Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu sunnuntaiaamuunne?

Vierailija
09.01.2022 |

Itsellä armoton krapula (onneksi on pikkuisen korjaussarjaa) ja myös morkkis eilisestä käytöksesestäni. 😞
Se on myös onni, että asustelen yksin eikä minua tarvitse kenenkään kestää.
Kunhan tästä taas kerään itseni niin ehkä voisin mennä ihmisten ilmoille ja jopa kauppaan.

Hyvää pyhäpäivää kaikille ja tätä kuluvaa vuotta. Toivotaan, että vihdoin päästäisiin tästä viruksesta ja elämä palaisi normaaliksi. Tai edes uudeksi normaaliksi.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😥

Vierailija
2/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona suojuksia korjailen eilisen tuulen jäljiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs to hölmöiltyä? Kerro meille, se helpottaa.

Vierailija
4/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona suojuksia korjailen eilisen tuulen jäljiltä.

Hä? Oot vetänyt jotkut pleksit tontin ympäri?

Vierailija
5/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta! Tuikitavallinen sunnuntaiaamu. Syöty ja juotu, nyt pitäis lähteä metsästämään allakkaa. 

Morkkiksia tulee ja menee, jos loukkaa jotakuta, niin anteeksipyynnöllä on iso merkitys. Tsempit!! :)

Vierailija
6/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista eloa. Mies on lähtenyt aamulla 06 töihin ja ruokkinut silloin kissan, nyt kissa nukkuu vatsa pulleana tuossa 😊.

Mä heräsin lonkkasärkyyn, otin särkylääkettä ja kohta takaisin nukkumaan.

Vierailija
7/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaa. Heräsin joskus viideltä ahdistukseen raskas hengittää ja rintaa puristaa. Olen yksinäinen ja kaipaisin rakkautta. Surettaa kylmä ja etäinen suhde miehen kanssa. Tai siis liitto ilman suhdetta. Korona ahistaa ja koulun alku. Voimat ei riitä mihinkään. Olen pudonnut pois yhteiskunnan kelkasta.

Vierailija
8/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennusta ja kurapaskaa lapsilla ja miehellä. Itse kunnossa, ainakin toistaiseksi.

Vierailija
9/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää huomenta kaikille! Toivottavasti aapeelläkin se krapula helpottaa pian. Itse tein äsken pikakoronatestin, koska halusin varmistaa tilanteen ennen kuin näen tänään sellaisia henkilöitä, joita näin viimeksi ennen joulua.

Näin viime yönä paljon seksiä sisältävää unta. Ihan kiva. Toivottavasti tästä tulee mukava päivä, ainakin on vapaapäivä! :)

Vierailija
10/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallista eloa. Mies on lähtenyt aamulla 06 töihin ja ruokkinut silloin kissan, nyt kissa nukkuu vatsa pulleana tuossa 😊.

No hui, mikäs lonkassa? Onko leikkausta tiedossa? Vai ootko  toipilas?   Kissalla kissanpäivät :)

Vierailija
11/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin töihin lähtevän lapsen ja toisen koulurytmiin siirtyvän lapsen kolisteluun, mikä ei siis haittaa vaan on ihan ihanaa kun ne on vielä kotona. Tein marenkikääretorttua aamupalaksi ja keitin kahvia. Nukuin jostain syystä kuitenkin huonosti niin nyt makaan sängyssä ja olen puhelimella, vois vielä nukkua

Vierailija
12/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lämmittää mieltäni, kun oma vanha kissani kuoli viime syksynä. Tai siis annoin sille eläinklinikalla eutanasian. 😢 Paranemisia sinulle.

- ap

Vierailija
13/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon lämmitystä, pakkasta -27.

Vierailija
14/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro virus, luultavasti.

Vierailija
15/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää kahvia siemailen sängyssä, haen kohta toisen kupin. Pitää aina aamulla tarkistaa nää kavereiden (=teidän) höpinät.

Kohta paistan pari kananmunaa ja sitten taas aamulenkille. Saa nähdä, mitä mukavaa päivä tuo. Kivaa sunnuntaita teille !

Vierailija
16/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuyhdyntä

kahvia ja pizzaa

takkaan tuli

jotain sarjaa tai leffaa

Vierailija
17/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuyhdyntä 🤢

kahvia ja pizzaa 👍

takkaan tuli 🔥

jotain sarjaa tai leffaa 😊

Vierailija
18/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaa, leipomista, musiikin kuuntelua.

Vierailija
19/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hui, mikäs lonkassa? Onko leikkausta tiedossa? Vai ootko  toipilas?   Kissalla kissanpäivät :)

Määrittelemätön lonkkakipu oli lääkäri kirjoittanut omakantaan. Verikokeiden ja röntgenin perusteella ei vikaa löydy. Eli ei tietoa mikä siellä on. Vähän homma jäissä nyt koronan takia, toivottavasti ruuhka helpottaa jossain vaiheessa, voidaan jatkaa tutkimuksia.

Kiitos kysymästä 🥰.

Ja meidän kissa tosiaan viettää kissanpäiviä 😻.

Vierailija
20/60 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lämmittää mieltäni, kun oma vanha kissani kuoli viime syksynä. Tai siis annoin sille eläinklinikalla eutanasian. 😢 Paranemisia sinulle.

- ap

Kiitos ❤🐈🐈.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan