Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perus suomalainen mies. Kysyttävää?

Vierailija
01.05.2015 |

Nimi on Pertti, kaverit sanoo Penaksi. Olen 42-vuotias (synt. 1973) aivan tavallinen mies, töissä raksalla. Elämäni on hauskaa ja värikästä. Olen ollut naimisissa kahdesti, ensimmäisen kerran vuosina 1998-2001 ja toisen kerran vuodesta 2002 eteenpäin. Minulla on 4 lasta, joista 3 syntynyt nykyisestä liitosta. 1. avioliitosta syntyi poika vuonna 1999. Toisesta avioliitosta syntyivät tyttäret vuosina 2004 ja 2006, sekä poika vuonna 2009. Ja kuten kerroin, olen perus työläinen rakennustyömaalta. Kävin amiksen. Olen 177cm pitkä ja painan 114kg. Olen valitettavasti kaljuuntuva ja minulla on sänkiparta. Ihoni on vaalea mutta hieman punertava. Asun perheeni kanssa Hollolassa, 160-neliöisessä omakotitalossa. Autona minulla on Opel vuosimallia 1988. Vaimolla taas Volvo.
-
Kaikkea saa kysyä, mitä vain mieleen tulee!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:33"]katsotko "Aatami etsii Eevaa"? mitä mieltä olet ohjelmasta?
[/quote]

En katso, eikä se mielestäni ole järkevää. Kaikilla on toki oikeus tykätä ja olla tykkäämättä.
AP

Vierailija
42/44 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]

Olen ihminen, joka tyytyy vähään. Minulla on työ, jossa viihdyn, ja kohtaan arjessa paljon haasteita ja yllätyksiä. Minulla on tosi hyviä ystäviä. Minulla on paljon harrastuksia: lenkkeily, lentopallo, keilailu, golf ja uinti. Eihän se monen mielestä ole mahtavaa, mutta olen ollut muutaman kerran lehdessä ja televisiossa. Tunnen Tero Tiittasen ja Sami Hedbergin. Viime viikolla voitin raaputusarvasta 200 euroa. Elämäni on kaikin puolin mukavaa.
-
Vietän vapaa-aikaa lasten tai harrastusten parissa. Joskus viikonloppuisin käyn baarissa tai saunailloissa.
[/quote]

Kuulostaa oikeasti todella kivalta. Elämäsi on tasapainoista perhe-elämää ja silti sinulla on paljon mukavaa tekemistä ja harrastuksia.
[/quote]

Kiitos! Jos itse olet perheellinen, toivon sinulle samaa. Kaikkea hyvää sinulle! :)
[/quote]

Olen perheellinen. Olet huipputyyppi! Kiitos kommenteista :)
[/quote]

Toivottavasti oma elämäsikin on yhtä mukavaa :) Hyvää vappua!
AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei kiinnosta noin tympeä ja säälittävä keskinkertainen elämä. Ankeutesi on patologista! t. perus suomalainen nainen.

KEKSI PAREMPI PROVO ENS KERRALLA!

Vierailija
44/44 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]ketään ei kiinnosta noin tympeä ja säälittävä keskinkertainen elämä. Ankeutesi on patologista! t. perus suomalainen nainen.

KEKSI PAREMPI PROVO ENS KERRALLA!
[/quote]

Toivon sinulle parempaa oloa, jos noin kirpaisee, kun näinkin tavallisen pulliaisen elämästä täytyy tulla räkyttämään. En välitä, vaikka elämäsi olisi mielestäsi parempaa kuin minun. Ja monia näyttäisi sen verran kiinnostavan, että juttua on saatu 2 sivua!
AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä