Olen perus suomalainen mies. Kysyttävää?
Nimi on Pertti, kaverit sanoo Penaksi. Olen 42-vuotias (synt. 1973) aivan tavallinen mies, töissä raksalla. Elämäni on hauskaa ja värikästä. Olen ollut naimisissa kahdesti, ensimmäisen kerran vuosina 1998-2001 ja toisen kerran vuodesta 2002 eteenpäin. Minulla on 4 lasta, joista 3 syntynyt nykyisestä liitosta. 1. avioliitosta syntyi poika vuonna 1999. Toisesta avioliitosta syntyivät tyttäret vuosina 2004 ja 2006, sekä poika vuonna 2009. Ja kuten kerroin, olen perus työläinen rakennustyömaalta. Kävin amiksen. Olen 177cm pitkä ja painan 114kg. Olen valitettavasti kaljuuntuva ja minulla on sänkiparta. Ihoni on vaalea mutta hieman punertava. Asun perheeni kanssa Hollolassa, 160-neliöisessä omakotitalossa. Autona minulla on Opel vuosimallia 1988. Vaimolla taas Volvo.
-
Kaikkea saa kysyä, mitä vain mieleen tulee!
Kommentit (44)
onko sinulla vaikeuksia yhdyssanojen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:07"]onko sinulla vaikeuksia yhdyssanojen kanssa?
[/quote]
Ei ne kielioppivirheet ainakaan mua haittaa. - en ole ap
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:03"]Mieheni on sitä mieltä, ettei hän ole "perheihminen" eli sellainen, joka rakastaa perhe-elämää. Olen sitä mieltä, etten minäkään ole sellainen, joka erityisesti rakastaa lapsiperheen rutiineja ja tunteiden vuoristorataa perheessä, mutta rakastan lapsiani valtavasti ja tämän perhe-elämän silti valitsisin lapsettoman elämän sijasta ihan milloin vain. Mitä olet itse mieltä tästä? Oletko itse "perheihminen" vai onko sinullekin perhe-elämä sellainen asia, jossa on vain hyväksyttävä se kokonaisuudessaan iloineen ja haasteineen? Tunnetko ketään miestä, joka olisi tällainen perheihminen, joka rakastaa täysin kyseistä elämäntapaa?
Anteeksi sekava kirjoitus! :D
[/quote]
Olen mielestäni perheihminen, mutta välillä lasten kiukuttelut ja muut arjen haasteet väsyttävät. Välillä voisin vaihtaa elämäni lapsettomaan, mutta kun ajattelen tarkemmin, perheeni on suurin saavutukseni. Rakastan vaimoani ja lapsiani kovasti.
-
Hyvä ystäväni (mies siis) on taas perheihminen henkeen ja vereen, välillä kyllä liikaa. Hän ei ikinä lähde yksin baariin tai pitämään hauskaa, eikä vietä aikaansa vaimonsa kanssa. Liitto tuntuu kärsivän tästä. Hän on valmis hyppäämään sillalta jokeen, jotta saisi lapsensa tyytyväisiksi.
-
Toinen tuttuni ei taas ole perheihminen lainkaan, vaan jättää lapset aina vaimon hoidettavaksi. Tykkää vetää marttyyri-kortin esille, kun puhuvat asiasta vaimon kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:05"]Miksi keksit tämän provon?
[/quote]
Ei ole provo. Jos saat tuosta ajatuksesta voimaa, niin siitä vain. En estele sinua. :)
AP
Mistä tunnistaa hyvän miehen? Eli jos sun pitäisi neuvoa 18-vuotiasta naista löytämään hyvän miehen, niin mitä sanoisit.
Miten vuoden 1988 Opel voi vielä kulkea? Malli? Paljonko on kilometreja mittarissa? Onko moottori vaihdettu? Korjaatko itse? Kovinkin ruosteessa?
Mitä vuosimallia vaimon Volvo on? Malli ja kilometrit?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]
Olen ihminen, joka tyytyy vähään. Minulla on työ, jossa viihdyn, ja kohtaan arjessa paljon haasteita ja yllätyksiä. Minulla on tosi hyviä ystäviä. Minulla on paljon harrastuksia: lenkkeily, lentopallo, keilailu, golf ja uinti. Eihän se monen mielestä ole mahtavaa, mutta olen ollut muutaman kerran lehdessä ja televisiossa. Tunnen Tero Tiittasen ja Sami Hedbergin. Viime viikolla voitin raaputusarvasta 200 euroa. Elämäni on kaikin puolin mukavaa.
-
Vietän vapaa-aikaa lasten tai harrastusten parissa. Joskus viikonloppuisin käyn baarissa tai saunailloissa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]
Olen ihminen, joka tyytyy vähään. Minulla on työ, jossa viihdyn, ja kohtaan arjessa paljon haasteita ja yllätyksiä. Minulla on tosi hyviä ystäviä. Minulla on paljon harrastuksia: lenkkeily, lentopallo, keilailu, golf ja uinti. Eihän se monen mielestä ole mahtavaa, mutta olen ollut muutaman kerran lehdessä ja televisiossa. Tunnen Tero Tiittasen ja Sami Hedbergin. Viime viikolla voitin raaputusarvasta 200 euroa. Elämäni on kaikin puolin mukavaa.
-
Vietän vapaa-aikaa lasten tai harrastusten parissa. Joskus viikonloppuisin käyn baarissa tai saunailloissa.
[/quote]
Kuulostaa oikeasti todella kivalta. Elämäsi on tasapainoista perhe-elämää ja silti sinulla on paljon mukavaa tekemistä ja harrastuksia.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:20"]Mistä tunnistaa hyvän miehen? Eli jos sun pitäisi neuvoa 18-vuotiasta naista löytämään hyvän miehen, niin mitä sanoisit.
[/quote]
Mitkä ovat kriteerit miehen suhteen? Haluatko vain pienen suhteen vai elämänkumppanin? Sinulle oikea mies on oikeasti kiinnostunut, eli on ystävällinen, aito jne. Mielestäni saat parhaat neuvot itseltäsi. Uskon, että löydät kyllä sen oikean! Kaikkea hyvää!
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:24"]Mitä vuosimallia vaimon Volvo on? Malli ja kilometrit?
[/quote]
Volvo V70. Kilometrejä 289 000.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:24"]Mitä vuosimallia vaimon Volvo on? Malli ja kilometrit?
[/quote]
Volvo V70. Kilometrejä 289 000.
AP
[/quote]
Kiva, että vaimolla on parempi ja turvallisempi auto. Harvinaista, vaikka vaimo yleensä kuljettaa lapsia enemmän kuin mies.
katsotko "Aatami etsii Eevaa"? mitä mieltä olet ohjelmasta?
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:23"]Miten vuoden 1988 Opel voi vielä kulkea? Malli? Paljonko on kilometreja mittarissa? Onko moottori vaihdettu? Korjaatko itse? Kovinkin ruosteessa?
[/quote]
Hyvin kulkee, mutta vaihdan pian uuteen. Moottori vaihdettu vuonna 2008. Ruostetta ei ole kovin paljoa. Itse rukkaan pikkuviat, isoja en. Kilometrejä 337 000.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]
-
[/quote]
Kuulostaa oikeasti todella kivalta. Elämäsi on tasapainoista perhe-elämää ja silti sinulla on paljon mukavaa tekemistä ja harrastuksia.
[/quote]
Kiitos! Jos itse olet perheellinen, toivon sinulle samaa. Kaikkea hyvää sinulle! :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]
-
[/quote]
[/quote]
Kiitos! Jos itse olet perheellinen, toivon sinulle samaa. Kaikkea hyvää sinulle! :)
[/quote]
Tämä oli siis AP:lta. Ja tämä myös.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:06"]Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?
[/quote]
-
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olen perheellinen. Olet huipputyyppi! Kiitos kommenteista :)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 22:32"]Oletko huolissasi terveydestäsi?
[/quote]
En tupakoi, ja alkoholia käytän maltillisesti. Nyt laihdutan, olen pudottanut jo 6 kiloa 5 viikossa, ja samaa rataa jatkuu. Minulla ei ole sairauksia, tosin diabetesriski on suurempi sukurasituksen vuoksi. Olen perusterve.
AP
Kirjoitit, että elämäsi on hauskaa ja värikästä. Kerro lisää ja tarkenna? Miten rentoudut ja vietät vapaa-aikaa?