Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverilla seksisuhde mieheen joka...

Vierailija
01.05.2015 |

...on naimisissa.

Mainittakoon alkuun ettei asia minulle kuulu, mutta tuli jotenkin epämukava olo. Kyseessä on läheisin ystäväni ja todella järkevä ihminen muuten. Sanoi ettei ole omantunnon tuskia ja aikoo jatkaa suhdetta.

Onko muita joiden kaverit ovat kertoneet puuhaavansa vastaavaa? Millaisia tuntemuksia herättänyt ja oletteko koskaan sekaantuneet "suhteeseen"? En ole sekaantumassa mutta haluaisin kuulla kokemuksia!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:55"]

...on naimisissa.

Mainittakoon alkuun ettei asia minulle kuulu, mutta tuli jotenkin epämukava olo. Kyseessä on läheisin ystäväni ja todella järkevä ihminen muuten. Sanoi ettei ole omantunnon tuskia ja aikoo jatkaa suhdetta.

Onko muita joiden kaverit ovat kertoneet puuhaavansa vastaavaa? Millaisia tuntemuksia herättänyt ja oletteko koskaan sekaantuneet "suhteeseen"? En ole sekaantumassa mutta haluaisin kuulla kokemuksia!

[/quote]

Onko kaverisi itse mies tai nainen?

Vierailija
2/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kiinnostaisi tietää että oletteko "tukeneet" ystävää kannassaan vai yrittäneet puhua järkeä? -AP-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalle kaverille sanoisin, että sellainen pelleily loppuu nyt. Muiden hommat eivät jaksaisi kiinnostaa.

Vierailija
4/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]

Onko kaverisi itse mies tai nainen?

[/quote]

Kaverini on itse nainen ja seksisuhde on mieheen, joka on naimisissa naisen kanssa.

Vierailija
5/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:07"]

Parhaalle kaverille sanoisin, että sellainen pelleily loppuu nyt. Muiden hommat eivät jaksaisi kiinnostaa.

[/quote]

Jotenkin joka kerta kun kaveri puhuu tästä miehestä niin tulee jotenki tukala olo, siis minulle. Hän puhuu tästä miehestä niin kuin se olisi ihan normaalia olla suhteessa naimisissa olevaan... Huh.

Vierailija
6/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kaverit olen jättänyt surutta taakseni. Arvomaailmat eivät oikein kohtaa.

Vierailija
7/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaavasta kokemusta mutta en tiennyt kuka mies oli kyseessä puhumattakaan miehen vaimosta, joten luonnollisesti annoin kaverin harrastella suhdetta aikansa. Huonompi homma vaan että vuosia myöhemmin kaverini joutui itse olemaan se vaimo, jota mies pettää.

Vierailija
8/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en osaa pitää tuollaista asiaa enää kovin pahana. Tuskinpa sinäkään ap tiedät miehen taustoista kovin paljoa, joten mitään moraalisaarnoja en alkaisi pitämään ja niitä kaverisi tuskin edes kaipaa. Anna siis olla ja älä tee mitään typerää. Tuskin sinäkään aina ihan puhdas pulmunen olet aina ollut? :)

Vierailija
9/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:25"]

Jotenkin en osaa pitää tuollaista asiaa enää kovin pahana. Tuskinpa sinäkään ap tiedät miehen taustoista kovin paljoa, joten mitään moraalisaarnoja en alkaisi pitämään ja niitä kaverisi tuskin edes kaipaa. Anna siis olla ja älä tee mitään typerää. Tuskin sinäkään aina ihan puhdas pulmunen olet aina ollut? :)

[/quote]

En olekaan asiasta kaverille mitään saarnannut. Ongelma minulla on lähinnä se kun kaveri puhuu tästä miehestä 24-7 ummet ja lammet ja en tiedä miten kommentoisin asiaa. Kaveri saattaa kysellä aina välillä mielipidettäni mieheen liittyviin asioihin. Eli sitten en tiedä sanoisinko että "ihana juttu" vai kertoisinko mitä oikeasti ajattelen eli että koko juttu vaikuttaa huonolta idealta...

Vierailija
10/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 21:55"]...on naimisissa.

[/quote]
Oon meinannut tehdä aloituksen samasta asiasta. Tuntuu jotenkin pahalta koska ystäväni on minulle läheinen, mutta inhottaa kuunnella hänen kuhertelujuttuja koska mies on varattu. Olen kyllä kysynyt eikö hänellä ole huono omatunto, mutta ei kuulemma ole. Minä taas en noita juttuja kuunnellessa pysty ajattelemaan muuta kuin tuon miehen petettyä vaimoa. Tuntuu tosi pahalta. Toisaalta tuntuu pahalta kun en voi tukea ystävääni kun hän on löytänyt elämänsä rakkauden.

Vierailija
11/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 11! Helpotti kuulla että joku muukin on vastaavassa tilanteessa, vaikka epämukavat oltavat onkin. Eniten häiritsee juuri myöskin tuo ettei voi olla vilpittömästi onnellinen toisen puolesta kun tuo kolmiodraama kalvaa mieltä. Tämän miehen vaimo ei siis tiedä ja kaverini sanoi että hänelle on aivan sama saako tietää vai ei. En voi kuin ajatella että olisi kaikkien kannalta parempi jos kaveri löytäisi vapaan miehen kenen kanssa aloittaa suhde.

Vierailija
12/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset suoraan sano kaverilles mitä mieltä asiasta olet?

Vierailija
13/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin kertoa oman tarinani. Mulla oli vastoin kaikkia periaatteitani lyhyt suhde varattuun mieheen, avioliitto oli kyllä jo silloin vetelemässä viimeisiään koska mies erosi aika pian. Me päädyttiin sen jälkeen oikeasti yhteen. Mies kertoi tarinoita kamalasta ex-vaimostaan, joka kontrolloi ja syyllisti ja jolle ei kelvannut mikään jne. Ajattelin että onpa hirveää ja ihmettelin että miten niin kiva mies on joutunut sellaisen naisen ansaan.
Nyt sitten useamman vuoden jälkeen löysin itseni tilanteesta jossa miehellä on ollut suhde toiseen. Yhtäkkiä palaset alkoivat loksahtaa kohdalleen ja huomasin että asiat mitä mies pitää kontrollointina ja syyllistämisenä... niin hetkonen, tulee tunne että mähän oon kuullut nää aikaisemminkin. Asioiden paljastuttua se syytti mua siis samalla tavalla kuin ex-vaimoakin. Enkä kyllä tunnista itseäni esim. kontrolloinnista, mies on saanut juhlia ja matkustaa vapaasti ilman mua.
Eli sano vaan kaverillesi että ei ehkä kannata uskoa kaikkia miehen juttuja vaimosta ja perhetilanteesta. Jotkut miehet yrittää oikeuttaa pettämisen koska ei arvatenkaan halua vaikuttaa kusipäältä uuden ihastuksen edessä.

Niin ja mun kaverit sanoi silloin että huono idea, mä en mitään kuunnellut kun olin niin ihastunut mutta kyllä  ystävien mielipiteet lopulta vähän auttoivat siinä vaiheessa kun piti itse myöhemmin tehdä päätöksiä että uskonko miestä vai enkö... uskoin sitten ystäviä jotka sanoivat ettei se siitä mihinkään muutu.

Vierailija
14/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:44"]Kiitos nro 11! Helpotti kuulla että joku muukin on vastaavassa tilanteessa, vaikka epämukavat oltavat onkin. Eniten häiritsee juuri myöskin tuo ettei voi olla vilpittömästi onnellinen toisen puolesta kun tuo kolmiodraama kalvaa mieltä. Tämän miehen vaimo ei siis tiedä ja kaverini sanoi että hänelle on aivan sama saako tietää vai ei. En voi kuin ajatella että olisi kaikkien kannalta parempi jos kaveri löytäisi vapaan miehen kenen kanssa aloittaa suhde.
[/quote]
Minullakin on tosi paha mieli kun en voi hänen kanssaan iloita ja hänestä tuntuu varmaan jotenkin, että olen pettänyt hänet. Viime kerralla kun puhuimme niin en voinut oikein sanoa mitään, kuuntelin vain mitä hän taas kertoi ja jotenkin töksäytin sitten että petetylle vaimolle kyllä pitää kertoa, hän ei kuitenkaan ollut samaa mieltä kanssani. En oikein tiedä miten tässä toimisi kun ei halua ystävästä eroon mutta hänen juttejensa kuunteleminen on ihan kauheaa juuri tuon pettämisen takia.

Vierailija
15/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:48"]

Mikset suoraan sano kaverilles mitä mieltä asiasta olet?

[/quote]

Koska en oikeastaan tiedä miten asian ilmaisisin. En halua olla mitenkään ilkeä hänelle koska hän on paras ystäväni. Ainoa mitä olen sanonut on että minusta tuntuisi pahalta jos olisin itse vastaavassa tilanteessa, eli omatunto soimaisi. Tämä ei kuitenkaan tuottanut mitään tulosta ja olen yrittänyt miettiä miten asioista sanoisin asiallisesti ja siten että se edes herättäisi hänet ajattelemaan suhdetta toiselta kantilta.

Vierailija
16/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 14: ikävää että olet itse joutunut tuollaisen miehen "uhriksi". Ymmärrän kyllä että joskus on vaikea kuunnella omia kavereita järjen äänenä jos on kovin ihastunut/rakastunut johonkin ihmiseen. Ne tunteet kumoaa varmasti helposti järjen äänen.

Silti haluan ajatella éttä kaverini kiittäisi minua myöhemmin jos yrittäisin puhua hänelle järkeä tuosta varatusta miehestä. Epäilen syvästi ettei mies ole kuitenkaan sen kaiken arvoinen lopulta. Tuntuu vain pahalta seurata vierestä sanomatta mitään.

Vierailija
17/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:58"]Nro 14: ikävää että olet itse joutunut tuollaisen miehen "uhriksi". Ymmärrän kyllä että joskus on vaikea kuunnella omia kavereita järjen äänenä jos on kovin ihastunut/rakastunut johonkin ihmiseen. Ne tunteet kumoaa varmasti helposti järjen äänen.

Silti haluan ajatella éttä kaverini kiittäisi minua myöhemmin jos yrittäisin puhua hänelle järkeä tuosta varatusta miehestä. Epäilen syvästi ettei mies ole kuitenkaan sen kaiken arvoinen lopulta. Tuntuu vain pahalta seurata vierestä sanomatta mitään.
[/quote]
Mä en kyllä tässä niinkään säälisi yhtään kaveriasi ja miehen mahdollista hänenkin pettämistä vaan kaikki sympatia on nykyisen vaimon puolella. Kyllä vaimolle pitäisi kertoa jos muita naiskentelee ja sinä voit ystävällesi sen sanoa.

Vierailija
18/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrität välttelytaktiikkaa, eli sanot ystävällesi ettet haluaisi kuulla juttuja hänen suhteestaan varattuun mieheen koska siitä tulee sulle epämiellyttävä olo? Pystyykö kaverisi olemaan pajattamatta "onnestaan"? Ikävä välikäsi sinulla, on aivan ymmärrettävää että ei tunnu kivalta joutua kuulemaan tuollaisia ystävältään.

Vierailija
19/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:12"]Entä jos yrität välttelytaktiikkaa, eli sanot ystävällesi ettet haluaisi kuulla juttuja hänen suhteestaan varattuun mieheen koska siitä tulee sulle epämiellyttävä olo? Pystyykö kaverisi olemaan pajattamatta "onnestaan"? Ikävä välikäsi sinulla, on aivan ymmärrettävää että ei tunnu kivalta joutua kuulemaan tuollaisia ystävältään.
[/quote]
Minäkin olen ajatellut sanoa noin, mutta olen miettunyt että pystyykö ihminen joka ei itse pode huonoa omaatuntoa ymmärtämän sen vai ajtteleeko vain, että olen kateellinen tai muuten vaan ilkeä. Ja en ole ap vaan se toinen samassa tilanteessa.

Vierailija
20/20 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ystäväsi kaltaisia naisia maailmaan! Ystäväsi varmaan väittää ettei halua muuta kuin seksisuhteen hahah vaikka todellisuudessa haaveilee miehen saamisesta itselleen. Vaikka he päätyisivät yhteen mies kyllästyy panopuuhun ja pettää jälleen