislaiset jne eivät koskaan tekisi mitään tällaisia naurettavan säälittäviä aloituksia!
Kuka tahansa voi muuttaa Espooseen. Miksi olisin? :)