Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?
Itsellä armoton krapula (onneksi on pikkuisen korjaussarjaa) ja myös morkkis eilisestä käytöksesestäni. 😞
Se on myös onni, että asustelen yksin eikä minua tarvitse kenenkään kestää.
Kunhan tästä taas kerään itseni niin ehkä voisin mennä ihmisten ilmoille ja jopa kauppaan.
Hyvää pyhäpäivää kaikille ja tätä kuluvaa vuotta. Toivotaan, että vihdoin päästäisiin tästä viruksesta ja elämä palaisi normaaliksi. Tai edes uudeksi normaaliksi.
Kommentit (60)
Hyvää huomenta täältä palmujen altakin!
Viileän tuntuinen aamu; max. n.+ 22 astetta on tänään odotettavissa...Hyvä ilma touhuilla pihalla/ puutarhassa...Naapuri soittI hetki sitten; ; on jättänyt meidän ulkoportille pullon ranskalaista shamppanjaa sekä rasiallisen belgialaista suklaata lahjaksi. Emme ole kovin läheisiä tuttuja; mukavantuntuinen saksalais-/hollantilaispariskunta, uusiopari...Oma mies on kahvia keittelemässä...pavuista, italialaista...ihan parasta...
Vierailija kirjoitti:
No mitäs to hölmöiltyä? Kerro meille, se helpottaa.
Ei pysty. Käyttäidyin tosi hölmösti ja häpeän. Kunhan käsittelen tämän mielessäni niin ehkä pystyn elämään asian kanssa.
- ap
Katsoin Blood red sky -elokuvan netflixistä ja söin samalla jäätelöä ja kärsin ilmavaivoista. Eilen join viini pullollisen juuri ennen kuin nukahdin. Tulipa vähän nukuttua viimeyönä.
Tuo viini pullollinen sai ihan hirveän olon. Närästää hiukan, pierettää, ja hengitys haisee kauhealle, että näin mukavasti menee.
Katsoin tylsää suomisarjaa. Pitäisi alkaa tapetoimaan. Ei jaksais.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! Tuikitavallinen sunnuntaiaamu. Syöty ja juotu, nyt pitäis lähteä metsästämään allakkaa.
Morkkiksia tulee ja menee, jos loukkaa jotakuta, niin anteeksipyynnöllä on iso merkitys. Tsempit!! :)
Jos tarkoitat uutta kalenteria niin voin kertoa, että minulle kalenteri on tosi tärkeä ja se, että millainen se on. Siksi en ymmärrä itseäni, että miksi jätän sen hankinnan aina viime tippaan, enkä löydä haluamaani.
Tosin voisin tilata sen Ebba Masalin-kalenterin verkkokaupasta, mutta hinta on aika suolainen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta! Tuikitavallinen sunnuntaiaamu. Syöty ja juotu, nyt pitäis lähteä metsästämään allakkaa.
Morkkiksia tulee ja menee, jos loukkaa jotakuta, niin anteeksipyynnöllä on iso merkitys. Tsempit!! :)
Jos tarkoitat uutta kalenteria niin voin kertoa, että minulle kalenteri on tosi tärkeä ja se, että millainen se on. Siksi en ymmärrä itseäni, että miksi jätän sen hankinnan aina viime tippaan, enkä löydä haluamaani.
Tosin voisin tilata sen Ebba Masalin-kalenterin verkkokaupasta, mutta hinta on aika suolainen.
- ap
Minulla on ihan sama! Ajattelen asiaa ensimmäisen kerran jo joskus lokakuussa, kun niitä ei vielä kauheasti ole kaupan (semmoisia, jotka kelpuuttaisin) ja sitten unohdan asian, kunnes aletaan olla helmikuussa ja sitten ärsyttää maksaa mieluisasta "ylimääräistä", kun vuotta on jo kulunut. :D
Mietin, mitä tänään söisin. Jääkaapissa on keitettyjä perunoita ja nakkeja. Ehkä siis teen pyttipannun ja sen kanssa saattaisin tehdä oikeen vanhan ajan ruskean kastikkeen.
Olin tulossa vastaamaan, että pitkästä aikaa paremmalla tuulella herään sunnuntaina koska ei ole kehnoa oloa eilisestä tissuttelusta. Viikko ilman, ehkä lopetan suurilta osin koko alkoholin.
Tulin hyvälle mielelle ketjusta missä puhuttiin tekemisistä mistä yleensä tykätään mutta mistä itse et pidä. En tunne itseäni niin yksinäiseksi ja oudoksi tuon ketjun jälkeen.
Myöskin oli mukava lukea rupattelua teidän kuulumisista. Aamu alkoi siis hyvin palstalla, vaikka aikaisemmin heräsin miehen unissaan mekkalointiin, niin kuin jokaisena vapaa-aamuna herään.
www. tv7. fi
Nyt kun ei kirkkoon pääse.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa. Heräsin joskus viideltä ahdistukseen raskas hengittää ja rintaa puristaa. Olen yksinäinen ja kaipaisin rakkautta. Surettaa kylmä ja etäinen suhde miehen kanssa. Tai siis liitto ilman suhdetta. Korona ahistaa ja koulun alku. Voimat ei riitä mihinkään. Olen pudonnut pois yhteiskunnan kelkasta.
Eroa. Elämän ei ole pakko olla kivireki väärän ihmisen kanssa ❤
Voimia, arvaa olenko itse ollut tuossa tilanteessa!
Katson telkusta ulkoilevia ihmisiä. Hiukan veikeää kun vois itsekin mennä ulos mutta yöpuvussa on niin mukavaa.
Kuluttelen joulukuusenkynttilöitä loppuun että saan joulun pakettiin. Nuutinpäivä 13.1.
Mikä on krapula? Onko pakko olla sellainen.
Hotellissa toisella paikkakunnalla, aamiaisella käyty. Kohta kotia kohti.
Työntäyteinen viikonloppu takana, kun tehtiin yhteen yritykseen järjestelmäpäivitys nyt viikonloppuna. Tietysti tälläkään kertaa kaikki ei mennyt "ykkösellä sisään" vaan sai säätää eilenkin myöhäiseen iltaan.
Onneksi hotellissa sai nukkua hyvin, kun käytävillä ei ollut humalaisia kova äänisiä ihmisiä. Jotain hyötyä noista ravintolan aikaisista sulkemisajoistakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa. Heräsin joskus viideltä ahdistukseen raskas hengittää ja rintaa puristaa. Olen yksinäinen ja kaipaisin rakkautta. Surettaa kylmä ja etäinen suhde miehen kanssa. Tai siis liitto ilman suhdetta. Korona ahistaa ja koulun alku. Voimat ei riitä mihinkään. Olen pudonnut pois yhteiskunnan kelkasta.
Eroa. Elämän ei ole pakko olla kivireki väärän ihmisen kanssa ❤
Voimia, arvaa olenko itse ollut tuossa tilanteessa!
Lapseni kipuili eroaan. Kerroin hänelle, että näin yli 6-kymppisenä voi jo sanoa, että vuodet vierii yllättävän nopeasti ja omaa elämäänsä ei kannata tuhlata huonossa parisuhteessa. Ero on aina ikävää, mutta kerran se vaan kirpaisee ja sitten voi tehdä elämästään parempaa.
Vielä parempaa on, jos eron voi tehdä sovussa ja yhteisymmärryksessä. Pysyä ystävinä ja lapset ei siitä kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa toisella paikkakunnalla, aamiaisella käyty. Kohta kotia kohti.
Työntäyteinen viikonloppu takana, kun tehtiin yhteen yritykseen järjestelmäpäivitys nyt viikonloppuna. Tietysti tälläkään kertaa kaikki ei mennyt "ykkösellä sisään" vaan sai säätää eilenkin myöhäiseen iltaan.
Onneksi hotellissa sai nukkua hyvin, kun käytävillä ei ollut humalaisia kova äänisiä ihmisiä. Jotain hyötyä noista ravintolan aikaisista sulkemisajoistakin on.
En ole paljoa matkustellut, mutta sen minkä olen niin nuo aamiaiset on ihan parasta.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Katson telkusta ulkoilevia ihmisiä. Hiukan veikeää kun vois itsekin mennä ulos mutta yöpuvussa on niin mukavaa.
Kuluttelen joulukuusenkynttilöitä loppuun että saan joulun pakettiin. Nuutinpäivä 13.1.
Mikä on krapula? Onko pakko olla sellainen.
Ulkoilla tosiaan voisi, mutta yöpuvussa on niin mukavaa ja taidan katsoa loppuun Ylpeys ja ennakkoluulo -sarjan Areenasta. Joulun jo siivosin itsekin pois. Pienessä kuusessa parvekkeella pidän vielä valot.
Krapulaa ei olis ollut pakko hankkia, mutta niin kuitenkin tein. Ehkä hyvä ruoka korjaa asian ja kuten sanottua; yksin kärvistelen eikä kenenkään muun tarvitse kärsiä tästä.
Mukavaa sunnuntaita. ㋡
- ap
Työviikonloppu menossa, tänäänkin iltavuoroon. Pyykit pyörii koneessa nyt, aamukahvilla pitkän kaavan mukaan. Herään aikaisin jostain syystä vaikka sais nukkua pidempääkin Yksin asun, ihan parasta🤗
Mies töissä, itse pötköttelen vielä lämpimän peiton alla, lapset katsoo lastenohjelmia. Kohta pitäis vissiin nousta laittamaan aamupalaa🙂 Rentoa ja letkeää sunnuntaita, ainakin täällä aiotaan vaan tehdä kivoja asioita ja lepäillä.
Mitä tämä tarkoittaa? Ostamaan kalenteria, vai jotain fataalimpaa?