Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kiinalaista tapaa olet aina ihmetellyt?

Vierailija
08.01.2022 |

Aloitan: kiinalaiset miehet usein pyyhkivät helteella kasvojaan paidanhelmaan. Siis niin että maha paljastuu.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta edellisestä tuli mieleen: Jos ajaa vahingossa jonkun päältä niin sitten peruutetaan ja ajetaan uudestaan, että allejäänyt varmasti kuolee. Jos jää henkiin niin pahimmassa tapauksessa joutuu maksamaan tämän loppuelämän sairaalamaksuja, mutta jos kuolee niin se on kertakorvaus. Ihmishenki on siellä halpa.

Vierailija
62/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, että miten 113,5 miestä kohden Kiinassa on vain 100 naista. Syntyikö niitä miehiä todella 13% enemmän kuin naisia vai onko todella yli 10% tytöistä murhattu yhden lapsen politiikan takia. Ja jos näin on niin Kiinassa asuu kymmeniä ellei satoja miljoonia murhaajia. Saavutus ja tapa tämäkin.

Tyttövauvat abortoitu, osa annettu adoptioon ulkomaille

Uskotko oikeasti että ultraääntä maaseudulla on käytetty. Menetelmä on muu kuin abortti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset naiset eivät aja kainalokarvojaan, myös nuoret muuten laittautuneet naiset. Kulkevat hihattomissa paidoissa karvareuhkat viuhuen, eivät mitenkään peittele asiaa.

Varmasti ajavat, osa käy laseroimassakin ne pois.

Vierailija
64/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset kirjaimellisesti syövät ihan kaikkea mikä liikkuu. Yhtä aikaa nauratti ja hirvitti joskus kuunnella kun jotkut kiinalaiset opiskelijapojat kommentoivat jokaiseen näkemäänsä eläimen kuvaan, että onpas herkullisen näköinen elukka.

Sensuuri on Kiinassa myös voimakasta ja kaikkea länsimaista suurin piirtein halveksutaan. Youtube, Facebook jne. ovat Kiinassa kiellettyjä. Tunnen yhden kiinalaistytön, joka ei ole koskaan käyttänyt Youtubea eikä vieläkään "uskalla" käyttää, vaikkei enää asu kotimaassaan.

Ja tämähän onkin aivan naurettavaa, kiinalaiset itse kopioivat länsimaista aivan kaiken. Nykyään nähtävästi silmäluometkin. Se on tietty taas länsimaiden syy miksi itse leikkelevät luomiaan, tietty: p 

Jos luette esim redditissä mitä nuoret korealaiset, kiinalaiset jne naiset sanovat länsimaalaisista teilläkin nousisi karvat pystyyn. Jo jossain meikkiredditissä(olen nainen) aasialaiset eukot kiljuvat alistamisesta ja että vaaleiden naisten pitää olla hiljaa ja tajuta asemansa. En ole koskaan nähnyt tällaista rasismia missään muilla palstoilla..aasialaisten tekemänä nähtävästi sallittu. Jos länsimaat ja sen kulttuuri on kerran niiiiii-in hirveää miksi eivät painu takaisin aasiaan oman kansansa pariin ja pukeudu taas cheongsamiin, lopeta sen mustan tukan värjäily ja palaa takaisin nyrkin&hellan väliin(ilman länsimaalaisten naisten feminismiliikettä olisivat vieläkin erittäin alistettuina)? 

Linkki näihin redditin keskusteluihin?

Vierailija
65/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomavesi keitetään ennen juomista. Ei siksi, että tapettaisi bakteerit, vaan siksi, että juovat siellä vetensä kuumana.

Vierailija
66/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommunismi on niin suosittua Kiinassa kun taas Suomessa vasemmistoliiton kannatus on ollut alle 10 % lukemissa?

Vierailija
67/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huutoa, minkä kiinalaisnainen päästää, kun sitä pannaan.

Vierailija
68/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ketään ei tunnu haittaavan, että eläviä sammakoita/skorpioneja/kaloja suljetaan avaimenperän sisään kituman hitaasti kuolemaansa.

Vierailija
69/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole psykologi, mutta voisiko kiinalaisen turistin käytöstapojen puute kohdemaassaan johtua siitä, että kotimaassaan ovat niin tiukan kontrollin alla, että heti kun ovat lomalla, ottavat vapaudesta kaiken irti?

Vai ovatko he kokoajan minä minä ensin, koska sinä sinä olet kilpailija?

Vierailija
70/74 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole psykologi, mutta voisiko kiinalaisen turistin käytöstapojen puute kohdemaassaan johtua siitä, että kotimaassaan ovat niin tiukan kontrollin alla, että heti kun ovat lomalla, ottavat vapaudesta kaiken irti?

Kyllä he kotimaassaankin käyttäytyvät estottomasti. Varsinkin iäkkäämmät naiset kiilaavat ulkomaalaiset sumeilematta jonoissa, tosiaan lapsia kakatetaan minne sattuu, ja ruokailu on kamalaa roiskimista ja ryystämistä. 

Vierailija
71/74 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he kotimaassaankin käyttäytyvät estottomasti. Varsinkin iäkkäämmät naiset kiilaavat ulkomaalaiset sumeilematta jonoissa, tosiaan lapsia kakatetaan minne sattuu, ja ruokailu on kamalaa roiskimista ja ryystämistä. 

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Kiinassa se on jo todella tiheää.

Vierailija
72/74 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina - kamala maa. Ja ottaa vallan kohta koko maailmasta, jos ei vielä oo ottanut.

Kommunismi siis voitti!

Vierailija
73/74 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalojen, äyriäisten, simpukoitten yms. raahaaminen matkalaukuissa lämpimässä maasta toiseen. Kaiken sen muun ruoan lisäksi jota raahataan laukkukaupalla. Ei voi käsittää.

Vierailija
74/74 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt, että miten ne ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Syljetään sisätiloissa lattialle, ulostetaan vaikka pöydän alle lattialle, ei osata jonottaa, jne. Lista on käytännössä loputon ja käytöstavat tuossa kulttuurissa ovat jossain kivikauden ihmisen tasolla.

Osasyynä on yhden lapsen politiikka. Sitä ainoaa lasta on paapottu koko suvun toimesta, joten lapsista on kasvanut itsekeskeisiä.

Enää siellä ei ole yhden lapsen politiikkaa. Se muutettiin 2016 kahden lapsen ja nykyään se on kolmen.

https://yle.fi/uutiset/3-11956041

Mutta kun ne aikuiset kiinassa on eläneet 1 lapsen politiikan aikana ja se on se väki joka ylläpitää ja toteuttaa niitä kiinalaisia tapoja joita tässä ketjussa ihmetellään. Ei ne 2016 jälkeen syntyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi