Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein suuseksiä?

Vierailija
11.04.2015 |

Kuinka usein sinulla suuseksiä kumppanisi kanssa? Tykkäätkö siitä? Tykkäätkö antaa vai ottaa enemmän? Meillä miehen kans muutenki seksielämä hiljentynyt, ollaan oltu nyt vajaa 2v yhdessä, joten liittyiskö siihen, että alkuhuuma ja himotus hiipuu. Nykyään seksiä muutaman kerran viikossa, usein mun aloitteesta. Ennen joka päivä, yleensä fifty-fifty aloitteet. Minä en ikinä ole hirveästi tykännyt ottaa suihin, mutta ei se ole ollut suurempi ongelma. Mies on joskus pyytänyt ja olen sitten ottanut, en aina kuitenkaan. Mies kuitenkin nuoli mua usein joskus. Tai, ehkä pari kertaa viikossa, en tiedä onko se paljon. Nykyään ei nuole ikinä, vaikka minä niin nautin siitä :( joskus pyydän ja sit voi vähän aikaa nuolla, mutta vaikea siinä on itsellä rentoutua, kun tietää ettei toinen tee sitä omasta aloitteesta intohimoisesti. En ole sitten enää pyytänyt ja en ole moneen kk nyt saanu suuseksiä.
Mikä tässä voisi olla taustalla? Mikä voisi auttaa? Ollaan nuoria, reilu kakskymppisiä, ja olisi ihana vain nauttia seksistä ja kokeilla kaikkea mutta mies on jotenki muuttunu seksin suhteen. Ja ihan perus seksiin sinäänsä olen tyytyväinen, mitä nyt sitä on liian harvoin mielestäni. Mutta suuseksia mulla on ikävä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi