Supistus?
Istuin sohvalla ja katsoin telkkaria kun alaselästä lähti poltteleva "aalto" joka jatkui alavatsalta nivusiin. Nousin ylös ja tunne loppui, kävin juomassa vettä ja toinen samanlainen tuli vedenjuonnin jälkeen. Minulla on jotenkin huono olo, ei okseta mutta vähän etoo. Kellään muulla supparit tuntuneet samalta? :D
t. Rv 38+5, esikoinen.
Kommentit (12)
Mulla oli supistukset vähän samantyyppisiä ja ensimmäiset tulivat noin 6 tuntia ennen synnytystä. Mulla oli siis nopea synnytys, mut kannattaa tarkkailla ja voivat olla ihan vaan ennakoivia ilman merkkiäkään synnytyksestä. Tsemppiä :)
Samanlaisia tulee vieläkin :D nyt olen saanut 3.. voiko tämä olla jo tositoimia vai onko nämä epäsäännöllisesti tulevat supparit vaan harjoitussupistuksia? -ap
Voi olla tositoimia. Nuo selässä ja nivusissa tuntuvat on yleensä muita kuin ennakoivia.
Terve tyttö syntyi aamulla 9 aikoihin :) meillä molemmilla kaikki hyvin. -ap
Onnea! Mulla supistukset tuntui ihan vaan kramppeina.
Onnea! Saitte saman syntymäpäivän tuon Englannin kuninkaallisen kanssa :)
Mä tunnen samaa ihan jos olisi sähköiskuja alavatsassa huonoolo puuttuvat jalat .olen näiden kipujen kanssa nyt kolmas päivää ja olen viikolle 34
Mulla supistukset eivät tuntuneet minään aaltoina tai poltteluina tai kuukautiskipuina vaan ihan vaan kipuna. Mutta kuulostaa hyvältä, joka paikassa lukee että tuolta se tuntuu :)
Mä en voi uskoa että tuo pieni pulloposki on mun.... Katson nukkuvaa vauvaa ja itken :D vauvahormonit <3
Juu just tolta ne tuntuu.. Nyt vaan touhuilemaan niin voipi käynnistyä synnytys