Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelin äitini kanssa...

Vierailija
01.05.2015 |

Äitini kutsui minut ja miehen tänään heidän luokseen viettämään vappua. Äitini tarjoili ruuaksi sellaista ruokaa jota emme kumpikaan syö, mutta tarjouduin kokkaamaan meille aterian. No tein salaatin valmiiksi, kun tuli pääruuan vuoro hän vahtasi selkäni takana koko ajan ja neuvoi joka asiassa. " älä laita öljyä" " sinulla on liian korkea/ pieni lämpötila" " pannusta lentää rasvaa" " nyt hella pienemälle" "laitat liikaa mausteita" 

Aikansa arvosteltuaan minua ja kaikkea mitä tein, en enään kestänyt kuunnella häntä ja heitin ruuat roskiin ja lähdimme kotiin sanomatta mitään. Olen aikuinen ja työskentelen ravintola-alalla, joten tiedän kyllä keittiössä tasan tarkkaan mitä teen. Harmittaa kauheasti ja tuntui todella pahalta kun oma äitini arvosteli jokaista asiaa mitä tein ja kaikki oli hänen mielestään väärin :( 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa sinua, muuta kuin kysyn miksi ette syöneet äitisi laittamia ruokia? Itse olen päättänyt etten enää riitele äitini kanssa. Ei maksa vaivaa, vaikka tiedänkin, että hänen syytöksensä ovat usein kohtuuttomia. Ennen yritin, mutta nyt yritän purra huulta, muuten tulee vain kummallekin paha mieli, eikä tilanne silti muutu.

Vierailija
2/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heitit ruoat roskiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi tekemä ruoka oli väärää? Sait maistaa omaa lääkettäsi..

Vierailija
4/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli paha mieli kun iskä ja äiskä tulivat esikoisen ristiäisiin ja äiti toi oman sopan tullessaan, kun ajatteli, etten osaa kuitenkaan tehdä sellaista ruokaa, mitä voisi syödä.

ehkä te nyt yhden päivän olisitte äitisi safkoillakin kyenneet jotenkin elämään?

Vierailija
5/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä nirppanokka! Jos sulle ei kelpaa äitis kokkailut, niin miksi kuvittelet että äidillesi kelpaisi sun moskat ilman että voi sanoa mitä ei halua ja mitä haluaa? Työskentelet ravintola-alalla? Niin moni muukin, kuka tekee moskaa

Vierailija
6/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini halusi tehdä verilettuja, emmekä kumpikaan pysty syömään niitä. Muuten hänen ruokansa ei siis missään nimessä ollut väärää. Heitin ruuat roskiin, kun loukkaannuin.

Ap

Vierailija
7/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:12"]Äitini halusi tehdä verilettuja, emmekä kumpikaan pysty syömään niitä. Muuten hänen ruokansa ei siis missään nimessä ollut väärää. Heitin ruuat roskiin, kun loukkaannuin.

Ap
[/quote]

Mikset vaan sanonut äidillesi, että kahvikuppinen riittää tällä kertaa? Tai pyytänyt tekemään vaikka voileivät?

Vierailija
8/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä verilettuja? Ei salaatti muusia tms mitään?

Vierailija
9/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kerrankin tehdä ruokaa hänelle vastavuoroisesti, kun hän on tehnyt meille useasti ruokaa. Tarkoitukseni oli että hän vähän rentoutuisi, eikä hänen tarvitsisi itse höseerätä keittiössä koko ajan. Koska emme verilettuja voineet syödä, ajattelin ehdottaa että voin itse valmistaa ruoan.  Tarkoituksena oli kuitenkin viettää koko päivä yhdessä saunoen ja syöden. 

Ap

Vierailija
10/10 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äidit vaan ovat sellaisia, että ovat neuvomassa lapsiaan aikuisuuteen ja jopa vanhuuteen saakka - jos elävät pitkään. Äitisi oli joka tapauksessa aikansa huseerannut jo keittiössä, etenkin jos teki veriletut itse alusta asti, ja varmaankin pahoitti mielensä kun ette arvostaneet sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi